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ABNT
COSTA NETO, Álvaro. Equipe Baja SAE da EESC está entre as 10 melhores do mundo [Entrevista]. Primeira Página. São Carlos: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 14 nov. 2024. , 2012
APA
Costa Neto, Á. (2012). Equipe Baja SAE da EESC está entre as 10 melhores do mundo [Entrevista]. Primeira Página. São Carlos: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo.
NLM
Costa Neto Á. Equipe Baja SAE da EESC está entre as 10 melhores do mundo [Entrevista]. Primeira Página. 2012 ;(17 ju 2012. p. A11):[citado 2024 nov. 14 ]
Vancouver
Costa Neto Á. Equipe Baja SAE da EESC está entre as 10 melhores do mundo [Entrevista]. Primeira Página. 2012 ;(17 ju 2012. p. A11):[citado 2024 nov. 14 ]
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ABNT
COSTA NETO, Álvaro. Engenharia da USP promove lançamento de carro de competição. Tradução . Primeira Página, São Carlos, 2012. , p. 09 ago. 2012. A5. Acesso em: 14 nov. 2024.
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Costa Neto, Á. (2012). Engenharia da USP promove lançamento de carro de competição. Primeira Página, p. 09 ago. 2012. A5. São Carlos: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo.
NLM
Costa Neto Á. Engenharia da USP promove lançamento de carro de competição. Primeira Página. 2012 ;09 ago. 2012. A5.[citado 2024 nov. 14 ]
Vancouver
Costa Neto Á. Engenharia da USP promove lançamento de carro de competição. Primeira Página. 2012 ;09 ago. 2012. A5.[citado 2024 nov. 14 ]
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ABNT
SILVA, Maíra Martins da e CUNHA, R. H. e COSTA NETO, Álvaro. A simplified model for evaluating tire wear during conceptual design. International Journal of Automotive Technology, v. 13, n. 6, p. 915-922, 2012Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1007/s12239-012-0092-6. Acesso em: 14 nov. 2024.
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Silva, M. M. da, Cunha, R. H., & Costa Neto, Á. (2012). A simplified model for evaluating tire wear during conceptual design. International Journal of Automotive Technology, 13( 6), 915-922. doi:10.1007/s12239-012-0092-6
NLM
Silva MM da, Cunha RH, Costa Neto Á. A simplified model for evaluating tire wear during conceptual design [Internet]. International Journal of Automotive Technology. 2012 ; 13( 6): 915-922.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s12239-012-0092-6
Vancouver
Silva MM da, Cunha RH, Costa Neto Á. A simplified model for evaluating tire wear during conceptual design [Internet]. International Journal of Automotive Technology. 2012 ; 13( 6): 915-922.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s12239-012-0092-6
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OLIVEIRA, Paulo Afonso Coppi Aquino de et al. Neuro-fuzzy planner for a parallel parking maneuver of a differential robot. 2010, Anais.. São Paulo, SP: SAE Brasil, 2010. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/17321d80-9aa0-4494-b35a-f7dbd62ad504/OK___trabalho%20109%20-%20Neuron-Fuzzy%20Planner%20for%20a%20Parallel%20Parking%20Maneuver%20of%20a%20Differential%20Robot.%20%28SAE%20Brasil%202010%20Congress%20and%20Exhibit%29.pdf. Acesso em: 14 nov. 2024.
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NLM
Oliveira PACA de, Andrade K de O, Becker M, Costa Neto Á. Neuro-fuzzy planner for a parallel parking maneuver of a differential robot [Internet]. SAE Technical Paper 2010-36-0144. 2010 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/17321d80-9aa0-4494-b35a-f7dbd62ad504/OK___trabalho%20109%20-%20Neuron-Fuzzy%20Planner%20for%20a%20Parallel%20Parking%20Maneuver%20of%20a%20Differential%20Robot.%20%28SAE%20Brasil%202010%20Congress%20and%20Exhibit%29.pdf
Vancouver
Oliveira PACA de, Andrade K de O, Becker M, Costa Neto Á. Neuro-fuzzy planner for a parallel parking maneuver of a differential robot [Internet]. SAE Technical Paper 2010-36-0144. 2010 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/17321d80-9aa0-4494-b35a-f7dbd62ad504/OK___trabalho%20109%20-%20Neuron-Fuzzy%20Planner%20for%20a%20Parallel%20Parking%20Maneuver%20of%20a%20Differential%20Robot.%20%28SAE%20Brasil%202010%20Congress%20and%20Exhibit%29.pdf
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ABNT
SILVA, César Helou Teodoro da e COSTA NETO, Álvaro e OLIVEIRA, Leopoldo Pisanelli Rodrigues de. Transfer path analysis of road noise: overview and customized approaches for road rumble noise. 2010, Anais.. São Paulo: SAE Brasil, 2010. Disponível em: https://doi.org/10.4271/2010-36-0448. Acesso em: 14 nov. 2024.
