Filters : "FE" Removed: "Brasil" Limpar

Filters



Refine with date range


  • Unidades: FFCLRP, FE, IB, IFSC

    Subjects: Educação, Ciência

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ERDURAN, Sibel; MARTINS, Lilian Al-Chueyr Pereira; MARTINS, Roberto de Andrade; et al. Science and Education. [S.l: s.n.], 2020.
    • APA

      Erduran, S., Martins, L. A. -C. P., Martins, R. de A., Pietrocola, M., Prestes, M. E. B., & Silva, C. C. (2020). Science and Education. Dordrecht : Springer.
    • NLM

      Erduran S, Martins LA-CP, Martins R de A, Pietrocola M, Prestes MEB, Silva CC. Science and Education. 2020 ;
    • Vancouver

      Erduran S, Martins LA-CP, Martins R de A, Pietrocola M, Prestes MEB, Silva CC. Science and Education. 2020 ;
  • Unidades: FFCLRP, FE, IB, IFSC

    Subjects: Educação, Ciência

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KAMPOURAKIS, Kostas; MARTINS, Lilian Al-Chueyr Pereira; MARTINS, Roberto de Andrade; et al. Science and Education. [S.l: s.n.], 2019.
    • APA

      Kampourakis, K., Martins, L. A. -C. P., Martins, R. de A., Pietrocola, M., Prestes, M. E. B., & Silva, C. C. (2019). Science and Education. Dordrecht : Springer.
    • NLM

      Kampourakis K, Martins LA-CP, Martins R de A, Pietrocola M, Prestes MEB, Silva CC. Science and Education. 2019 ;
    • Vancouver

      Kampourakis K, Martins LA-CP, Martins R de A, Pietrocola M, Prestes MEB, Silva CC. Science and Education. 2019 ;
  • In: Food Science and Technology. Unidades: FE, FCF

    Subjects: Probióticos, Microencapsulação

    Online source accessDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SANTOS, Douglas Xavier dos; CASAZZA, Alessandro Alberto; ALIAKBARIAN, Bahar; et al. Improved probiotic survival to in vitro gastrointestinal stress in a mousse containing Lactobacillus acidophilus La-5 microencapsulated with inulin by spray drying. Food Science and Technology, Amsterdam, v. 99, p. 404-410, 2019. Disponível em: < http://dx.doi.org/10.1016/j.lwt.2018.10.010 > DOI: 10.1016/j.lwt.2018.10.010.
    • APA

      Santos, D. X. dos, Casazza, A. A., Aliakbarian, B., Bedani, R., Saad, S. M. I., & Perego, P. (2019). Improved probiotic survival to in vitro gastrointestinal stress in a mousse containing Lactobacillus acidophilus La-5 microencapsulated with inulin by spray drying. Food Science and Technology, 99, 404-410. doi:10.1016/j.lwt.2018.10.010
    • NLM

      Santos DX dos, Casazza AA, Aliakbarian B, Bedani R, Saad SMI, Perego P. Improved probiotic survival to in vitro gastrointestinal stress in a mousse containing Lactobacillus acidophilus La-5 microencapsulated with inulin by spray drying [Internet]. Food Science and Technology. 2019 ; 99 404-410.Available from: http://dx.doi.org/10.1016/j.lwt.2018.10.010
    • Vancouver

      Santos DX dos, Casazza AA, Aliakbarian B, Bedani R, Saad SMI, Perego P. Improved probiotic survival to in vitro gastrointestinal stress in a mousse containing Lactobacillus acidophilus La-5 microencapsulated with inulin by spray drying [Internet]. Food Science and Technology. 2019 ; 99 404-410.Available from: http://dx.doi.org/10.1016/j.lwt.2018.10.010
  • In: Food Science and Technology. Unidades: FE, FCF

