Filtros : "EDUCAÇÃO" "Inglês" "DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Unidade: FEARP

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO DE EMPRESAS, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL, ENSINO PROFISSIONAL E TÉCNICO, EDUCAÇÃO, INSTITUIÇÕES DE ENSINO, LIDERANÇA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARTINS, Flavio Pinheiro. Interdisciplinarity in education for sustainable development: business schools perspectives. 2021. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto, 2021. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96132/tde-18082021-100329/. Acesso em: 13 out. 2024.
    • APA

      Martins, F. P. (2021). Interdisciplinarity in education for sustainable development: business schools perspectives (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96132/tde-18082021-100329/
    • NLM

      Martins FP. Interdisciplinarity in education for sustainable development: business schools perspectives [Internet]. 2021 ;[citado 2024 out. 13 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96132/tde-18082021-100329/
    • Vancouver

      Martins FP. Interdisciplinarity in education for sustainable development: business schools perspectives [Internet]. 2021 ;[citado 2024 out. 13 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96132/tde-18082021-100329/
  • Source: Mediterranean Journal of Social Sciences. Unidade: ECA

    Subjects: EDUCAÇÃO, TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO, TECNOLOGIA DA COMUNICAÇÃO, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SIQUEIRA, Ivan. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development. Mediterranean Journal of Social Sciences, v. no 2012, n. 14, p. 11-18, 2012Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451169.pdf. Acesso em: 13 out. 2024.
    • APA

      Siqueira, I. (2012). Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development. Mediterranean Journal of Social Sciences, no 2012( 14), 11-18. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451169.pdf
    • NLM

      Siqueira I. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development [Internet]. Mediterranean Journal of Social Sciences. 2012 ; no 2012( 14): 11-18.[citado 2024 out. 13 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451169.pdf
    • Vancouver

      Siqueira I. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development [Internet]. Mediterranean Journal of Social Sciences. 2012 ; no 2012( 14): 11-18.[citado 2024 out. 13 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451169.pdf
  • Source: Book of proceedings, v.1. Conference titles: International Conference on Teaching and Learning. Unidade: ECA

    Subjects: EDUCAÇÃO, TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO, TECNOLOGIA DA COMUNICAÇÃO, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SIQUEIRA, Ivan. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development. 2012, Anais.. Granada: International Association for Teaching and Learning, 2012. Disponível em: http://ectn-assoc.cpe.fr/news/letter/2012/05/1305_201211_SpeAME2_NG-ICTL2012-Conference-Book-of-Proceedings.pdf. Acesso em: 13 out. 2024.
    • APA

      Siqueira, I. (2012). Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development. In Book of proceedings, v.1. Granada: International Association for Teaching and Learning. Recuperado de http://ectn-assoc.cpe.fr/news/letter/2012/05/1305_201211_SpeAME2_NG-ICTL2012-Conference-Book-of-Proceedings.pdf
    • NLM

      Siqueira I. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development [Internet]. Book of proceedings, v.1. 2012 ;[citado 2024 out. 13 ] Available from: http://ectn-assoc.cpe.fr/news/letter/2012/05/1305_201211_SpeAME2_NG-ICTL2012-Conference-Book-of-Proceedings.pdf
    • Vancouver

      Siqueira I. Education and learning in the 21st century: an emergency agenda for sustainable development [Internet]. Book of proceedings, v.1. 2012 ;[citado 2024 out. 13 ] Available from: http://ectn-assoc.cpe.fr/news/letter/2012/05/1305_201211_SpeAME2_NG-ICTL2012-Conference-Book-of-Proceedings.pdf
  • Source: International Review od Education. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GADOTTI, Moacir. ESD and Education for All: synergies and potential conflicts. International Review od Education, v. 56, n. 2-3, p. 221-234, 2010Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1007/s11159-010-9158-8. Acesso em: 13 out. 2024.
    • APA

      Gadotti, M. (2010). ESD and Education for All: synergies and potential conflicts. International Review od Education, 56( 2-3), 221-234. doi:10.1007/s11159-010-9158-8
    • NLM

      Gadotti M. ESD and Education for All: synergies and potential conflicts [Internet]. International Review od Education. 2010 ; 56( 2-3): 221-234.[citado 2024 out. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s11159-010-9158-8
    • Vancouver

      Gadotti M. ESD and Education for All: synergies and potential conflicts [Internet]. International Review od Education. 2010 ; 56( 2-3): 221-234.[citado 2024 out. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s11159-010-9158-8
  • Unidade: FE

    Subjects: MUDANÇA CLIMÁTICA, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL, EDUCAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Climate change and sustainable development: the response from education. . Aarhus, Dinamarca: University of Aarhus. . Acesso em: 13 out. 2024. , 2009
    • APA

      Climate change and sustainable development: the response from education. (2009). Climate change and sustainable development: the response from education. Aarhus, Dinamarca: University of Aarhus.
    • NLM

      Climate change and sustainable development: the response from education. 2009 ;[citado 2024 out. 13 ]
    • Vancouver

      Climate change and sustainable development: the response from education. 2009 ;[citado 2024 out. 13 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024