Filtros : "Interacting with Computers" Removido: "VERHALEN, ALINE ELIAS CARDOSO" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Interacting with Computers. Unidade: ICMC

    Subjects: RECUPERAÇÃO DA INFORMAÇÃO, VISUALIZAÇÃO, APRENDIZADO COMPUTACIONAL

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, Sherlon Almeida da e MILIOS, Evangelos E e OLIVEIRA, Maria Cristina Ferreira de. Evaluating visual analytics for relevant information retrieval in document collections. Interacting with Computers, v. 35, n. 2, p. 247-261, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1093/iwc/iwad019. Acesso em: 16 jun. 2025.
    • APA

      Silva, S. A. da, Milios, E. E., & Oliveira, M. C. F. de. (2023). Evaluating visual analytics for relevant information retrieval in document collections. Interacting with Computers, 35( 2), 247-261. doi:10.1093/iwc/iwad019
    • NLM

      Silva SA da, Milios EE, Oliveira MCF de. Evaluating visual analytics for relevant information retrieval in document collections [Internet]. Interacting with Computers. 2023 ; 35( 2): 247-261.[citado 2025 jun. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1093/iwc/iwad019
    • Vancouver

      Silva SA da, Milios EE, Oliveira MCF de. Evaluating visual analytics for relevant information retrieval in document collections [Internet]. Interacting with Computers. 2023 ; 35( 2): 247-261.[citado 2025 jun. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1093/iwc/iwad019
  • Source: Interacting with Computers. Unidade: EESC

    Assunto: ENGENHARIA DE PRODUÇÃO

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAMPESE, Carina e AMARAL, Daniel Capaldo e COSTA, Janaina Mascarenhas Hornos da. Restating the meaning of UCD and HCD for a new world of design theories. Interacting with Computers, v. 32, n. 1, p. 33-51, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1093/iwc/iwaa003. Acesso em: 16 jun. 2025.
    • APA

      Campese, C., Amaral, D. C., & Costa, J. M. H. da. (2020). Restating the meaning of UCD and HCD for a new world of design theories. Interacting with Computers, 32( 1), 33-51. doi:10.1093/iwc/iwaa003
    • NLM

      Campese C, Amaral DC, Costa JMH da. Restating the meaning of UCD and HCD for a new world of design theories [Internet]. Interacting with Computers. 2020 ; 32( 1): 33-51.[citado 2025 jun. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1093/iwc/iwaa003
    • Vancouver

      Campese C, Amaral DC, Costa JMH da. Restating the meaning of UCD and HCD for a new world of design theories [Internet]. Interacting with Computers. 2020 ; 32( 1): 33-51.[citado 2025 jun. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1093/iwc/iwaa003
  • Source: Interacting with Computers. Unidade: ICMC

    Subjects: HIPERTEXTO, MULTIMÍDIA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PIMENTEL, Maria da Graça Campos et al. Supporting educational activities throught dynamic web interfaces. Interacting with Computers, v. 13, p. 353-374, 2001Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/s0953-5438(00)00042-4. Acesso em: 16 jun. 2025.
    • APA

      Pimentel, M. da G. C., Ishiguro, Y., Kerimbaev, B., Abowd, G. D., & Guzdial, M. (2001). Supporting educational activities throught dynamic web interfaces. Interacting with Computers, 13, 353-374. doi:10.1016/s0953-5438(00)00042-4
    • NLM

      Pimentel M da GC, Ishiguro Y, Kerimbaev B, Abowd GD, Guzdial M. Supporting educational activities throught dynamic web interfaces [Internet]. Interacting with Computers. 2001 ;13 353-374.[citado 2025 jun. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1016/s0953-5438(00)00042-4
    • Vancouver

      Pimentel M da GC, Ishiguro Y, Kerimbaev B, Abowd GD, Guzdial M. Supporting educational activities throught dynamic web interfaces [Internet]. Interacting with Computers. 2001 ;13 353-374.[citado 2025 jun. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1016/s0953-5438(00)00042-4

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2025