    Subjects: Oligossacarídeos, Probióticos, Lactobacillus

    Online source accessDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SANTOS, Douglas Xavier dos; BEDANI, Raquel; PEREGO, Patrizia; CONVERTI, Attilio; SAAD, Susana Marta Isay. L. acidophilus La-5, fructo-oligosaccharides and inulin may improve sensory acceptance and texture profile of a synbiotic diet mousse. Food Science and Technology, Amsterdam, v. 105, p. 329-335, 2019. Disponível em: < http://dx.doi.org/10.1016/j.lwt.2019.02.011 > DOI: 10.1016/j.lwt.2019.02.011.
    • APA

      Santos, D. X. dos, Bedani, R., Perego, P., Converti, A., & Saad, S. M. I. (2019). L. acidophilus La-5, fructo-oligosaccharides and inulin may improve sensory acceptance and texture profile of a synbiotic diet mousse. Food Science and Technology, 105, 329-335. doi:10.1016/j.lwt.2019.02.011
    • NLM

      Santos DX dos, Bedani R, Perego P, Converti A, Saad SMI. L. acidophilus La-5, fructo-oligosaccharides and inulin may improve sensory acceptance and texture profile of a synbiotic diet mousse [Internet]. Food Science and Technology. 2019 ; 105 329-335.Available from: http://dx.doi.org/10.1016/j.lwt.2019.02.011
    • Vancouver

      Santos DX dos, Bedani R, Perego P, Converti A, Saad SMI. L. acidophilus La-5, fructo-oligosaccharides and inulin may improve sensory acceptance and texture profile of a synbiotic diet mousse [Internet]. Food Science and Technology. 2019 ; 105 329-335.Available from: http://dx.doi.org/10.1016/j.lwt.2019.02.011
  • In: Environmental Science and Policy. Unidades: FE, IO

    Subjects: Gerenciamento Costeiro, Conferência Internacional, Meio Ambiente, Biodiversidade

    Online source accessDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      XAVIER, Luciana Yokoyama; JACOBI, Pedro Roberto; TURRA, Alexander. Local Agenda 21: planning for the future, changing today. Environmental Science and Policy, Exeter, v. 101, p. 7-15, 2019. Disponível em: < https://doi.org/10.1016/j.envsci.2019.07.006 > DOI: 10.1016/j.envsci.2019.07.006Get.
    • APA

      Xavier, L. Y., Jacobi, P. R., & Turra, A. (2019). Local Agenda 21: planning for the future, changing today. Environmental Science and Policy, 101, 7-15. doi:10.1016/j.envsci.2019.07.006Get
    • NLM

      Xavier LY, Jacobi PR, Turra A. Local Agenda 21: planning for the future, changing today [Internet]. Environmental Science and Policy. 2019 ; 101 7-15.Available from: https://doi.org/10.1016/j.envsci.2019.07.006
    • Vancouver

      Xavier LY, Jacobi PR, Turra A. Local Agenda 21: planning for the future, changing today [Internet]. Environmental Science and Policy. 2019 ; 101 7-15.Available from: https://doi.org/10.1016/j.envsci.2019.07.006
  • In: Pedagogía y Saberes. Unidade: FE

    Subjects: Ensino Superior

    Online source accessDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BUENO, Belmira Oliveira; SARTI, Flávia Medeiros; ARNOLDI, Eliana Scaravelli. Contribuições da etnografia educacional para o estudo de minorias/maiorias. Pedagogía y Saberes, Bobotá, n. 49, 2018. Disponível em: < http://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/PYS/article/view/8177 > DOI: https://doi.org/10.17227/pys.num49-8177.
    • APA

      Bueno, B. O., Sarti, F. M., & Arnoldi, E. S. (2018). Contribuições da etnografia educacional para o estudo de minorias/maiorias. Pedagogía y Saberes, ( 49). doi:https://doi.org/10.17227/pys.num49-8177
    • NLM

      Bueno BO, Sarti FM, Arnoldi ES. Contribuições da etnografia educacional para o estudo de minorias/maiorias [Internet]. Pedagogía y Saberes. 2018 ;( 49):Available from: http://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/PYS/article/view/8177
    • Vancouver

      Bueno BO, Sarti FM, Arnoldi ES. Contribuições da etnografia educacional para o estudo de minorias/maiorias [Internet]. Pedagogía y Saberes. 2018 ;( 49):Available from: http://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/PYS/article/view/8177
  • In: Revista Internacional d'Humanitats. Unidade: FE

