Markeing in micro and small business of men's foower indusry in Franca, Brazil (2002)
Source: Proceedings. Conference titles: Balas Conference. Unidade: FEA
Subjects: INDÚSTRIA DE BENS DE CONSUMO, MARKETING, MICROEMPRESAS
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
DOURADO, Clésio Antônio e ALMEIDA, Fernando Carvalho de. Markeing in micro and small business of men's foower indusry in Franca, Brazil. 2002, Anais.. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo, 2002. . Acesso em: 07 nov. 2024.APA
Dourado, C. A., & Almeida, F. C. de. (2002). Markeing in micro and small business of men's foower indusry in Franca, Brazil. In Proceedings. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo.NLM
Dourado CA, Almeida FC de. Markeing in micro and small business of men's foower indusry in Franca, Brazil. Proceedings. 2002 ;[citado 2024 nov. 07 ]Vancouver
Dourado CA, Almeida FC de. Markeing in micro and small business of men's foower indusry in Franca, Brazil. Proceedings. 2002 ;[citado 2024 nov. 07 ]