Filtros : "CRÍTICA DE ARTE" "Inglês" Removido: "Giannotti, José Arthur" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Mário Pedrosa: primary documents. Unidade: FAU

    Subjects: CRÍTICA DE ARTE, SOCIALISMO, ARTES

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AMARAL, Aracy. Mário Pedrosa: a man without a price. Mário Pedrosa: primary documents. Tradução . New York: The Museum of Modern Art, 2015. . . Acesso em: 01 out. 2024.
    • APA

      Amaral, A. (2015). Mário Pedrosa: a man without a price. In Mário Pedrosa: primary documents. New York: The Museum of Modern Art.
    • NLM

      Amaral A. Mário Pedrosa: a man without a price. In: Mário Pedrosa: primary documents. New York: The Museum of Modern Art; 2015. [citado 2024 out. 01 ]
    • Vancouver

      Amaral A. Mário Pedrosa: a man without a price. In: Mário Pedrosa: primary documents. New York: The Museum of Modern Art; 2015. [citado 2024 out. 01 ]
  • Source: As imbricações da cultura contemporânea e popular. Conference titles: Congresso Internacional em Artes, Novas tecnologias e Comunicação. Unidade: MAC

    Assunto: CRÍTICA DE ARTE

    Versão PublicadaHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OLIVEIRA, Alecsandra Matias de. Mario Schenberg in between art and science. 2012, Anais.. Brumadinho: CIANTEC, 2012. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/8a4fe35f-d8b3-42a0-b9b0-b1a73082b39b/ALE016_marioschenberg.pdf. Acesso em: 01 out. 2024.
    • APA

      Oliveira, A. M. de. (2012). Mario Schenberg in between art and science. In As imbricações da cultura contemporânea e popular. Brumadinho: CIANTEC. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/8a4fe35f-d8b3-42a0-b9b0-b1a73082b39b/ALE016_marioschenberg.pdf
    • NLM

      Oliveira AM de. Mario Schenberg in between art and science [Internet]. As imbricações da cultura contemporânea e popular. 2012 ;[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/8a4fe35f-d8b3-42a0-b9b0-b1a73082b39b/ALE016_marioschenberg.pdf
    • Vancouver

      Oliveira AM de. Mario Schenberg in between art and science [Internet]. As imbricações da cultura contemporânea e popular. 2012 ;[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/8a4fe35f-d8b3-42a0-b9b0-b1a73082b39b/ALE016_marioschenberg.pdf
  • Unidade: MAC

    Assunto: CRÍTICA DE ARTE

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FREIRE, Cristina. Beyond the art exhibition: searching for the origins of the ideological contents in contemporary art exhibition. . London: City University. . Acesso em: 01 out. 2024. , 1996
    • APA

      Freire, C. (1996). Beyond the art exhibition: searching for the origins of the ideological contents in contemporary art exhibition. London: City University.
    • NLM

      Freire C. Beyond the art exhibition: searching for the origins of the ideological contents in contemporary art exhibition. 1996 ;[citado 2024 out. 01 ]
    • Vancouver

      Freire C. Beyond the art exhibition: searching for the origins of the ideological contents in contemporary art exhibition. 1996 ;[citado 2024 out. 01 ]
  • Source: Regina Silveira: Cartografias da Sombra. Unidade: FAU

    Subjects: CRÍTICA DE ARTE, ARTES, ARTES PLÁSTICAS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AMARAL, Aracy. Call for internationalis. Regina Silveira: Cartografias da Sombra. Tradução . São Paulo: Edusp, 1996. . . Acesso em: 01 out. 2024.
    • APA

      Amaral, A. (1996). Call for internationalis. In Regina Silveira: Cartografias da Sombra. São Paulo: Edusp.
    • NLM

      Amaral A. Call for internationalis. In: Regina Silveira: Cartografias da Sombra. São Paulo: Edusp; 1996. [citado 2024 out. 01 ]
    • Vancouver

      Amaral A. Call for internationalis. In: Regina Silveira: Cartografias da Sombra. São Paulo: Edusp; 1996. [citado 2024 out. 01 ]
  • Source: Latin-American Artists of the Twentieth Century. Unidade: FAU

