Filtros : "EPISTEMOLOGIA" "Holanda" Removido: "Francês" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Erkenntnis: an international journal of scientific philosophy. Unidade: EP

    Subjects: APRENDIZAGEM, LÓGICA, EPISTEMOLOGIA

    Versão AceitaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      STAFFEL, Julia e DE BONA, Glauber. An improved argument for superconditionalization. Erkenntnis: an international journal of scientific philosophy, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1007/s10670-023-00676-5. Acesso em: 13 nov. 2024.
    • APA

      Staffel, J., & De Bona, G. (2023). An improved argument for superconditionalization. Erkenntnis: an international journal of scientific philosophy. doi:10.1007/s10670-023-00676-5
    • NLM

      Staffel J, De Bona G. An improved argument for superconditionalization [Internet]. Erkenntnis: an international journal of scientific philosophy. 2023 ;[citado 2024 nov. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s10670-023-00676-5
    • Vancouver

      Staffel J, De Bona G. An improved argument for superconditionalization [Internet]. Erkenntnis: an international journal of scientific philosophy. 2023 ;[citado 2024 nov. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s10670-023-00676-5
  • Source: SCIENCE & EDUCATION. Unidade: IF

    Subjects: FÍSICA (ENSINO), EPISTEMOLOGIA

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KNEUBIL, Fabiana Botelho e ROBILOTTA, Manoel Roberto. Physics teaching: mathematics as an epistemological tool. SCIENCE & EDUCATION, v. 24, n. 5-6, p. 645-660, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1007/s11191-014-9727-5. Acesso em: 13 nov. 2024.
    • APA

      Kneubil, F. B., & Robilotta, M. R. (2015). Physics teaching: mathematics as an epistemological tool. SCIENCE & EDUCATION, 24( 5-6), 645-660. doi:10.1007/s11191-014-9727-5
    • NLM

      Kneubil FB, Robilotta MR. Physics teaching: mathematics as an epistemological tool [Internet]. SCIENCE & EDUCATION. 2015 ; 24( 5-6): 645-660.[citado 2024 nov. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s11191-014-9727-5
    • Vancouver

      Kneubil FB, Robilotta MR. Physics teaching: mathematics as an epistemological tool [Internet]. SCIENCE & EDUCATION. 2015 ; 24( 5-6): 645-660.[citado 2024 nov. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s11191-014-9727-5

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024