Filtros : "MAZZON, JOSE AFONSO" "RAUSP Management Journal" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: RAUSP Management Journal. Unidade: FEA

    Subjects: INTELIGÊNCIA ARTIFICIAL, GESTÃO DO CONHECIMENTO, ARTIGO CIENTÍFICO, ADMINISTRAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ISABELLA, Giuliana e ALMEIDA, Marcos Inácio Severo de e MAZZON, José Afonso. One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management. RAUSP Management Journal, v. 58, n. 3, p. 249-255, 2023Tradução . . Disponível em: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-07-2023-273/full/html. Acesso em: 09 nov. 2024.
    • APA

      Isabella, G., Almeida, M. I. S. de, & Mazzon, J. A. (2023). One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management. RAUSP Management Journal, 58( 3), 249-255. doi:10.1108/RAUSP-07-2023-273
    • NLM

      Isabella G, Almeida MIS de, Mazzon JA. One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management [Internet]. RAUSP Management Journal. 2023 ; 58( 3): 249-255.[citado 2024 nov. 09 ] Available from: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-07-2023-273/full/html
    • Vancouver

      Isabella G, Almeida MIS de, Mazzon JA. One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management [Internet]. RAUSP Management Journal. 2023 ; 58( 3): 249-255.[citado 2024 nov. 09 ] Available from: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-07-2023-273/full/html
  • Source: RAUSP Management Journal. Unidade: FEA

    Assunto: MORAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MUNAIER, Christian Gomes e Souza e MIYAZAKI, Rejani e MAZZON, José Afonso. Morally transgressive companies and sustainable guidelines: seeking redemption or abusing trust?. RAUSP Management Journal, v. 57, n. 4, p. 413-433, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/RAUSP-01-2022-0047. Acesso em: 09 nov. 2024.
    • APA

      Munaier, C. G. e S., Miyazaki, R., & Mazzon, J. A. (2022). Morally transgressive companies and sustainable guidelines: seeking redemption or abusing trust? RAUSP Management Journal, 57( 4), 413-433. doi:10.1108/RAUSP-01-2022-0047
    • NLM

      Munaier CG e S, Miyazaki R, Mazzon JA. Morally transgressive companies and sustainable guidelines: seeking redemption or abusing trust? [Internet]. RAUSP Management Journal. 2022 ; 57( 4): 413-433.[citado 2024 nov. 09 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-01-2022-0047
    • Vancouver

      Munaier CG e S, Miyazaki R, Mazzon JA. Morally transgressive companies and sustainable guidelines: seeking redemption or abusing trust? [Internet]. RAUSP Management Journal. 2022 ; 57( 4): 413-433.[citado 2024 nov. 09 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-01-2022-0047
  • Source: RAUSP Management Journal. Unidades: FEA, EACH

    Assunto: PERIÓDICOS CIENTÍFICOS

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SANTOS, Carlos Oliveira et al. Guest editorial: disruptive socialmarketing dystopia, disconnectionand disruption. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1108/RAUSP-07-2021-253. Acesso em: 09 nov. 2024. , 2021
    • APA

      Santos, C. O., Carvalho, H. C., Mazzon, J. A., & Freire, O. B. de L. (2021). Guest editorial: disruptive socialmarketing dystopia, disconnectionand disruption. [Editorial]. RAUSP Management Journal. São Paulo: Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária, Universidade de São Paulo. doi:10.1108/RAUSP-07-2021-253
    • NLM

      Santos CO, Carvalho HC, Mazzon JA, Freire OB de L. Guest editorial: disruptive socialmarketing dystopia, disconnectionand disruption. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2021 ; 56( 3): 262-265.[citado 2024 nov. 09 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-07-2021-253
    • Vancouver

      Santos CO, Carvalho HC, Mazzon JA, Freire OB de L. Guest editorial: disruptive socialmarketing dystopia, disconnectionand disruption. [Editorial] [Internet]. RAUSP Management Journal. 2021 ; 56( 3): 262-265.[citado 2024 nov. 09 ] Available from: https://doi.org/10.1108/RAUSP-07-2021-253

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024