Filtros : "Dinamarca" "ARTIGO DE PERIODICO-DEP/ENTR" Removidos: "PILEGGI, FULVIO JOSE CARLOS" "MCG" "IAG-AGA" "WAAVP" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Modus. Unidade: FFCLRP

    Assunto: MÚSICA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BERG, Silvia Maria Pires Cabrera. Dansk bØrnekors-knowhow har succes i Brasilien. Modus. Copenhagen: Faculdade de Filosofia, Ciências e Letras de Ribeirão Preto, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 02 ago. 2024. , 2012
    • APA

      Berg, S. M. P. C. (2012). Dansk bØrnekors-knowhow har succes i Brasilien. Modus. Copenhagen: Faculdade de Filosofia, Ciências e Letras de Ribeirão Preto, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Berg SMPC. Dansk bØrnekors-knowhow har succes i Brasilien. Modus. 2012 ;( 26): 8-9.[citado 2024 ago. 02 ]
    • Vancouver

      Berg SMPC. Dansk bØrnekors-knowhow har succes i Brasilien. Modus. 2012 ;( 26): 8-9.[citado 2024 ago. 02 ]
  • Source: Multicultural education. Unidade: FE

    Subjects: MULTICULTURALISMO, CURRÍCULOS E PROGRAMAS, EDUCAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CHAMLIAN, Helena Coharik. Why should countries do more to make multicultural diversity a priority in their education systems [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 02 ago. 2024. , 2011
    • APA

      Chamlian, H. C. (2011). Why should countries do more to make multicultural diversity a priority in their education systems [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Chamlian HC. Why should countries do more to make multicultural diversity a priority in their education systems [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 7.[citado 2024 ago. 02 ]
    • Vancouver

      Chamlian HC. Why should countries do more to make multicultural diversity a priority in their education systems [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 7.[citado 2024 ago. 02 ]
  • Source: Multicultural education. Unidade: FE

    Subjects: MULTICULTURALISMO (EDUCAÇÃO), ÍNDIOS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CHAMLIAN, Helena Coharik. Best cases [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 02 ago. 2024. , 2011
    • APA

      Chamlian, H. C. (2011). Best cases [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Chamlian HC. Best cases [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 29.[citado 2024 ago. 02 ]
    • Vancouver

      Chamlian HC. Best cases [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 29.[citado 2024 ago. 02 ]
  • Source: Multicultural education. Unidade: FE

    Subjects: MULTICULTURALISMO (EDUCAÇÃO), LIVROS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CHAMLIAN, Helena Coharik. Researchers' guide to the best books on multicultural education [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 02 ago. 2024. , 2011
    • APA

      Chamlian, H. C. (2011). Researchers' guide to the best books on multicultural education [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Chamlian HC. Researchers' guide to the best books on multicultural education [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 21.[citado 2024 ago. 02 ]
    • Vancouver

      Chamlian HC. Researchers' guide to the best books on multicultural education [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 21.[citado 2024 ago. 02 ]
  • Source: Teacher education. Unidade: FE

    Subjects: QUALIDADE DA EDUCAÇÃO, ENSINO PÚBLICO, INTERAÇÃO PROFESSOR ALUNO, FORMAÇÃO DE PROFESSORES

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PENIN, Sonia. Professionalism means facing everyday life. [Depoimento]. Teacher education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 02 ago. 2024. , 2008
    • APA

      Penin, S. (2008). Professionalism means facing everyday life. [Depoimento]. Teacher education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Penin S. Professionalism means facing everyday life. [Depoimento]. Teacher education. 2008 ;(s./): 14-15.[citado 2024 ago. 02 ]
    • Vancouver

      Penin S. Professionalism means facing everyday life. [Depoimento]. Teacher education. 2008 ;(s./): 14-15.[citado 2024 ago. 02 ]
  • Source: Teacher education. Unidade: FE

    Subjects: POLÍTICAS PÚBLICAS (EDUCAÇÃO), ADMINISTRAÇÃO DA EDUCAÇÃO, CULTURA (EDUCAÇÃO), POLÍTICA EDUCACIONAL

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PENIN, Sonia. The world's first think-thank on education. [Depoimento]. Teacher education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 02 ago. 2024. , 2008
    • APA

      Penin, S. (2008). The world's first think-thank on education. [Depoimento]. Teacher education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Penin S. The world's first think-thank on education. [Depoimento]. Teacher education. 2008 ;(s./): 17-19.[citado 2024 ago. 02 ]
    • Vancouver

      Penin S. The world's first think-thank on education. [Depoimento]. Teacher education. 2008 ;(s./): 17-19.[citado 2024 ago. 02 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024