Filtros : "CARTÃO DE CRÉDITO" "Estados Unidos" Removido: "FD" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Financial Services Advisor. Unidade: FEA

    Subjects: CARTÃO DE CRÉDITO, JUROS

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FELDMANN, Paulo Roberto. IDB, executives launch partnership for region's recovery. [Depoimento]. Financial Services Advisor. Shrewsbury: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Disponível em: http://www.thedialogue.org/wp-content/uploads/2021/02/FSA210224.pdf. Acesso em: 15 out. 2024. , 2021
    • APA

      Feldmann, P. R. (2021). IDB, executives launch partnership for region's recovery. [Depoimento]. Financial Services Advisor. Shrewsbury: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Recuperado de http://www.thedialogue.org/wp-content/uploads/2021/02/FSA210224.pdf
    • NLM

      Feldmann PR. IDB, executives launch partnership for region's recovery. [Depoimento] [Internet]. Financial Services Advisor. 2021 ;24 fe 2021[citado 2024 out. 15 ] Available from: http://www.thedialogue.org/wp-content/uploads/2021/02/FSA210224.pdf
    • Vancouver

      Feldmann PR. IDB, executives launch partnership for region's recovery. [Depoimento] [Internet]. Financial Services Advisor. 2021 ;24 fe 2021[citado 2024 out. 15 ] Available from: http://www.thedialogue.org/wp-content/uploads/2021/02/FSA210224.pdf
  • Source: Global Post. Unidade: FEA

    Subjects: CRÉDITO, DÍVIDA, CARTÃO DE CRÉDITO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FELDMANN, Paulo Roberto. The shame of a "dirty name" in credit-crazy Brazil. [Depoimento]. Global Post. Boston, Mass: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Disponível em: http://www.globalpost.com/dispatch/news/regions/americas/brazil/131007/sao-paulo-household-debt-credit-card-brazilian-economy. Acesso em: 15 out. 2024. , 2013
    • APA

      Feldmann, P. R. (2013). The shame of a "dirty name" in credit-crazy Brazil. [Depoimento]. Global Post. Boston, Mass: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Recuperado de http://www.globalpost.com/dispatch/news/regions/americas/brazil/131007/sao-paulo-household-debt-credit-card-brazilian-economy
    • NLM

      Feldmann PR. The shame of a "dirty name" in credit-crazy Brazil. [Depoimento] [Internet]. Global Post. 2013 ;[citado 2024 out. 15 ] Available from: http://www.globalpost.com/dispatch/news/regions/americas/brazil/131007/sao-paulo-household-debt-credit-card-brazilian-economy
    • Vancouver

      Feldmann PR. The shame of a "dirty name" in credit-crazy Brazil. [Depoimento] [Internet]. Global Post. 2013 ;[citado 2024 out. 15 ] Available from: http://www.globalpost.com/dispatch/news/regions/americas/brazil/131007/sao-paulo-household-debt-credit-card-brazilian-economy
  • Source: Journal of Macromarketing. Conference titles: Annual Macromarketing Conference. Unidade: FEA

    Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, JOVENS, CARTÃO DE CRÉDITO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      VELUDO DE OLIVEIRA, Tânia Modesto e IKEDA, Ana Akemi e SANTOS, Rubens da Costa. Compulsive buying and credit card use among young adults. Journal of Macromarketing. Boulder: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 15 out. 2024. , 2005
    • APA

      Veludo de Oliveira, T. M., Ikeda, A. A., & Santos, R. da C. (2005). Compulsive buying and credit card use among young adults. Journal of Macromarketing. Boulder: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Veludo de Oliveira TM, Ikeda AA, Santos R da C. Compulsive buying and credit card use among young adults. Journal of Macromarketing. 2005 ; 25( 2): 248. Dec. 2005.[citado 2024 out. 15 ]
    • Vancouver

      Veludo de Oliveira TM, Ikeda AA, Santos R da C. Compulsive buying and credit card use among young adults. Journal of Macromarketing. 2005 ; 25( 2): 248. Dec. 2005.[citado 2024 out. 15 ]
  • Source: Discourse, diversity and distinction: macromarketing at 30 years. Conference titles: Annual Macromarketing Conference. Unidade: FEA

    Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, JOVENS, CARTÃO DE CRÉDITO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      VELUDO DE OLIVEIRA, Tânia Modesto e IKEDA, Ana Akemi e SANTOS, Rubens da Costa. Compulsive buying and credit card use among young adults. 2005, Anais.. St. Petersburg: The Macromarketing Society, 2005. . Acesso em: 15 out. 2024.
    • APA

      Veludo de Oliveira, T. M., Ikeda, A. A., & Santos, R. da C. (2005). Compulsive buying and credit card use among young adults. In Discourse, diversity and distinction: macromarketing at 30 years. St. Petersburg: The Macromarketing Society.
    • NLM

      Veludo de Oliveira TM, Ikeda AA, Santos R da C. Compulsive buying and credit card use among young adults. Discourse, diversity and distinction: macromarketing at 30 years. 2005 ;[citado 2024 out. 15 ]
    • Vancouver

      Veludo de Oliveira TM, Ikeda AA, Santos R da C. Compulsive buying and credit card use among young adults. Discourse, diversity and distinction: macromarketing at 30 years. 2005 ;[citado 2024 out. 15 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024