Filtros : "Strambi, Orlando" Removidos: "DEMANDA (ASPECTOS SOCIOECONÔMICOS)" "Brasil" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of Choice Modelling. Unidade: EP

    Subjects: TELEFONIA CELULAR, FAVELAS, HABITAÇÃO POPULAR, ESPAÇO URBANO, SISTEMA DE POSICIONAMENTO GLOBAL

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PIZZOL, Bruna et al. Activity behavior of residents of Paraisópolis slum: analysis of multiday activity patterns using data collected with smartphones. Journal of Choice Modelling, v. 39, n. Ju 2021, p. 11 on-line, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jocm.2021.100287. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Pizzol, B., Strambi, O., Giannotti, M. A., Arbex, R. O., & Alves, B. B. (2021). Activity behavior of residents of Paraisópolis slum: analysis of multiday activity patterns using data collected with smartphones. Journal of Choice Modelling, 39( Ju 2021), 11 on-line. doi:10.1016/j.jocm.2021.100287
    • NLM

      Pizzol B, Strambi O, Giannotti MA, Arbex RO, Alves BB. Activity behavior of residents of Paraisópolis slum: analysis of multiday activity patterns using data collected with smartphones [Internet]. Journal of Choice Modelling. 2021 ; 39( Ju 2021): 11 on-line.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jocm.2021.100287
    • Vancouver

      Pizzol B, Strambi O, Giannotti MA, Arbex RO, Alves BB. Activity behavior of residents of Paraisópolis slum: analysis of multiday activity patterns using data collected with smartphones [Internet]. Journal of Choice Modelling. 2021 ; 39( Ju 2021): 11 on-line.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jocm.2021.100287
  • Source: Journal of Air Transport Management. Unidade: EP

    Subjects: AEROPORTOS, PLANEJAMENTO DE TRANSPORTES, DEMANDA, CONTRATO ADMINISTRATIVO

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARTINS, Diogo Barreto e STRAMBI, Orlando. Forecasting upon a star: forecasting or wishful thinking?. Journal of Air Transport Management, v. 91, p. 17 on-line, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jairtraman.2020.101992. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Martins, D. B., & Strambi, O. (2021). Forecasting upon a star: forecasting or wishful thinking? Journal of Air Transport Management, 91, 17 on-line. doi:10.1016/j.jairtraman.2020.101992
    • NLM

      Martins DB, Strambi O. Forecasting upon a star: forecasting or wishful thinking? [Internet]. Journal of Air Transport Management. 2021 ; 91 17 on-line.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jairtraman.2020.101992
    • Vancouver

      Martins DB, Strambi O. Forecasting upon a star: forecasting or wishful thinking? [Internet]. Journal of Air Transport Management. 2021 ; 91 17 on-line.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jairtraman.2020.101992
  • Source: Case Studies on Transport Policy. Unidade: EP

    Subjects: BICICLETAS, CICLOVIAS

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BENEDINI, Débora Junqueira e LAVIERI, Patrícia Sauri e STRAMBI, Orlando. Understanding the use of private and shared bicycles in large emerging cities: the case of Sao Paulo, Brazil. Case Studies on Transport Policy, v. 8, n. Ju 2020, p. 564-575, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.cstp.2019.11.009. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Benedini, D. J., Lavieri, P. S., & Strambi, O. (2020). Understanding the use of private and shared bicycles in large emerging cities: the case of Sao Paulo, Brazil. Case Studies on Transport Policy, 8( Ju 2020), 564-575. doi:10.1016/j.cstp.2019.11.009
    • NLM

      Benedini DJ, Lavieri PS, Strambi O. Understanding the use of private and shared bicycles in large emerging cities: the case of Sao Paulo, Brazil [Internet]. Case Studies on Transport Policy. 2020 ; 8( Ju 2020): 564-575.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.cstp.2019.11.009
    • Vancouver

      Benedini DJ, Lavieri PS, Strambi O. Understanding the use of private and shared bicycles in large emerging cities: the case of Sao Paulo, Brazil [Internet]. Case Studies on Transport Policy. 2020 ; 8( Ju 2020): 564-575.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.cstp.2019.11.009
  • Source: Transportation. Unidade: EP

    Subjects: MOBILIDADE URBANA, ESPAÇO URBANO, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL, CALÇADAS

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LARRAÑAGA URIARTE, Ana Margarita et al. Using best–worst scaling to identify barriers to walkability: a study of Porto Alegre, Brazil. Transportation, v. 46, n. 6, p. 2347–2379, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1007/s11116-018-9944-x. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Larrañaga Uriarte, A. M., Arellana Ochoa, J. A., Rizzi Campanella, L. I., Strambi, O., & Cybis, H. B. B. (2019). Using best–worst scaling to identify barriers to walkability: a study of Porto Alegre, Brazil. Transportation, 46(6), 2347–2379. doi:10.1007/s11116-018-9944-x
    • NLM