    Subjects: Educação Moral, Jovens

    Online source accessHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DANZA, Hanna Cebel; ARANTES, Valéria Amorim. Young people from São Paulo and their desire to change (or not) the world: a study on moral education. Revista Internacional d'Humanitats, São Paulo, Mandruvá, v. 21, n. 44, p. 25-36, 2018. Disponível em: < http://www.hottopos.com/rih44/25-36HannaValeria.pdf >.
    • APA

      Danza, H. C., & Arantes, V. A. (2018). Young people from São Paulo and their desire to change (or not) the world: a study on moral education. Revista Internacional d'Humanitats, 21( 44), 25-36. Recuperado de http://www.hottopos.com/rih44/25-36HannaValeria.pdf
    • NLM

      Danza HC, Arantes VA. Young people from São Paulo and their desire to change (or not) the world: a study on moral education [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2018 ; 21( 44): 25-36.Available from: http://www.hottopos.com/rih44/25-36HannaValeria.pdf
    • Vancouver

      Danza HC, Arantes VA. Young people from São Paulo and their desire to change (or not) the world: a study on moral education [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2018 ; 21( 44): 25-36.Available from: http://www.hottopos.com/rih44/25-36HannaValeria.pdf
  • In: Revista Internacional d'Humanitats. Unidade: FE

    Subjects: Fracasso Escolar, Inclusão Escolar, Educação Moral, Jovens

    Online source accessHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MANGANOTTE, Marina Braguini; SAWAYA, Sandra Maria. Escola, cidade e o Programa Mais Educação na busca pela inclusão social. Revista Internacional d'Humanitats, São Paulo, Mandruvá, v. 21, n. 44, p. 37-46, 2018. Disponível em: < http://www.hottopos.com/rih44/37-46MarinaSandra.pdf >.
    • APA

      Manganotte, M. B., & Sawaya, S. M. (2018). Escola, cidade e o Programa Mais Educação na busca pela inclusão social. Revista Internacional d'Humanitats, 21( 44), 37-46. Recuperado de http://www.hottopos.com/rih44/37-46MarinaSandra.pdf
    • NLM

      Manganotte MB, Sawaya SM. Escola, cidade e o Programa Mais Educação na busca pela inclusão social [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2018 ; 21( 44): 37-46.Available from: http://www.hottopos.com/rih44/37-46MarinaSandra.pdf
    • Vancouver

      Manganotte MB, Sawaya SM. Escola, cidade e o Programa Mais Educação na busca pela inclusão social [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2018 ; 21( 44): 37-46.Available from: http://www.hottopos.com/rih44/37-46MarinaSandra.pdf
  • In: Education finance, equality, and equity. (Education, equity, economy; 1-5).. Unidade: FE

    Subjects: Formação De Professores, História Da Educação

    DOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BUENO, Belmira Oliveira. Education, equity, economy. Education finance, equality, and equity. (Education, equity, economy; 1-5).[S.l: s.n.], 2018. DOI: 10.1007/978-3-319-90388-0.
    • APA

      Bueno, B. O. (2018). Education, equity, economy. Education finance, equality, and equity. (Education, equity, economy; 1-5).. Gewerbestrasse: Springer. doi:10.1007/978-3-319-90388-0
    • NLM

      Bueno BO. Education, equity, economy. Education finance, equality, and equity. (Education, equity, economy; 1-5). 2018 ;
    • Vancouver

      Bueno BO. Education, equity, economy. Education finance, equality, and equity. (Education, equity, economy; 1-5). 2018 ;
  • In: Decisio. Unidade: FE

    Subjects: Educação De Jovens E Adultos, Formação De Professores, Política Educacional, Políticas Públicas (educação)

    Versão PublicadaOnline source accessHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DI PIERRO, Maria Clara. Desafios de las políticas públicas para el aprendizaje y la educación con personas jóvenes y adultas en América Latina y el Caribe. Decisio, Pátzcuaro, México, CREFAL, n. 50, p. 3-9, 2018. Disponível em: < https://crefal.org/decisio/articulo/5bb62cbf24f2425ba2e80507 >.
    • APA

