Trust development in e-commerce and store choice: model and initial test (2005)
Fonte: Anais. Nome do evento: Encontro da Associação Nacional de Programas de Pós-Graduação em Administração - ENANPAD. Unidades: FEA, EACH
Assunto: COMÉRCIO ELETRÔNICO
ABNT
HERNANDEZ, Jose Mauro da Costa e MAZZON, José Afonso. Trust development in e-commerce and store choice: model and initial test. 2005, Anais.. Rio de Janeiro: ANPAD, 2005. . Acesso em: 14 nov. 2024.APA
Hernandez, J. M. da C., & Mazzon, J. A. (2005). Trust development in e-commerce and store choice: model and initial test. In Anais. Rio de Janeiro: ANPAD.NLM
Hernandez JM da C, Mazzon JA. Trust development in e-commerce and store choice: model and initial test. Anais. 2005 ;[citado 2024 nov. 14 ]Vancouver
Hernandez JM da C, Mazzon JA. Trust development in e-commerce and store choice: model and initial test. Anais. 2005 ;[citado 2024 nov. 14 ]