      Larrañaga Uriarte AM, Arellana Ochoa JA, Rizzi Campanella LI, Strambi O, Cybis HBB. Using best–worst scaling to identify barriers to walkability: a study of Porto Alegre, Brazil [Internet]. Transportation. 2019 ; 46(6): 2347–2379.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s11116-018-9944-x
    • Vancouver

      Larrañaga Uriarte AM, Arellana Ochoa JA, Rizzi Campanella LI, Strambi O, Cybis HBB. Using best–worst scaling to identify barriers to walkability: a study of Porto Alegre, Brazil [Internet]. Transportation. 2019 ; 46(6): 2347–2379.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s11116-018-9944-x
  • Source: International Journal of Sustainable Transportation. Unidade: EP

    Subjects: PAÍSES EM DESENVOLVIMENTO, MOBILIDADE URBANA, TRANSPORTES, CIRCULAÇÃO DE PEDESTRES

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LARRAÑAGA URIARTE, Ana Margarita et al. The influence of built environment and travel attitudes on walking: a case study of Porto Alegre, Brazil. International Journal of Sustainable Transportation, v. 10, n. 4, p. 332–342, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/15568318.2014.933986. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Larrañaga Uriarte, A. M., Rizzi Campanella, L. I., Arellana Ochoa, J. A., Strambi, O., & Cybis, H. B. B. (2016). The influence of built environment and travel attitudes on walking: a case study of Porto Alegre, Brazil. International Journal of Sustainable Transportation, 10( 4), 332–342. doi:10.1080/15568318.2014.933986
    • NLM

      Larrañaga Uriarte AM, Rizzi Campanella LI, Arellana Ochoa JA, Strambi O, Cybis HBB. The influence of built environment and travel attitudes on walking: a case study of Porto Alegre, Brazil [Internet]. International Journal of Sustainable Transportation. 2016 ; 10( 4): 332–342.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/15568318.2014.933986
    • Vancouver

      Larrañaga Uriarte AM, Rizzi Campanella LI, Arellana Ochoa JA, Strambi O, Cybis HBB. The influence of built environment and travel attitudes on walking: a case study of Porto Alegre, Brazil [Internet]. International Journal of Sustainable Transportation. 2016 ; 10( 4): 332–342.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/15568318.2014.933986
  • Source: Travel behaviour research: current foundations, future prospects. Conference titles: International Conference on Travel Behaviour. Unidade: EP

    Subjects: TRANSPORTES, AEROPORTOS

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ALVES, Bianca Bianchi e STRAMBI, Orlando. Findings from an exploratory analysis of travel behaviour in airport access considering reliability of travel time. 2012, Anais.. S.l: Iatbr, 2012. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/75b973ae-077a-4766-a67d-493ef6cffe85/Strambi-2012-findings.pdf. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Alves, B. B., & Strambi, O. (2012). Findings from an exploratory analysis of travel behaviour in airport access considering reliability of travel time. In Travel behaviour research: current foundations, future prospects. S.l: Iatbr. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/75b973ae-077a-4766-a67d-493ef6cffe85/Strambi-2012-findings.pdf
    • NLM

      Alves BB, Strambi O. Findings from an exploratory analysis of travel behaviour in airport access considering reliability of travel time [Internet]. Travel behaviour research: current foundations, future prospects. 2012 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/75b973ae-077a-4766-a67d-493ef6cffe85/Strambi-2012-findings.pdf
    • Vancouver

      Alves BB, Strambi O. Findings from an exploratory analysis of travel behaviour in airport access considering reliability of travel time [Internet]. Travel behaviour research: current foundations, future prospects. 2012 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/75b973ae-077a-4766-a67d-493ef6cffe85/Strambi-2012-findings.pdf
  • Source: Research in Transportation Economics. Unidade: EP

    Subjects: TRANSPORTE PÚBLICO, TERMINAIS DE PASSAGEIROS, ÔNIBUS, METRÔ

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LINDAU, Luís Antonio et al. Alternative financing for Bus Rapid Transit (BRT): the case of Porto Alegre, Brazil. Research in Transportation Economics, v. 22, n. 1, p. 54-60, 2008Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.retrec.2008.05.018. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Lindau, L. A., Senna, L. A. dos S., Strambi, O., & Martins, W. C. (2008). Alternative financing for Bus Rapid Transit (BRT): the case of Porto Alegre, Brazil. Research in Transportation Economics, 22( 1), 54-60. doi:10.1016/j.retrec.2008.05.018
    • NLM