      Di Pierro, M. C. (2018). Desafios de las políticas públicas para el aprendizaje y la educación con personas jóvenes y adultas en América Latina y el Caribe. Decisio, ( 50), 3-9. Recuperado de https://crefal.org/decisio/articulo/5bb62cbf24f2425ba2e80507
    • NLM

      Di Pierro MC. Desafios de las políticas públicas para el aprendizaje y la educación con personas jóvenes y adultas en América Latina y el Caribe [Internet]. Decisio. 2018 ;( 50): 3-9.Available from: https://crefal.org/decisio/articulo/5bb62cbf24f2425ba2e80507
    • Vancouver

      Di Pierro MC. Desafios de las políticas públicas para el aprendizaje y la educación con personas jóvenes y adultas en América Latina y el Caribe [Internet]. Decisio. 2018 ;( 50): 3-9.Available from: https://crefal.org/decisio/articulo/5bb62cbf24f2425ba2e80507
  • In: Revista Internacional d'Humanitats. Unidade: FE

    Subjects: Educação Moral, Desempenho Do Professor, Jovens

    Online source accessHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LAUAND, Jean. A têmpera da Profa. Dra. Silvia M. Gasparian Colello. Revista Internacional d'Humanitats, São Paulo, Mandruvá, v. 21, n. 44, p. 55-64, 2018. Disponível em: < http://www.hottopos.com/rih44/55-64Jean.pdf >.
    • APA

      Lauand, J. (2018). A têmpera da Profa. Dra. Silvia M. Gasparian Colello. Revista Internacional d'Humanitats, 21( 44), 55-64. Recuperado de http://www.hottopos.com/rih44/55-64Jean.pdf
    • NLM

      Lauand J. A têmpera da Profa. Dra. Silvia M. Gasparian Colello [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2018 ; 21( 44): 55-64.Available from: http://www.hottopos.com/rih44/55-64Jean.pdf
    • Vancouver

      Lauand J. A têmpera da Profa. Dra. Silvia M. Gasparian Colello [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2018 ; 21( 44): 55-64.Available from: http://www.hottopos.com/rih44/55-64Jean.pdf
  • In: Revista Internacional d'Humanitats. Unidade: FE

    Subjects: Arte, Modernismo, Arte-educação, Arte Infantil

    Online source accessHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IAVELBERG, Rosa. Modernist artistic thinking, child art and art education. Revista Internacional d'Humanitats, São Paulo, Mandruvá, v. 21, n. 44, p. 5-14, 2018. Disponível em: < http://www.hottopos.com/rih44/05-14Iavelberg.pdf >.
    • APA

      Iavelberg, R. (2018). Modernist artistic thinking, child art and art education. Revista Internacional d'Humanitats, 21( 44), 5-14. Recuperado de http://www.hottopos.com/rih44/05-14Iavelberg.pdf
    • NLM

      Iavelberg R. Modernist artistic thinking, child art and art education [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2018 ; 21( 44): 5-14.Available from: http://www.hottopos.com/rih44/05-14Iavelberg.pdf
    • Vancouver

      Iavelberg R. Modernist artistic thinking, child art and art education [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2018 ; 21( 44): 5-14.Available from: http://www.hottopos.com/rih44/05-14Iavelberg.pdf
  • In: Journal of Functional Foods. Unidades: FE, HU, FCF

    Subjects: Probióticos, Ensaio Clínico

    Online source accessDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SANTOS, Douglas Xavier dos; DOREA, Egidio Lima; SIMÃO, Andréia Name Colado; BEDANI, Raquel; SAAD, Susana Marta Isay. Effect of the consumption of a synbiotic diet mousse containing Lactobacillus acidophilus La-5 by individuals with metabolic syndrome: a randomized controlled trial. Journal of Functional Foods, Netherlands, v. 41, p. 55-61, 2018. Disponível em: < http://dx.doi.org/10.1016/j.jff.2017.12.041 > DOI: 10.1016/j.jff.2017.12.041.
    • APA

