Filtros : "Fischmann, Roseli" "ENSINO SUPERIOR" Removido: "História e Filosofia da Educação" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: O Estado de São Paulo. Unidade: FE

    Subjects: ENSINO SUPERIOR, PÓS-GRADUAÇÃO, POLÍTICA EDUCACIONAL, GREVES, UNIVERSIDADE PÚBLICA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. Contradição fecunda. Tradução . O Estado de São Paulo, São Paulo, SP, 2012. , p. 22 jul. 2012. J 3. Acesso em: 09 out. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2012). Contradição fecunda. O Estado de São Paulo, p. 22 jul. 2012. J 3. São Paulo, SP: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Fischmann R. Contradição fecunda. O Estado de São Paulo. 2012 ;22 jul. 2012. J 3.[citado 2024 out. 09 ]
    • Vancouver

      Fischmann R. Contradição fecunda. O Estado de São Paulo. 2012 ;22 jul. 2012. J 3.[citado 2024 out. 09 ]
  • Source: International Society of Political Psychology. Unidade: FE

    Subjects: DIVERSIDADE CULTURAL, MARGINALIDADE SOCIAL, ENSINO MÉDIO, ENSINO SUPERIOR, EDUCAÇÃO INDÍGENA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system. International Society of Political Psychology, v. 17, n. 1, p. 7, 2006Tradução . . Disponível em: http://ispp.org/publications/ISPPnewspdf/ISPPSpring06newsletter.pdf search=%22%22International%20Society%20of%20Political%20Psychology%22%20roseli%22. Acesso em: 09 out. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2006). Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system. International Society of Political Psychology, 17( 1), 7. Recuperado de http://ispp.org/publications/ISPPnewspdf/ISPPSpring06newsletter.pdf search=%22%22International%20Society%20of%20Political%20Psychology%22%20roseli%22
    • NLM

      Fischmann R. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system [Internet]. International Society of Political Psychology. 2006 ; 17( 1): 7.[citado 2024 out. 09 ] Available from: http://ispp.org/publications/ISPPnewspdf/ISPPSpring06newsletter.pdf search=%22%22International%20Society%20of%20Political%20Psychology%22%20roseli%22
    • Vancouver

      Fischmann R. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system [Internet]. International Society of Political Psychology. 2006 ; 17( 1): 7.[citado 2024 out. 09 ] Available from: http://ispp.org/publications/ISPPnewspdf/ISPPSpring06newsletter.pdf search=%22%22International%20Society%20of%20Political%20Psychology%22%20roseli%22
  • Source: Higher Education Policy. Unidade: FE

    Subjects: DIVERSIDADE CULTURAL, MARGINALIDADE SOCIAL, ENSINO MÉDIO, ENSINO SUPERIOR, EDUCAÇÃO INDÍGENA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system. Higher Education Policy, v. 18, n. 4, p. 375-395, 2005Tradução . . Disponível em: http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html. Acesso em: 09 out. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2005). Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system. Higher Education Policy, 18( 4), 375-395. Recuperado de http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html
    • NLM

      Fischmann R. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system [Internet]. Higher Education Policy. 2005 ; 18( 4): 375-395.[citado 2024 out. 09 ] Available from: http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html
    • Vancouver

      Fischmann R. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system [Internet]. Higher Education Policy. 2005 ; 18( 4): 375-395.[citado 2024 out. 09 ] Available from: http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html
  • Source: Correio Braziliense.. Unidade: FE

    Subjects: UNIVERSIDADE PARTICULAR, POLÍTICA EDUCACIONAL, ACESSO À EDUCAÇÃO, ENSINO SUPERIOR, UNIVERSIDADE (REFORMA)

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. Vagas públicas, universidades privadas. Tradução . Correio Braziliense., Brasília, DF, 2004. , v. 23 fe 2004. p. 11. Acesso em: 09 out. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2004). Vagas públicas, universidades privadas. Correio Braziliense.. Brasília, DF: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Fischmann R. Vagas públicas, universidades privadas. Correio Braziliense. 2004 ;23 fe 2004. p. 11[citado 2024 out. 09 ]
    • Vancouver

      Fischmann R. Vagas públicas, universidades privadas. Correio Braziliense. 2004 ;23 fe 2004. p. 11[citado 2024 out. 09 ]
  • Source: Folha de São Paulo. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, ENSINO PÚBLICO, ENSINO SUPERIOR

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. Heroismo e ensino público. Tradução . Folha de São Paulo, São Paulo, 1994. , p. 16 mar. 1994. 1-3. Acesso em: 09 out. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (1994). Heroismo e ensino público. Folha de São Paulo, p. 16 mar. 1994. 1-3. São Paulo: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Fischmann R. Heroismo e ensino público. Folha de São Paulo. 1994 ;16 mar. 1994. 1-3.[citado 2024 out. 09 ]
    • Vancouver

      Fischmann R. Heroismo e ensino público. Folha de São Paulo. 1994 ;16 mar. 1994. 1-3.[citado 2024 out. 09 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024