      Lindau LA, Senna LA dos S, Strambi O, Martins WC. Alternative financing for Bus Rapid Transit (BRT): the case of Porto Alegre, Brazil [Internet]. Research in Transportation Economics. 2008 ; 22( 1): 54-60.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.retrec.2008.05.018
    • Vancouver

      Lindau LA, Senna LA dos S, Strambi O, Martins WC. Alternative financing for Bus Rapid Transit (BRT): the case of Porto Alegre, Brazil [Internet]. Research in Transportation Economics. 2008 ; 22( 1): 54-60.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.retrec.2008.05.018
  • Source: Transportation Research Record. Unidade: EP

    Subjects: TRANSPORTES, TRANSPORTE URBANO

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      STRAMBI, Orlando e BILT, Karin-Anne van de. Untangling factors behind temporal evoluation of mobility: case of São Paulo, Brazil. Transportation Research Record, n. 1807, 2002Tradução . . Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/42e0041a-368c-4211-a9c9-abadb9ab67fc/Strambi-2002-untangling.pdf. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Strambi, O., & Bilt, K. -A. van de. (2002). Untangling factors behind temporal evoluation of mobility: case of São Paulo, Brazil. Transportation Research Record, (1807). Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/42e0041a-368c-4211-a9c9-abadb9ab67fc/Strambi-2002-untangling.pdf
    • NLM

      Strambi O, Bilt K-A van de. Untangling factors behind temporal evoluation of mobility: case of São Paulo, Brazil [Internet]. Transportation Research Record. 2002 ;(1807):[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/42e0041a-368c-4211-a9c9-abadb9ab67fc/Strambi-2002-untangling.pdf
    • Vancouver

      Strambi O, Bilt K-A van de. Untangling factors behind temporal evoluation of mobility: case of São Paulo, Brazil [Internet]. Transportation Research Record. 2002 ;(1807):[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/42e0041a-368c-4211-a9c9-abadb9ab67fc/Strambi-2002-untangling.pdf
  • Source: Démographie et transport: Villes du Nord et Villes du sud. Unidade: EP

    Subjects: TRANSPORTES, TRANSPORTE URBANO

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      STRAMBI, Orlando e BILT, Karin-Anne van de. La mobilité des femmes à São Paulo: une analyse par segmentation. Démographie et transport: Villes du Nord et Villes du sud. Tradução . Paris: L' Harmattan, 2002. . Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/aec4282b-d9ac-4fe0-a131-13cd21328f08/Strambi-2002-mobilite.pdf. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Strambi, O., & Bilt, K. -A. van de. (2002). La mobilité des femmes à São Paulo: une analyse par segmentation. In Démographie et transport: Villes du Nord et Villes du sud. Paris: L' Harmattan. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/aec4282b-d9ac-4fe0-a131-13cd21328f08/Strambi-2002-mobilite.pdf
    • NLM

      Strambi O, Bilt K-A van de. La mobilité des femmes à São Paulo: une analyse par segmentation [Internet]. In: Démographie et transport: Villes du Nord et Villes du sud. Paris: L' Harmattan; 2002. [citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/aec4282b-d9ac-4fe0-a131-13cd21328f08/Strambi-2002-mobilite.pdf
    • Vancouver

      Strambi O, Bilt K-A van de. La mobilité des femmes à São Paulo: une analyse par segmentation [Internet]. In: Démographie et transport: Villes du Nord et Villes du sud. Paris: L' Harmattan; 2002. [citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/aec4282b-d9ac-4fe0-a131-13cd21328f08/Strambi-2002-mobilite.pdf
  • Conference titles: Congreso Panamericano de Ingeniería de Tránsito y Transporte. Unidade: EP

    Assunto: PLANEJAMENTO DE TRANSPORTES

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BILT, Karin-Anne van de e STRAMBI, Orlando. Um procedimento para a projeção da geração de viagens baseado em modelagem de segmentação. 2002, Anais.. Barranquilla: PANAMSTR, 2002. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/933e2e2d-0dd6-477f-be9c-0bf887f81848/Strambi-2002-procedimento.pdf. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Bilt, K. -A. van de, & Strambi, O. (2002). Um procedimento para a projeção da geração de viagens baseado em modelagem de segmentação. In . Barranquilla: PANAMSTR. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/933e2e2d-0dd6-477f-be9c-0bf887f81848/Strambi-2002-procedimento.pdf
    • NLM