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Silva, C. H. T. da, Costa Neto, Á., & Oliveira, L. P. R. de. (2010). Transfer path analysis of road noise: overview and customized approaches for road rumble noise. In SAE Technical Paper 2010-36-0448. São Paulo: SAE Brasil. doi:10.4271/2010-36-0448
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Silva CHT da, Costa Neto Á, Oliveira LPR de. Transfer path analysis of road noise: overview and customized approaches for road rumble noise [Internet]. SAE Technical Paper 2010-36-0448. 2010 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.4271/2010-36-0448
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Silva CHT da, Costa Neto Á, Oliveira LPR de. Transfer path analysis of road noise: overview and customized approaches for road rumble noise [Internet]. SAE Technical Paper 2010-36-0448. 2010 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.4271/2010-36-0448
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PRADO, Marcelo et al. A real time ROV simulator for underwater mission training. 2009, Anais.. Rio de Janeiro: ABCM, 2009. Disponível em: http://www.abcm.org.br/pt/wp-content/anais/cobem/2009/pdf/COB09-0141.pdf. Acesso em: 14 nov. 2024.
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Prado M, Costa Neto Á, Brand G, Tannuri EA. A real time ROV simulator for underwater mission training [Internet]. Proceedings of COBEM. 2009 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: http://www.abcm.org.br/pt/wp-content/anais/cobem/2009/pdf/COB09-0141.pdf
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Prado M, Costa Neto Á, Brand G, Tannuri EA. A real time ROV simulator for underwater mission training [Internet]. Proceedings of COBEM. 2009 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: http://www.abcm.org.br/pt/wp-content/anais/cobem/2009/pdf/COB09-0141.pdf
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ABNT
CARVALHO, Luis Alberto Vieira de et al. Keratoconus prediction using a finite element model of the cornea with local biomechanical properties. Arquivos Brasileiros de Oftalmologia, v. 72, n. 2, p. 139-145, 2009Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/S0004-27492009000200002. Acesso em: 14 nov. 2024.
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Carvalho, L. A. V. de, Prado, M., Cunha, R. H. da, Costa Neto, Á., Paranhos Junior, A., Schor, P., & Chamon, W. (2009). Keratoconus prediction using a finite element model of the cornea with local biomechanical properties. Arquivos Brasileiros de Oftalmologia, 72( 2), 139-145. doi:10.1590/S0004-27492009000200002
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Carvalho LAV de, Prado M, Cunha RH da, Costa Neto Á, Paranhos Junior A, Schor P, Chamon W. Keratoconus prediction using a finite element model of the cornea with local biomechanical properties [Internet]. Arquivos Brasileiros de Oftalmologia. 2009 ; 72( 2): 139-145.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0004-27492009000200002
Vancouver
Carvalho LAV de, Prado M, Cunha RH da, Costa Neto Á, Paranhos Junior A, Schor P, Chamon W. Keratoconus prediction using a finite element model of the cornea with local biomechanical properties [Internet]. Arquivos Brasileiros de Oftalmologia. 2009 ; 72( 2): 139-145.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0004-27492009000200002
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PRADO, Marcelo et al. Integrating a multibody model and computational fluid dynamics using mesh motion for a production adapter base disconnection analysis. 2007, Anais.. Rio de Janeiro, RJ: ABCM, 2007. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/2ad705ca-1460-4d4b-8518-7abad2f8b44e/DIN07-0072%20%281%29.pdf. Acesso em: 14 nov. 2024.
