Subjects: ALGORITMOS GENÉTICOS, EMPRESAS, TELECOMUNICAÇÕES, HEURÍSTICA, PREÇOS, SATISFAÇÃO DO CONSUMIDOR
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ABNT
RIBEIRO, Carlos Eduardo Alves et al. Optimization algorithm for creating price tiers in the customer migration process between companies. 2024, Anais.. Piscataway, NJ: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo, 2024. Disponível em: https://doi.org/10.1109/ICAAIC60222.2024.10575050. Acesso em: 05 out. 2024.APA
Ribeiro, C. E. A., Carvalho, W. dos A., Oliveira, L. de A. de, Kojima, E. H., Fávero, L. P. L., & Santos, M. dos. (2024). Optimization algorithm for creating price tiers in the customer migration process between companies. In . Piscataway, NJ: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. doi:10.1109/ICAAIC60222.2024.10575050NLM
Ribeiro CEA, Carvalho W dos A, Oliveira L de A de, Kojima EH, Fávero LPL, Santos M dos. Optimization algorithm for creating price tiers in the customer migration process between companies [Internet]. 2024 ;[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ICAAIC60222.2024.10575050Vancouver
Ribeiro CEA, Carvalho W dos A, Oliveira L de A de, Kojima EH, Fávero LPL, Santos M dos. Optimization algorithm for creating price tiers in the customer migration process between companies [Internet]. 2024 ;[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ICAAIC60222.2024.10575050