      Bilt K-A van de, Strambi O. Um procedimento para a projeção da geração de viagens baseado em modelagem de segmentação [Internet]. 2002 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/933e2e2d-0dd6-477f-be9c-0bf887f81848/Strambi-2002-procedimento.pdf
    • Vancouver

      Bilt K-A van de, Strambi O. Um procedimento para a projeção da geração de viagens baseado em modelagem de segmentação [Internet]. 2002 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/933e2e2d-0dd6-477f-be9c-0bf887f81848/Strambi-2002-procedimento.pdf
  • Source: Avances en ingeniería de tránsito y transporte 2002. Conference titles: Congreso Panamericano de Ingeniería de Tránsito y Transporte. Unidade: EP

    Assunto: PLANEJAMENTO DE TRANSPORTES

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BILT, Karin-Anne Van de e STRAMBI, Orlando. Um procedimento para a projeção da geração de viagens baseado em modelagem de segmentação. 2002, Anais.. Barranquilla: PANAMSTR, 2002. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/c5c656aa-3f08-4ff3-a2c3-826fcaf3680c/Strambi-2002-procedimento-resumo.pdf. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Bilt, K. -A. V. de, & Strambi, O. (2002). Um procedimento para a projeção da geração de viagens baseado em modelagem de segmentação. In Avances en ingeniería de tránsito y transporte 2002. Barranquilla: PANAMSTR. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/c5c656aa-3f08-4ff3-a2c3-826fcaf3680c/Strambi-2002-procedimento-resumo.pdf
    • NLM

      Bilt K-AV de, Strambi O. Um procedimento para a projeção da geração de viagens baseado em modelagem de segmentação [Internet]. Avances en ingeniería de tránsito y transporte 2002. 2002 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/c5c656aa-3f08-4ff3-a2c3-826fcaf3680c/Strambi-2002-procedimento-resumo.pdf
    • Vancouver

      Bilt K-AV de, Strambi O. Um procedimento para a projeção da geração de viagens baseado em modelagem de segmentação [Internet]. Avances en ingeniería de tránsito y transporte 2002. 2002 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/c5c656aa-3f08-4ff3-a2c3-826fcaf3680c/Strambi-2002-procedimento-resumo.pdf
  • Source: IRF PARIS 2001. Conference titles: International Road Federation IRF. Unidade: EP

    Subjects: TRANSPORTES, TRANSPORTE URBANO

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      STRAMBI, Orlando e BILT, Karin-Anne van de. Mobility in São Paulo: a temporal perspective. 2001, Anais.. Paris: IRF, 2001. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/233b4db4-270b-4a1e-9886-de27607864c7/Strambi-2001-mobility.pdf. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Strambi, O., & Bilt, K. -A. van de. (2001). Mobility in São Paulo: a temporal perspective. In IRF PARIS 2001. Paris: IRF. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/233b4db4-270b-4a1e-9886-de27607864c7/Strambi-2001-mobility.pdf
    • NLM

      Strambi O, Bilt K-A van de. Mobility in São Paulo: a temporal perspective [Internet]. IRF PARIS 2001. 2001 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/233b4db4-270b-4a1e-9886-de27607864c7/Strambi-2001-mobility.pdf
    • Vancouver

      Strambi O, Bilt K-A van de. Mobility in São Paulo: a temporal perspective [Internet]. IRF PARIS 2001. 2001 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/233b4db4-270b-4a1e-9886-de27607864c7/Strambi-2001-mobility.pdf
  • Source: Transportation Research Record. Unidade: EP

    Subjects: ENGENHARIA DE TRANSPORTES, TRANSPORTE URBANO

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      STRAMBI, Orlando et al. Automobilie patterns of diffusion in four urban areas: comparision of developed and developing countries. Transportation Research Record, n. 1719, p. 54-60, 2000Tradução . . Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/4ce2055b-fba4-40cc-97c0-1d85ecc74b49/Strambi-2000-automobile.pdf. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Strambi, O., Hubert, J. -P., Bussiere, Y., & Bilt, K. -A. van de. (2000). Automobilie patterns of diffusion in four urban areas: comparision of developed and developing countries. Transportation Research Record, ( 1719), 54-60. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/4ce2055b-fba4-40cc-97c0-1d85ecc74b49/Strambi-2000-automobile.pdf
    • NLM

      Strambi O, Hubert J-P, Bussiere Y, Bilt K-A van de. Automobilie patterns of diffusion in four urban areas: comparision of developed and developing countries [Internet]. Transportation Research Record. 2000 ;( 1719): 54-60.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/4ce2055b-fba4-40cc-97c0-1d85ecc74b49/Strambi-2000-automobile.pdf
    • Vancouver