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Prado M, Brand G, Hough J, Lima C de S, Costa Neto Á. Integrating a multibody model and computational fluid dynamics using mesh motion for a production adapter base disconnection analysis [Internet]. Proceedings. 2007 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/2ad705ca-1460-4d4b-8518-7abad2f8b44e/DIN07-0072%20%281%29.pdf
Vancouver
Prado M, Brand G, Hough J, Lima C de S, Costa Neto Á. Integrating a multibody model and computational fluid dynamics using mesh motion for a production adapter base disconnection analysis [Internet]. Proceedings. 2007 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/2ad705ca-1460-4d4b-8518-7abad2f8b44e/DIN07-0072%20%281%29.pdf
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CUNHA, Rodivaldo Henrique da e SILVA, Maíra Martins da e COSTA NETO, Álvaro. Modeling and qualitative analysis of tire wear for steady state cornering maneuvers. 2007, Anais.. Rio de Janeiro, RJ: ABCM, 2007. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a5b69697-f8b2-4015-9c64-6aa066119bc4/DIN07-0124.pdf. Acesso em: 14 nov. 2024.
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Cunha, R. H. da, Silva, M. M. da, & Costa Neto, Á. (2007). Modeling and qualitative analysis of tire wear for steady state cornering maneuvers. In Proceedings. Rio de Janeiro, RJ: ABCM. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/a5b69697-f8b2-4015-9c64-6aa066119bc4/DIN07-0124.pdf
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Cunha RH da, Silva MM da, Costa Neto Á. Modeling and qualitative analysis of tire wear for steady state cornering maneuvers [Internet]. Proceedings. 2007 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a5b69697-f8b2-4015-9c64-6aa066119bc4/DIN07-0124.pdf
Vancouver
Cunha RH da, Silva MM da, Costa Neto Á. Modeling and qualitative analysis of tire wear for steady state cornering maneuvers [Internet]. Proceedings. 2007 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a5b69697-f8b2-4015-9c64-6aa066119bc4/DIN07-0124.pdf
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ABNT
TEIXEIRA, Maria Clara da Costa e COSTA NETO, Álvaro. Application of QFD: the Formula SAE design considering the supply chain. SAE Technical Paper 2006-01-2747. São Paulo: SAE Brasil. Disponível em: https://doi.org/10.4271/2006-01-2747. Acesso em: 14 nov. 2024. , 2006
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Teixeira, M. C. da C., & Costa Neto, Á. (2006). Application of QFD: the Formula SAE design considering the supply chain. SAE Technical Paper 2006-01-2747. São Paulo: SAE Brasil. doi:10.4271/2006-01-2747
NLM
Teixeira MC da C, Costa Neto Á. Application of QFD: the Formula SAE design considering the supply chain [Internet]. SAE Technical Paper 2006-01-2747. 2006 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.4271/2006-01-2747
Vancouver
Teixeira MC da C, Costa Neto Á. Application of QFD: the Formula SAE design considering the supply chain [Internet]. SAE Technical Paper 2006-01-2747. 2006 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.4271/2006-01-2747
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ABNT
BARBIERI, Frederico Augusto Alem e COSTA NETO, Álvaro e BARROS, Renato Marques de. Virtual prototyping: a vehicle model for integrated motion control studies. 2005, Anais.. Rio de Janeiro: ABCM, 2005. Disponível em: http://www.abcm.org.br/pt/wp-content/anais/cobem/2005/PDF/COBEM2005-0829.pdf. Acesso em: 14 nov. 2024.
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Barbieri, F. A. A., Costa Neto, Á., & Barros, R. M. de. (2005). Virtual prototyping: a vehicle model for integrated motion control studies. In Proceedings of COBEM 2005. Rio de Janeiro: ABCM. Recuperado de http://www.abcm.org.br/pt/wp-content/anais/cobem/2005/PDF/COBEM2005-0829.pdf
NLM
Barbieri FAA, Costa Neto Á, Barros RM de. Virtual prototyping: a vehicle model for integrated motion control studies [Internet]. Proceedings of COBEM 2005. 2005 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: http://www.abcm.org.br/pt/wp-content/anais/cobem/2005/PDF/COBEM2005-0829.pdf
Vancouver
Barbieri FAA, Costa Neto Á, Barros RM de. Virtual prototyping: a vehicle model for integrated motion control studies [Internet]. Proceedings of COBEM 2005. 2005 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: http://www.abcm.org.br/pt/wp-content/anais/cobem/2005/PDF/COBEM2005-0829.pdf
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ABNT
MASTALER, Alexandre et al. Multibody system dynamics model implementation in the camshaft engines. 2005, Anais.. São Paulo: SAE Brasil, 2005. Disponível em: https://doi.org/10.4271/2005-01-4112. Acesso em: 14 nov. 2024.