      Santos, D. X. dos, Dorea, E. L., Simão, A. N. C., Bedani, R., & Saad, S. M. I. (2018). Effect of the consumption of a synbiotic diet mousse containing Lactobacillus acidophilus La-5 by individuals with metabolic syndrome: a randomized controlled trial. Journal of Functional Foods, 41, 55-61. doi:10.1016/j.jff.2017.12.041
    • NLM

      Santos DX dos, Dorea EL, Simão ANC, Bedani R, Saad SMI. Effect of the consumption of a synbiotic diet mousse containing Lactobacillus acidophilus La-5 by individuals with metabolic syndrome: a randomized controlled trial [Internet]. Journal of Functional Foods. 2018 ; 41 55-61.Available from: http://dx.doi.org/10.1016/j.jff.2017.12.041
    • Vancouver

      Santos DX dos, Dorea EL, Simão ANC, Bedani R, Saad SMI. Effect of the consumption of a synbiotic diet mousse containing Lactobacillus acidophilus La-5 by individuals with metabolic syndrome: a randomized controlled trial [Internet]. Journal of Functional Foods. 2018 ; 41 55-61.Available from: http://dx.doi.org/10.1016/j.jff.2017.12.041
  • In: Pedagogía y Saberes. Unidade: FE

    Subjects: Pedagogia

    Online source accessHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AQUINO, Julio Groppa; PIMENTA, Selma Garrido; RIBEIRO, Cintya Regina. Pedagogía y Saberes. Pedagogía y Saberes[S.l: s.n.], 2018.Disponível em: .
    • APA

      Aquino, J. G., Pimenta, S. G., & Ribeiro, C. R. (2018). Pedagogía y Saberes. Pedagogía y Saberes. Bogotá. Recuperado de http://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/PYS/issue/view/565
    • NLM

      Aquino JG, Pimenta SG, Ribeiro CR. Pedagogía y Saberes [Internet]. Pedagogía y Saberes. 2018 ;( 49):Available from: http://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/PYS/issue/view/565
    • Vancouver

      Aquino JG, Pimenta SG, Ribeiro CR. Pedagogía y Saberes [Internet]. Pedagogía y Saberes. 2018 ;( 49):Available from: http://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/PYS/issue/view/565
  • In: Early childhood education from an intercultural and bilingual perspective. Unidade: FE

    Subjects: Educação Infantil, Escolas

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KISHIMOTO, Tizuko Morchida. Early childhood education schools in Brazil: play and interculturality. In: Early childhood education from an intercultural and bilingual perspective[S.l: s.n.], 2018.
    • APA

      Kishimoto, T. M. (2018). Early childhood education schools in Brazil: play and interculturality. In Early childhood education from an intercultural and bilingual perspective. Hershey: IGI Global.
    • NLM

      Kishimoto TM. Early childhood education schools in Brazil: play and interculturality. In: Early childhood education from an intercultural and bilingual perspective. Hershey: IGI Global; 2018.
    • Vancouver

      Kishimoto TM. Early childhood education schools in Brazil: play and interculturality. In: Early childhood education from an intercultural and bilingual perspective. Hershey: IGI Global; 2018.
  • In: Revista Internacional d'Humanitats. Unidade: FE

    Subjects: Educação Infantil, Alfabetização, Letramento, Aprendizagem

    Online source accessHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      COLELLO, Silvia de Mattos Gasparian; LUCAS, Maria Angelica Olivo Francisco. Lengua escrita en la educación infantil: caminos del aprendizaje y enseñanza. Revista Internacional d'Humanitats, São Paulo, Mandruvá, v. 21, n. 44, p. 15-24, 2018. Disponível em: < http://www.hottopos.com/rih44/15-24SilviaAngelica.pdf >.
    • APA

      Colello, S. de M. G., & Lucas, M. A. O. F. (2018). Lengua escrita en la educación infantil: caminos del aprendizaje y enseñanza. Revista Internacional d'Humanitats, 21( 44), 15-24. Recuperado de http://www.hottopos.com/rih44/15-24SilviaAngelica.pdf
    • NLM

