Filtros : "ENSINO MÉDIO" "ICMC-SME" Removido: "EP" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of Chemical Education. Unidades: ICMC, IQSC

    Subjects: QUÍMICA, ENSINO MÉDIO, APRENDIZAGEM, PÓS-GRADUAÇÃO, PESQUISA

    Versão AceitaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERREIRA, Daniele Marcondes et al. Implementation of Inquiry-Based Science in the Classroom and Its Repercussion on the Motivation to Learn Chemistry. Journal of Chemical Education, v. 99, p. 578−591, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1021/acs.jchemed.1c00287. Acesso em: 30 set. 2024.
    • APA

      Ferreira, D. M., Sentanin, F. C., Parra, K. N., Bonini, V. M. N., Castro, M. de, & Kasseboehmer, A. C. (2022). Implementation of Inquiry-Based Science in the Classroom and Its Repercussion on the Motivation to Learn Chemistry. Journal of Chemical Education, 99, 578−591. doi:10.1021/acs.jchemed.1c00287
    • NLM

      Ferreira DM, Sentanin FC, Parra KN, Bonini VMN, Castro M de, Kasseboehmer AC. Implementation of Inquiry-Based Science in the Classroom and Its Repercussion on the Motivation to Learn Chemistry [Internet]. Journal of Chemical Education. 2022 ; 99 578−591.[citado 2024 set. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1021/acs.jchemed.1c00287
    • Vancouver

      Ferreira DM, Sentanin FC, Parra KN, Bonini VMN, Castro M de, Kasseboehmer AC. Implementation of Inquiry-Based Science in the Classroom and Its Repercussion on the Motivation to Learn Chemistry [Internet]. Journal of Chemical Education. 2022 ; 99 578−591.[citado 2024 set. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1021/acs.jchemed.1c00287
  • Source: European Journal of Operational Research. Unidade: ICMC

    Subjects: ENSINO MÉDIO, HORÁRIO ESCOLAR, ALGORITMOS ÚTEIS E ESPECÍFICOS

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SAVINIEC, Landir et al. Pattern-based models and a cooperative parallel metaheuristic for high school timetabling problems. European Journal of Operational Research, v. 280, n. 3, p. 1064-1081, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.ejor.2019.08.001. Acesso em: 30 set. 2024.
    • APA

      Saviniec, L., Santos, M. O. dos, Costa, A. M., & Santos, L. M. R. dos. (2020). Pattern-based models and a cooperative parallel metaheuristic for high school timetabling problems. European Journal of Operational Research, 280( 3), 1064-1081. doi:10.1016/j.ejor.2019.08.001
    • NLM

      Saviniec L, Santos MO dos, Costa AM, Santos LMR dos. Pattern-based models and a cooperative parallel metaheuristic for high school timetabling problems [Internet]. European Journal of Operational Research. 2020 ; 280( 3): 1064-1081.[citado 2024 set. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.ejor.2019.08.001
    • Vancouver

      Saviniec L, Santos MO dos, Costa AM, Santos LMR dos. Pattern-based models and a cooperative parallel metaheuristic for high school timetabling problems [Internet]. European Journal of Operational Research. 2020 ; 280( 3): 1064-1081.[citado 2024 set. 30 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.ejor.2019.08.001
  • Source: Pesquisa FAPESP. Unidades: ICMC, FMRP

    Subjects: PESQUISA CIENTÍFICA, ENSINO FUNDAMENTAL, ENSINO MÉDIO, EXTENSÃO UNIVERSITÁRIA

    Versão PublicadaAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERREIRA, Cynthia de Oliveira Lage e CAIRASCO, Norberto Garcia e LOPES-CENDES, Iscia. Fazendo pesquisa na escola. [Depoimento a Rodrigo de Oliveira Andrade]. Pesquisa FAPESP. São Paulo: Instituto de Ciências Matemáticas e de Computação, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://revistapesquisa.fapesp.br/2019/06/07/fazendo-pesquisa-na-escola/. Acesso em: 30 set. 2024. , 2019
    • APA

      Ferreira, C. de O. L., Cairasco, N. G., & Lopes-Cendes, I. (2019). Fazendo pesquisa na escola. [Depoimento a Rodrigo de Oliveira Andrade]. Pesquisa FAPESP. São Paulo: Instituto de Ciências Matemáticas e de Computação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://revistapesquisa.fapesp.br/2019/06/07/fazendo-pesquisa-na-escola/
    • NLM

      Ferreira C de OL, Cairasco NG, Lopes-Cendes I. Fazendo pesquisa na escola. [Depoimento a Rodrigo de Oliveira Andrade] [Internet]. Pesquisa FAPESP. 2019 ; 280( ju 2019): 94-95.[citado 2024 set. 30 ] Available from: https://revistapesquisa.fapesp.br/2019/06/07/fazendo-pesquisa-na-escola/
    • Vancouver

      Ferreira C de OL, Cairasco NG, Lopes-Cendes I. Fazendo pesquisa na escola. [Depoimento a Rodrigo de Oliveira Andrade] [Internet]. Pesquisa FAPESP. 2019 ; 280( ju 2019): 94-95.[citado 2024 set. 30 ] Available from: https://revistapesquisa.fapesp.br/2019/06/07/fazendo-pesquisa-na-escola/

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024