Filters : "Nogami, Vitor Koki da Costa" "Brasil" Removed: "ANPAD" Limpar

Filters



Refine with date range


  • In: Revista de Administração Contemporânea - RAC. Unidade: FEA

    Subjects: Administração De Marketing, Comportamento Do Consumidor, Inovação

    Online source accessDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NOGAMI, Vitor Koki da Costa; VELOSO, Andres Rodriguez. Desenvolvimento de um framework de adoção da inovação no mercado de baixa renda. Revista de Administração Contemporânea - RAC, Rio de Janeiro, v. 22. n, p. 726-744, 2018. Disponível em: < http://www.scielo.br/pdf/rac/v22n5/1982-7849-rac-22-5-0726.pdf > DOI: 10.1590/1982-7849rac2018170287.
    • APA

      Nogami, V. K. da C., & Veloso, A. R. (2018). Desenvolvimento de um framework de adoção da inovação no mercado de baixa renda. Revista de Administração Contemporânea - RAC, 22. n, 726-744. doi:10.1590/1982-7849rac2018170287
    • NLM

      Nogami VK da C, Veloso AR. Desenvolvimento de um framework de adoção da inovação no mercado de baixa renda [Internet]. Revista de Administração Contemporânea - RAC. 2018 ; 22. n 726-744.Available from: http://www.scielo.br/pdf/rac/v22n5/1982-7849-rac-22-5-0726.pdf
    • Vancouver

      Nogami VK da C, Veloso AR. Desenvolvimento de um framework de adoção da inovação no mercado de baixa renda [Internet]. Revista de Administração Contemporânea - RAC. 2018 ; 22. n 726-744.Available from: http://www.scielo.br/pdf/rac/v22n5/1982-7849-rac-22-5-0726.pdf
  • In: Anais. Conference title: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA

    Subjects: Inovação, Comportamento Do Consumidor

    Online source accessHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NOGAMI, Vitor Koki da Costa; VELOSO, Andres Rodriguez. Innovation in subsistence marketplace: an analysis considering multiple concepts and approaches. Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2018.Disponível em: .
    • APA

      Nogami, V. K. da C., & Veloso, A. R. (2018). Innovation in subsistence marketplace: an analysis considering multiple concepts and approaches. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de http://login.semead.com.br/21semead/arquivos/475.pdf
    • NLM

      Nogami VK da C, Veloso AR. Innovation in subsistence marketplace: an analysis considering multiple concepts and approaches [Internet]. Anais. 2018 ;Available from: http://login.semead.com.br/21semead/arquivos/475.pdf
    • Vancouver

      Nogami VK da C, Veloso AR. Innovation in subsistence marketplace: an analysis considering multiple concepts and approaches [Internet]. Anais. 2018 ;Available from: http://login.semead.com.br/21semead/arquivos/475.pdf
  • In: Revista Brasileira de Gestão de Negócios - RBGN. Unidade: FEA

    Subjects: Comportamento Do Consumidor, Inovação

    Online source accessDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NOGAMI, Vitor Koki da Costa; VIEIRA, Francisco Giovanni David; VELOSO, Andres Rodriguez. Conceito de inovação no mercado de baixa renda. Revista Brasileira de Gestão de Negócios - RBGN, São Paulo, v. 20, n. Ja/Mar. 2018, p. 127-149, 2018. Disponível em: < https://rbgn.fecap.br/RBGN/article/view/3044/pdf_1 > DOI: 10.7819/rbgn.v20i1.3044.
    • APA

      Nogami, V. K. da C., Vieira, F. G. D., & Veloso, A. R. (2018). Conceito de inovação no mercado de baixa renda. Revista Brasileira de Gestão de Negócios - RBGN, 20( Ja/Mar. 2018), 127-149. doi:10.7819/rbgn.v20i1.3044
    • NLM

      Nogami VK da C, Vieira FGD, Veloso AR. Conceito de inovação no mercado de baixa renda [Internet]. Revista Brasileira de Gestão de Negócios - RBGN. 2018 ; 20( Ja/Mar. 2018): 127-149.Available from: https://rbgn.fecap.br/RBGN/article/view/3044/pdf_1
    • Vancouver

      Nogami VK da C, Vieira FGD, Veloso AR. Conceito de inovação no mercado de baixa renda [Internet]. Revista Brasileira de Gestão de Negócios - RBGN. 2018 ; 20( Ja/Mar. 2018): 127-149.Available from: https://rbgn.fecap.br/RBGN/article/view/3044/pdf_1
  • In: Consumer Behavior Review. Unidades: FEA, EACH

    Subjects: Comportamento Do Consumidor, ética, Corrupção

    Online source accessHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HAMZA, Kavita Miadaira; NOGAMI, Vitor Koki da Costa; ANDRADE, Josmar. Reward and punishment from consumers towards ethical and corrupt companies: a study on price promotion and purchase intention. Consumer Behavior Review, Recife, v. 1, n. ja/ju 2017, p. 38-44, 2017. Disponível em: < https://periodicos.ufpe.br/revistas/cbr/article/view/15036/18723 >.
    • APA

      Hamza, K. M., Nogami, V. K. da C., & Andrade, J. (2017). Reward and punishment from consumers towards ethical and corrupt companies: a study on price promotion and purchase intention. Consumer Behavior Review, 1( ja/ju 2017), 38-44. Recuperado de https://periodicos.ufpe.br/revistas/cbr/article/view/15036/18723
    • NLM