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Mastaler, A., Arima, G., Costa Neto, Á., Russo, F. H., & Brand, G. (2005). Multibody system dynamics model implementation in the camshaft engines. In SAE Technical Paper 2005-01-4112. São Paulo: SAE Brasil. doi:10.4271/2005-01-4112
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Mastaler A, Arima G, Costa Neto Á, Russo FH, Brand G. Multibody system dynamics model implementation in the camshaft engines [Internet]. SAE Technical Paper 2005-01-4112. 2005 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.4271/2005-01-4112
Vancouver
Mastaler A, Arima G, Costa Neto Á, Russo FH, Brand G. Multibody system dynamics model implementation in the camshaft engines [Internet]. SAE Technical Paper 2005-01-4112. 2005 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.4271/2005-01-4112
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SILVA, Maíra Martins da e COSTA NETO, Álvaro. Multibody handling analysis of a light commercial truck considering frame flexibility. 2005, Anais.. [Rio de Janeiro, RJ: ABCM], 2005. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/31a9dc48-e701-48dc-9ca0-6de3c7ef8f42/PAPER_DinameMaira_removed.pdf. Acesso em: 14 nov. 2024.
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Silva, M. M. da, & Costa Neto, Á. (2005). Multibody handling analysis of a light commercial truck considering frame flexibility. In Proceedings of DINAME. [Rio de Janeiro, RJ: ABCM]. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/31a9dc48-e701-48dc-9ca0-6de3c7ef8f42/PAPER_DinameMaira_removed.pdf
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Silva MM da, Costa Neto Á. Multibody handling analysis of a light commercial truck considering frame flexibility [Internet]. Proceedings of DINAME. 2005 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/31a9dc48-e701-48dc-9ca0-6de3c7ef8f42/PAPER_DinameMaira_removed.pdf
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Silva MM da, Costa Neto Á. Multibody handling analysis of a light commercial truck considering frame flexibility [Internet]. Proceedings of DINAME. 2005 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/31a9dc48-e701-48dc-9ca0-6de3c7ef8f42/PAPER_DinameMaira_removed.pdf
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COSTA, Argemiro Luis de Aragão et al. The impact of inflation pressure on vehicle handling and tire performance. 2005, Anais.. São Paulo: SAE Brasil, 2005. . Acesso em: 14 nov. 2024.
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Costa, A. L. de A., Cardoso, F. A., Carvalho, P. H. V., Dias, R. M., Leal, A. T. J. C., Costa Neto, Á., & Canale, A. C. (2005). The impact of inflation pressure on vehicle handling and tire performance. In SAE Technical Paper Series, 2005-01-4057. São Paulo: SAE Brasil.
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Costa AL de A, Cardoso FA, Carvalho PHV, Dias RM, Leal ATJC, Costa Neto Á, Canale AC. The impact of inflation pressure on vehicle handling and tire performance. SAE Technical Paper Series, 2005-01-4057. 2005 ;[citado 2024 nov. 14 ]
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Costa AL de A, Cardoso FA, Carvalho PHV, Dias RM, Leal ATJC, Costa Neto Á, Canale AC. The impact of inflation pressure on vehicle handling and tire performance. SAE Technical Paper Series, 2005-01-4057. 2005 ;[citado 2024 nov. 14 ]
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ABNT
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SILVA, Maíra Martins da et al. An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis. 2003, Anais.. São Paulo, SP: SAE Brasil, 2003. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a4d902b0-3aeb-48cd-842a-0342267bf741/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29.pdf. Acesso em: 14 nov. 2024.
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Silva, M. M. da, Oliveira, L. P. R. de, Ericsson, L. G. S., Costa Neto, Á., & Varoto, P. S. (2003). An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis. In Proceedings. São Paulo, SP: SAE Brasil. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/a4d902b0-3aeb-48cd-842a-0342267bf741/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29.pdf
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Silva MM da, Oliveira LPR de, Ericsson LGS, Costa Neto Á, Varoto PS. An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis [Internet]. Proceedings. 2003 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a4d902b0-3aeb-48cd-842a-0342267bf741/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29.pdf
Vancouver
Silva MM da, Oliveira LPR de, Ericsson LGS, Costa Neto Á, Varoto PS. An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis [Internet]. Proceedings. 2003 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a4d902b0-3aeb-48cd-842a-0342267bf741/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29.pdf
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PRADO, Marcelo e COSTA NETO, Álvaro e COSTA, Argemiro Luis de Aragão. The three degrees of freedom bus model considering the air-spring suspension and a nonlinear tire model. 2003, Anais.. Ouro Preto: UFOP, 2003. . Acesso em: 14 nov. 2024.
