A combinatorial marching hypercubes algorithm (2022)
Source: Computers and Graphics. Unidade: ICMC
Subjects: COMPUTAÇÃO GRÁFICA, ALGORITMOS ÚTEIS E ESPECÍFICOS
ABNT
CASTELO FILHO, Antonio e BUENO, Lucas Moutinho e GAMEIRO, Márcio Fuzeto. A combinatorial marching hypercubes algorithm. Computers and Graphics, v. 102, p. 67-77, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.cag.2021.10.023. Acesso em: 12 ago. 2022.APA
Castelo Filho, A., Bueno, L. M., & Gameiro, M. F. (2022). A combinatorial marching hypercubes algorithm. Computers and Graphics, 102, 67-77. doi:10.1016/j.cag.2021.10.023NLM
Castelo Filho A, Bueno LM, Gameiro MF. A combinatorial marching hypercubes algorithm [Internet]. Computers and Graphics. 2022 ; 102 67-77.[citado 2022 ago. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.cag.2021.10.023Vancouver
Castelo Filho A, Bueno LM, Gameiro MF. A combinatorial marching hypercubes algorithm [Internet]. Computers and Graphics. 2022 ; 102 67-77.[citado 2022 ago. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.cag.2021.10.023