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  • Fonte: Book of abstracts. Nome do evento: World Congress of Semiotics. Unidade: ECA

    Assuntos: SEMIÓTICA, CAMPANHAS PUBLICITÁRIAS

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    • ABNT

      DOMINGUES, Jacqueline Ausier et al. Secondness as a way of sustaining a digital brand: semiotic analysis of Nubank’s NuSócios campaign. 2022, Anais.. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf. Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Domingues, J. A., Nani, A., Sato, S., & Perez, C. (2022). Secondness as a way of sustaining a digital brand: semiotic analysis of Nubank’s NuSócios campaign. In Book of abstracts. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf
    • NLM

      Domingues JA, Nani A, Sato S, Perez C. Secondness as a way of sustaining a digital brand: semiotic analysis of Nubank’s NuSócios campaign [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf
    • Vancouver

      Domingues JA, Nani A, Sato S, Perez C. Secondness as a way of sustaining a digital brand: semiotic analysis of Nubank’s NuSócios campaign [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf
  • Fonte: Book of abstracts. Nome do evento: World Congress of Semiotics. Unidade: ECA

    Assuntos: SEMIÓTICA, MARCAS, LUXO, MODA, GROTESCO, PLATAFORMA DIGITAL

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    • ABNT

      PEREZ, Clotilde e ORLANDINI, Rafael. Signs of the grotesque in fashion: the materiality of the body in the immateriality of digital media. 2022, Anais.. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132740.pdf. Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Perez, C., & Orlandini, R. (2022). Signs of the grotesque in fashion: the materiality of the body in the immateriality of digital media. In Book of abstracts. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132740.pdf
    • NLM

      Perez C, Orlandini R. Signs of the grotesque in fashion: the materiality of the body in the immateriality of digital media [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132740.pdf
    • Vancouver

      Perez C, Orlandini R. Signs of the grotesque in fashion: the materiality of the body in the immateriality of digital media [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132740.pdf
  • Fonte: Book of abstracts. Nome do evento: World Congress of Semiotics. Unidade: ECA

    Assuntos: SEMIÓTICA, MODA, CONSUMO

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    • ABNT

      PEREZ, Clotilde. Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation. 2022, Anais.. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf. Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Perez, C. (2022). Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation. In Book of abstracts. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf
    • NLM

      Perez C. Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf
    • Vancouver

      Perez C. Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf
  • Fonte: Book of abstracts. Nome do evento: World Congress of Semiotics. Unidade: ECA

    Assuntos: SEMIÓTICA, CONSUMO, SIMBOLISMO RELIGIOSO

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    • ABNT

      SCHMIDT, Roberto e PEREZ, Clotilde. Signs and meanings of the sacralization of consumption. 2022, Anais.. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf. Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Schmidt, R., & Perez, C. (2022). Signs and meanings of the sacralization of consumption. In Book of abstracts. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf
    • NLM

      Schmidt R, Perez C. Signs and meanings of the sacralization of consumption [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf
    • Vancouver

      Schmidt R, Perez C. Signs and meanings of the sacralization of consumption [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf

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