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SILVA, Maíra Martins da et al. An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis. 2003, Anais.. Ouro Preto: UFOP, 2003. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/f1b8ffd4-c596-44e3-946c-7edde82f9443/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29%20%281%29.pdf. Acesso em: 14 nov. 2024.
APA
Silva, M. M. da, Oliveira, L. P. R. de, Ericsson, L. G. S., Costa Neto, Á., & Varoto, P. S. (2003). An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis. In . Ouro Preto: UFOP. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/f1b8ffd4-c596-44e3-946c-7edde82f9443/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29%20%281%29.pdf
NLM
Silva MM da, Oliveira LPR de, Ericsson LGS, Costa Neto Á, Varoto PS. An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis [Internet]. 2003 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/f1b8ffd4-c596-44e3-946c-7edde82f9443/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29%20%281%29.pdf
Vancouver
Silva MM da, Oliveira LPR de, Ericsson LGS, Costa Neto Á, Varoto PS. An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis [Internet]. 2003 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/f1b8ffd4-c596-44e3-946c-7edde82f9443/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29%20%281%29.pdf
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ABNT
BARBOSA, Roberto Spinola e COSTA NETO, Álvaro. Safety vehicle traffic speed limit. 2001, Anais.. Rio de Janeiro: ABCM, 2001. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/38e06ccf-5507-4a64-a930-e8dc6b29e1a2/Barbosa-2001-safety%20vehicle%20ok.pdf. Acesso em: 14 nov. 2024.
APA
Barbosa, R. S., & Costa Neto, Á. (2001). Safety vehicle traffic speed limit. In Dynamic problems of mechanics : proceedings. Rio de Janeiro: ABCM. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/38e06ccf-5507-4a64-a930-e8dc6b29e1a2/Barbosa-2001-safety%20vehicle%20ok.pdf
NLM
Barbosa RS, Costa Neto Á. Safety vehicle traffic speed limit [Internet]. Dynamic problems of mechanics : proceedings. 2001 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/38e06ccf-5507-4a64-a930-e8dc6b29e1a2/Barbosa-2001-safety%20vehicle%20ok.pdf
Vancouver
Barbosa RS, Costa Neto Á. Safety vehicle traffic speed limit [Internet]. Dynamic problems of mechanics : proceedings. 2001 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/38e06ccf-5507-4a64-a930-e8dc6b29e1a2/Barbosa-2001-safety%20vehicle%20ok.pdf
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ABNT
PERSEGUIM, Odilon Terreri et al. Comfort and vibration study of a tractor and trailer combination using simulation and experimental approaches: the jumping ride behavior. 2000, Anais.. Warrendale, PA: SAE International, 2000. Disponível em: https://doi.org/10.4271/2000-01-3517. Acesso em: 14 nov. 2024.
APA
Perseguim, O. T., Costa Neto, Á., Argentino, M. A., Nogueira, C. F., Federico Neto, P., Fogaça, M. A., et al. (2000). Comfort and vibration study of a tractor and trailer combination using simulation and experimental approaches: the jumping ride behavior. In SAE Technical Paper 2000-01-3517. Warrendale, PA: SAE International. doi:10.4271/2000-01-3517
NLM
Perseguim OT, Costa Neto Á, Argentino MA, Nogueira CF, Federico Neto P, Fogaça MA, Dybal A, Garcia MDT. Comfort and vibration study of a tractor and trailer combination using simulation and experimental approaches: the jumping ride behavior [Internet]. SAE Technical Paper 2000-01-3517. 2000 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.4271/2000-01-3517
Vancouver
Perseguim OT, Costa Neto Á, Argentino MA, Nogueira CF, Federico Neto P, Fogaça MA, Dybal A, Garcia MDT. Comfort and vibration study of a tractor and trailer combination using simulation and experimental approaches: the jumping ride behavior [Internet]. SAE Technical Paper 2000-01-3517. 2000 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.4271/2000-01-3517