Not so fast: Why the linear proposition of an after [?] (2018)
Source: Educational Philosophy and Theory. Unidade: EEFE
Subjects: CONHECIMENTO, ESPAÇO (FILOSOFIA), PÓS-ESTRUTURALISMO
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
ZIMMERMANN, Ana Cristina e SAURA, Soraia Chung. Not so fast: Why the linear proposition of an after [?]. Educational Philosophy and Theory. Champaign: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1080/00131857.2018.1458801. Acesso em: 27 set. 2024. , 2018APA
Zimmermann, A. C., & Saura, S. C. (2018). Not so fast: Why the linear proposition of an after [?]. Educational Philosophy and Theory. Champaign: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo. doi:10.1080/00131857.2018.1458801NLM
Zimmermann AC, Saura SC. Not so fast: Why the linear proposition of an after [?] [Internet]. Educational Philosophy and Theory. 2018 ; 50( 14): 1334-1335.[citado 2024 set. 27 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00131857.2018.1458801Vancouver
Zimmermann AC, Saura SC. Not so fast: Why the linear proposition of an after [?] [Internet]. Educational Philosophy and Theory. 2018 ; 50( 14): 1334-1335.[citado 2024 set. 27 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00131857.2018.1458801