      Hamza KM, Nogami VK da C, Andrade J. Reward and punishment from consumers towards ethical and corrupt companies: a study on price promotion and purchase intention [Internet]. Consumer Behavior Review. 2017 ; 1( ja/ju 2017): 38-44.Available from: https://periodicos.ufpe.br/revistas/cbr/article/view/15036/18723
    • Vancouver

      Hamza KM, Nogami VK da C, Andrade J. Reward and punishment from consumers towards ethical and corrupt companies: a study on price promotion and purchase intention [Internet]. Consumer Behavior Review. 2017 ; 1( ja/ju 2017): 38-44.Available from: https://periodicos.ufpe.br/revistas/cbr/article/view/15036/18723
  • In: BBR. Unidade: FEA

    Subjects: Marketing De Relacionamento, Futebol

    Online source accessDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FLEURY, Fernando A; NOGAMI, Vitor Koki da Costa; MAZZON, José Afonso; VELOSO, Andres Rodriguez. Effect of Victories and Defeats on the Attitude of Soccer Fans: a Study Concerning Pitchman, Involvement and Fanaticism. BBR, Vitória, v. 13, n. 4, p. 24-48, 2016. Disponível em: < http://dx.doi.org/10.15728/bbr.2016.13.4.2 > DOI: 10.15728/bbr.2016.13.4.2.
    • APA

      Fleury, F. A., Nogami, V. K. da C., Mazzon, J. A., & Veloso, A. R. (2016). Effect of Victories and Defeats on the Attitude of Soccer Fans: a Study Concerning Pitchman, Involvement and Fanaticism. BBR, 13( 4), 24-48. doi:10.15728/bbr.2016.13.4.2
    • NLM

      Fleury FA, Nogami VK da C, Mazzon JA, Veloso AR. Effect of Victories and Defeats on the Attitude of Soccer Fans: a Study Concerning Pitchman, Involvement and Fanaticism [Internet]. BBR. 2016 ;13( 4): 24-48.Available from: http://dx.doi.org/10.15728/bbr.2016.13.4.2
    • Vancouver

      Fleury FA, Nogami VK da C, Mazzon JA, Veloso AR. Effect of Victories and Defeats on the Attitude of Soccer Fans: a Study Concerning Pitchman, Involvement and Fanaticism [Internet]. BBR. 2016 ;13( 4): 24-48.Available from: http://dx.doi.org/10.15728/bbr.2016.13.4.2
  • In: Proceedings. Conference title: International Marketing Trends Conference. Unidade: FEA

    Subjects: Inovação

    Online source accessHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NOGAMI, Vitor Koki da Costa; PILLI, Luís Eduardo; MAZZON, José Afonso; VIEIRA, Francisco Giovanni David; VELOSO, Andres Rodriguez. Adoption and intensity of innovation in the low-income market. Anais.. Venezia: Università Ca’ Foscari, 2015.Disponível em: .
    • APA

      Nogami, V. K. da C., Pilli, L. E., Mazzon, J. A., Vieira, F. G. D., & Veloso, A. R. (2015). Adoption and intensity of innovation in the low-income market. In Proceedings. Venezia: Università Ca’ Foscari. Recuperado de http://archives.marketing-trends-congress.com/2015/pages/PDF/126.pdf
    • NLM

      Nogami VK da C, Pilli LE, Mazzon JA, Vieira FGD, Veloso AR. Adoption and intensity of innovation in the low-income market [Internet]. Proceedings. 2015 ;Available from: http://archives.marketing-trends-congress.com/2015/pages/PDF/126.pdf
    • Vancouver

      Nogami VK da C, Pilli LE, Mazzon JA, Vieira FGD, Veloso AR. Adoption and intensity of innovation in the low-income market [Internet]. Proceedings. 2015 ;Available from: http://archives.marketing-trends-congress.com/2015/pages/PDF/126.pdf
  • In: BASE – Revista de Administração e Contabilidade da Unisinos. Unidade: FEA

    Subjects: Inovação

    Online source accessHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NOGAMI, Vitor Koki da Costa; PILLI, Luís Eduardo; MAZZON, José Afonso; VIEIRA, Francisco Giovanni David; VELOSO, Andres Rodriguez. Innovation in low-income market: a study based on the symbolic production and cultural reproduction. BASE – Revista de Administração e Contabilidade da Unisinos, São Leopoldo, v. 12, n. 4, p. 331-342, 2015. Disponível em: < http://www.revistas.unisinos.br/index.php/base/article/view/base.2015.124.06/5016 >.
    • APA

      Nogami, V. K. da C., Pilli, L. E., Mazzon, J. A., Vieira, F. G. D., & Veloso, A. R. (2015). Innovation in low-income market: a study based on the symbolic production and cultural reproduction. BASE – Revista de Administração e Contabilidade da Unisinos, 12( 4), 331-342. Recuperado de http://www.revistas.unisinos.br/index.php/base/article/view/base.2015.124.06/5016
    • NLM

      Nogami VK da C, Pilli LE, Mazzon JA, Vieira FGD, Veloso AR. Innovation in low-income market: a study based on the symbolic production and cultural reproduction [Internet]. BASE – Revista de Administração e Contabilidade da Unisinos. 2015 ; 12( 4): 331-342.Available from: http://www.revistas.unisinos.br/index.php/base/article/view/base.2015.124.06/5016
    • Vancouver

      Nogami VK da C, Pilli LE, Mazzon JA, Vieira FGD, Veloso AR. Innovation in low-income market: a study based on the symbolic production and cultural reproduction [Internet]. BASE – Revista de Administração e Contabilidade da Unisinos. 2015 ; 12( 4): 331-342.Available from: http://www.revistas.unisinos.br/index.php/base/article/view/base.2015.124.06/5016


Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2020