    Subjects: CRÍTICA DE ARTE, ARTES, CONSTRUTIVISMO (ARTE MODERNA), ARTES

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AMARAL, Aracy. Abstract constructivist trends in Argentina, Brazil, Venezuela and Colombia. Latin-American Artists of the Twentieth Century. Tradução . New York: Museum of Modern Art, 1993. . . Acesso em: 01 out. 2024.
    • APA

      Amaral, A. (1993). Abstract constructivist trends in Argentina, Brazil, Venezuela and Colombia. In Latin-American Artists of the Twentieth Century. New York: Museum of Modern Art.
    • NLM

      Amaral A. Abstract constructivist trends in Argentina, Brazil, Venezuela and Colombia. In: Latin-American Artists of the Twentieth Century. New York: Museum of Modern Art; 1993. [citado 2024 out. 01 ]
    • Vancouver

      Amaral A. Abstract constructivist trends in Argentina, Brazil, Venezuela and Colombia. In: Latin-American Artists of the Twentieth Century. New York: Museum of Modern Art; 1993. [citado 2024 out. 01 ]
  • Source: New Observations. Unidade: FAU

    Subjects: ARTES, CRÍTICA DE ARTE, MODERNISMO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BELLUZZO, Ana Maria de Moraes. Modernist conscience and the great return. New Observations, n. mai./ju 1992, p. 23-7, 1992Tradução . . Acesso em: 01 out. 2024.
    • APA

      Belluzzo, A. M. de M. (1992). Modernist conscience and the great return. New Observations, ( mai./ju 1992), 23-7.
    • NLM

      Belluzzo AM de M. Modernist conscience and the great return. New Observations. 1992 ;( mai./ju 1992): 23-7.[citado 2024 out. 01 ]
    • Vancouver

      Belluzzo AM de M. Modernist conscience and the great return. New Observations. 1992 ;( mai./ju 1992): 23-7.[citado 2024 out. 01 ]
  • Source: Revista Guia das Artes. Unidade: EESC

    Assunto: CRÍTICA DE ARTE

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FARIAS, A A C. Expanding sculpture. Revista Guia das Artes, v. 5 , n. 20, p. 106-7, 1990Tradução . . Acesso em: 01 out. 2024.
    • APA

      Farias, A. A. C. (1990). Expanding sculpture. Revista Guia das Artes, 5 ( 20), 106-7.
    • NLM

      Farias AAC. Expanding sculpture. Revista Guia das Artes. 1990 ;5 ( 20): 106-7.[citado 2024 out. 01 ]
    • Vancouver

      Farias AAC. Expanding sculpture. Revista Guia das Artes. 1990 ;5 ( 20): 106-7.[citado 2024 out. 01 ]
  • Source: Revista Guia das Artes. Unidade: EESC

    Assunto: CRÍTICA DE ARTE

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FARIAS, A A C. English supplement: ultra mundane (MAC / Ibirapuera-Sao Paulo - from aug. 24 to sept. 30) by Alexander Pilis. Revista Guia das Artes, v. out./no 1990, n. 21, p. 107-108, 1990Tradução . . Acesso em: 01 out. 2024.
    • APA

      Farias, A. A. C. (1990). English supplement: ultra mundane (MAC / Ibirapuera-Sao Paulo - from aug. 24 to sept. 30) by Alexander Pilis. Revista Guia das Artes, out./no 1990( 21), 107-108.
    • NLM

      Farias AAC. English supplement: ultra mundane (MAC / Ibirapuera-Sao Paulo - from aug. 24 to sept. 30) by Alexander Pilis. Revista Guia das Artes. 1990 ; out./no 1990( 21): 107-108.[citado 2024 out. 01 ]
    • Vancouver

      Farias AAC. English supplement: ultra mundane (MAC / Ibirapuera-Sao Paulo - from aug. 24 to sept. 30) by Alexander Pilis. Revista Guia das Artes. 1990 ; out./no 1990( 21): 107-108.[citado 2024 out. 01 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024