      Colello S de MG, Lucas MAOF. Lengua escrita en la educación infantil: caminos del aprendizaje y enseñanza [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2018 ; 21( 44): 15-24.Available from: http://www.hottopos.com/rih44/15-24SilviaAngelica.pdf
    • Vancouver

      Colello S de MG, Lucas MAOF. Lengua escrita en la educación infantil: caminos del aprendizaje y enseñanza [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2018 ; 21( 44): 15-24.Available from: http://www.hottopos.com/rih44/15-24SilviaAngelica.pdf
  • In: Conservation Biology. Unidades: FE, EACH, IB

    Subjects: Política Ambiental, Tomada De Decisão, Conservação Biológica, Pesquisa Científica, Ecologia, Ciência

    Online source accessDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BERTUOL-GARCIA, Diana; MORSELLO, Carla; EL-HANI, Charbel N; PARDINI, Renata. Shared ways of thinking in Brazil about the science–practice interface in ecology and conservation. Conservation Biology, Malden, p. 1-13, 2018. Disponível em: < http://dx.doi.org/10.1111/cobi.13242 > DOI: 10.1111/cobi.13242.
    • APA

      Bertuol-Garcia, D., Morsello, C., El-Hani, C. N., & Pardini, R. (2018). Shared ways of thinking in Brazil about the science–practice interface in ecology and conservation. Conservation Biology, 1-13. doi:10.1111/cobi.13242
    • NLM

      Bertuol-Garcia D, Morsello C, El-Hani CN, Pardini R. Shared ways of thinking in Brazil about the science–practice interface in ecology and conservation [Internet]. Conservation Biology. 2018 ; 1-13.Available from: http://dx.doi.org/10.1111/cobi.13242
    • Vancouver

      Bertuol-Garcia D, Morsello C, El-Hani CN, Pardini R. Shared ways of thinking in Brazil about the science–practice interface in ecology and conservation [Internet]. Conservation Biology. 2018 ; 1-13.Available from: http://dx.doi.org/10.1111/cobi.13242
  • Unidades: FFCLRP, FE, IB, IFSC

    Subjects: Educação, Ciência

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KAMPOURAKIS, Kostas; MARTINS, Lilian Al-Chueyr Pereira; MARTINS, Roberto de Andrade; et al. Science and Education. [S.l: s.n.], 2018.
    • APA

      Kampourakis, K., Martins, L. A. -C. P., Martins, R. de A., Pietrocola, M., Prestes, M. E. B., & Silva, C. C. (2018). Science and Education. Dordrecht : Springer.
    • NLM

      Kampourakis K, Martins LA-CP, Martins R de A, Pietrocola M, Prestes MEB, Silva CC. Science and Education. 2018 ;
    • Vancouver

      Kampourakis K, Martins LA-CP, Martins R de A, Pietrocola M, Prestes MEB, Silva CC. Science and Education. 2018 ;
  • In: Biological Reviews. Unidades: FE, EACH, IB

    Subjects: Ecologia, Gestão Ambiental, Comunicação Científica, Ciência, Tecnologia, Sociedade, Sustentabilidade

    Online source accessDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BERTUOL-GARCIA, Diana; MORSELLO, Carla; EL-HANI, Charbel N; PARDINI, Renata. A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation. Biological Reviews, West Sussex, v. No 2017, 2017. Disponível em: < http://dx.doi.org/10.1111/brv.12385 > DOI: 10.1111/brv.12385.
    • APA

      Bertuol-Garcia, D., Morsello, C., El-Hani, C. N., & Pardini, R. (2017). A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation. Biological Reviews, No 2017. doi:10.1111/brv.12385
    • NLM

      Bertuol-Garcia D, Morsello C, El-Hani CN, Pardini R. A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation [Internet]. Biological Reviews. 2017 ; No 2017Available from: http://dx.doi.org/10.1111/brv.12385
    • Vancouver

      Bertuol-Garcia D, Morsello C, El-Hani CN, Pardini R. A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation [Internet]. Biological Reviews. 2017 ; No 2017Available from: http://dx.doi.org/10.1111/brv.12385


Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2020