A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
PENTEADO, Bruno Elias et al. Detecting behavioral trajectories in continued education online courses. 2019, Anais.. Los Alamitos: IEEE, 2019. Disponível em: https://doi.org/10.1109/ICALT.2019.00069. Acesso em: 10 nov. 2024.
APA
Penteado, B. E., Isotani, S., Paiva, P. M. P., Zupelari, M. M., & Ferrari, D. V. (2019). Detecting behavioral trajectories in continued education online courses. In Proceedings. Los Alamitos: IEEE. doi:10.1109/ICALT.2019.00069
NLM
Penteado BE, Isotani S, Paiva PMP, Zupelari MM, Ferrari DV. Detecting behavioral trajectories in continued education online courses [Internet]. Proceedings. 2019 ;[citado 2024 nov. 10 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ICALT.2019.00069
Vancouver
Penteado BE, Isotani S, Paiva PMP, Zupelari MM, Ferrari DV. Detecting behavioral trajectories in continued education online courses [Internet]. Proceedings. 2019 ;[citado 2024 nov. 10 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ICALT.2019.00069
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
PENTEADO, Bruno Elias et al. Educational data mining methods: opportunities for teaching and learning in Audiology. 2017, Anais.. Louisville: University of Louisville, 2017. Disponível em: http://www.internetaudiology.com/2017/files/IA2017_Abstracts.pdf. Acesso em: 10 nov. 2024.
APA
Penteado, B. E., Paiva, P. M. P., Zupelari, M. M., Lopes, N. B. F., Ferrari, D. V., & Isotani, S. (2017). Educational data mining methods: opportunities for teaching and learning in Audiology. In Meeting Abstracts. Louisville: University of Louisville. Recuperado de http://www.internetaudiology.com/2017/files/IA2017_Abstracts.pdf
NLM
Penteado BE, Paiva PMP, Zupelari MM, Lopes NBF, Ferrari DV, Isotani S. Educational data mining methods: opportunities for teaching and learning in Audiology [Internet]. Meeting Abstracts. 2017 ;[citado 2024 nov. 10 ] Available from: http://www.internetaudiology.com/2017/files/IA2017_Abstracts.pdf
Vancouver
Penteado BE, Paiva PMP, Zupelari MM, Lopes NBF, Ferrari DV, Isotani S. Educational data mining methods: opportunities for teaching and learning in Audiology [Internet]. Meeting Abstracts. 2017 ;[citado 2024 nov. 10 ] Available from: http://www.internetaudiology.com/2017/files/IA2017_Abstracts.pdf
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
PAIVA, Paula Maria Pereira et al. Educational data mining for understanding students' behavior in a virtual learning environments: a case study. 2017, Anais.. Louisville: University of Louisville, 2017. Disponível em: http://www.internetaudiology.com/2017/files/IA2017_Abstracts.pdf. Acesso em: 10 nov. 2024.
APA
Paiva, P. M. P., Penteado, B., Zupelari, M. M., Lopes, N. B. F., Costa Filho, O. A., Isotani, S., & Ferrari, D. V. (2017). Educational data mining for understanding students' behavior in a virtual learning environments: a case study. In Meeting Abstracts. Louisville: University of Louisville. Recuperado de http://www.internetaudiology.com/2017/files/IA2017_Abstracts.pdf
NLM
Paiva PMP, Penteado B, Zupelari MM, Lopes NBF, Costa Filho OA, Isotani S, Ferrari DV. Educational data mining for understanding students' behavior in a virtual learning environments: a case study [Internet]. Meeting Abstracts. 2017 ;[citado 2024 nov. 10 ] Available from: http://www.internetaudiology.com/2017/files/IA2017_Abstracts.pdf
Vancouver
Paiva PMP, Penteado B, Zupelari MM, Lopes NBF, Costa Filho OA, Isotani S, Ferrari DV. Educational data mining for understanding students' behavior in a virtual learning environments: a case study [Internet]. Meeting Abstracts. 2017 ;[citado 2024 nov. 10 ] Available from: http://www.internetaudiology.com/2017/files/IA2017_Abstracts.pdf
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
PARRA, José Roberto Postali et al. A vasta e rica produção do interior: como acontece na capital, a pós-graduação da USP representa uma bem-sucedida experiência em favor do Brasil também em Bauru, Piracicaba, Pirassununga, Ribeirão Preto e São Carlos [Depoimento a Regina Prado, Marianne Ramalho, Elaine de Sousa, João Pedro Feza, Suzana Xavier, Rosemeire Talamone, Alicia Nascimento Aguiar e Rita Stella]. Jornal da USP. São Paulo: Escola Superior de Agricultura Luiz de Queiroz, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 10 nov. 2024. , 2004
APA
Parra, J. R. P., Barros, G. S. 'A. de C., Martins, L. F., Pereira, J. C., Trindade, I. E. K., Bagnato, V. S., et al. (2004). A vasta e rica produção do interior: como acontece na capital, a pós-graduação da USP representa uma bem-sucedida experiência em favor do Brasil também em Bauru, Piracicaba, Pirassununga, Ribeirão Preto e São Carlos [Depoimento a Regina Prado, Marianne Ramalho, Elaine de Sousa, João Pedro Feza, Suzana Xavier, Rosemeire Talamone, Alicia Nascimento Aguiar e Rita Stella]. Jornal da USP. São Paulo: Escola Superior de Agricultura Luiz de Queiroz, Universidade de São Paulo.
NLM
Parra JRP, Barros GS'A de C, Martins LF, Pereira JC, Trindade IEK, Bagnato VS, Trindade Junior O, Chierice GO, Barreira AA. A vasta e rica produção do interior: como acontece na capital, a pós-graduação da USP representa uma bem-sucedida experiência em favor do Brasil também em Bauru, Piracicaba, Pirassununga, Ribeirão Preto e São Carlos [Depoimento a Regina Prado, Marianne Ramalho, Elaine de Sousa, João Pedro Feza, Suzana Xavier, Rosemeire Talamone, Alicia Nascimento Aguiar e Rita Stella]. Jornal da USP. 2004 ; 8-9.[citado 2024 nov. 10 ]
Vancouver
Parra JRP, Barros GS'A de C, Martins LF, Pereira JC, Trindade IEK, Bagnato VS, Trindade Junior O, Chierice GO, Barreira AA. A vasta e rica produção do interior: como acontece na capital, a pós-graduação da USP representa uma bem-sucedida experiência em favor do Brasil também em Bauru, Piracicaba, Pirassununga, Ribeirão Preto e São Carlos [Depoimento a Regina Prado, Marianne Ramalho, Elaine de Sousa, João Pedro Feza, Suzana Xavier, Rosemeire Talamone, Alicia Nascimento Aguiar e Rita Stella]. Jornal da USP. 2004 ; 8-9.[citado 2024 nov. 10 ]