      Strambi O, Hubert J-P, Bussiere Y, Bilt K-A van de. Automobilie patterns of diffusion in four urban areas: comparision of developed and developing countries [Internet]. Transportation Research Record. 2000 ;( 1719): 54-60.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/4ce2055b-fba4-40cc-97c0-1d85ecc74b49/Strambi-2000-automobile.pdf
  • Source: Urban transportation and environment : proceedings. Conference titles: International Conference Codatu, IX. Unidade: EP

    Subjects: ENGENHARIA DE TRÁFEGO, POLUIÇÃO AMBIENTAL, AUTOMÓVEIS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MADRE, Jean-Loup et al. Forecasting pollutant emissions by automobiles in three large metropolitan areas: São Paulo, Montreal and Paris. 2000, Anais.. Rotterdam: Balkema, 2000. . Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Madre, J. -L., Hubert, J. -P., Armoogum, J., Strambi, O., & Bussière, Y. (2000). Forecasting pollutant emissions by automobiles in three large metropolitan areas: São Paulo, Montreal and Paris. In Urban transportation and environment : proceedings. Rotterdam: Balkema.
    • NLM

      Madre J-L, Hubert J-P, Armoogum J, Strambi O, Bussière Y. Forecasting pollutant emissions by automobiles in three large metropolitan areas: São Paulo, Montreal and Paris. Urban transportation and environment : proceedings. 2000 ;[citado 2024 nov. 04 ]
    • Vancouver

      Madre J-L, Hubert J-P, Armoogum J, Strambi O, Bussière Y. Forecasting pollutant emissions by automobiles in three large metropolitan areas: São Paulo, Montreal and Paris. Urban transportation and environment : proceedings. 2000 ;[citado 2024 nov. 04 ]
  • Source: Transportation Research Record. Unidade: EP

    Subjects: TRANSPORTE URBANO, AUTOMÓVEIS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      STRAMBI, Orlando et al. Automobile patterns of diffusion in four urban areas. Transportation Research Record, n. 1719, p. 54-60, 2000Tradução . . Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Strambi, O., Hubert, J. -P., Bussière, Y., & Bilt, K. -A. van de. (2000). Automobile patterns of diffusion in four urban areas. Transportation Research Record, ( 1719), 54-60.
    • NLM

      Strambi O, Hubert J-P, Bussière Y, Bilt K-A van de. Automobile patterns of diffusion in four urban areas. Transportation Research Record. 2000 ;( 1719): 54-60.[citado 2024 nov. 04 ]
    • Vancouver

      Strambi O, Hubert J-P, Bussière Y, Bilt K-A van de. Automobile patterns of diffusion in four urban areas. Transportation Research Record. 2000 ;( 1719): 54-60.[citado 2024 nov. 04 ]
  • Source: Transportation Research Record. Unidade: EP

    Subjects: ENGENHARIA DE TRANSPORTES, TRANSPORTE URBANO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      STRAMBI, Orlando et al. A comparision of the patterns of diffusion in four urban areas: comparision of developed and developing countries. Transportation Research Record, n. 1719, p. 54-60, 2000Tradução . . Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Strambi, O., Hubert, J. -P., Bussière, Y., & Bilt, K. -A. van de. (2000). A comparision of the patterns of diffusion in four urban areas: comparision of developed and developing countries. Transportation Research Record, ( 1719), 54-60.
    • NLM

      Strambi O, Hubert J-P, Bussière Y, Bilt K-A van de. A comparision of the patterns of diffusion in four urban areas: comparision of developed and developing countries. Transportation Research Record. 2000 ;( 1719): 54-60.[citado 2024 nov. 04 ]
    • Vancouver

      Strambi O, Hubert J-P, Bussière Y, Bilt K-A van de. A comparision of the patterns of diffusion in four urban areas: comparision of developed and developing countries. Transportation Research Record. 2000 ;( 1719): 54-60.[citado 2024 nov. 04 ]
  • Source: Transportation Research Board. Unidade: EP

    Subjects: TRANSPORTES (ASPECTOS ECONÔMICOS), ENGENHARIA DE TRÁFEGO

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      STRAMBI, Orlando e BILT, Karin-Anne van de. Trip generation modeling using CHAID, a criterion-based segmentation modeling tool. Transportation Research Board, n. 1645, p. 24-31, 1998Tradução . . Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/f3d3a444-4d49-46d3-bf9b-bf313459e621/Strambi-1998-Trip_generation.pdf. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Strambi, O., & Bilt, K. -A. van de. (1998). Trip generation modeling using CHAID, a criterion-based segmentation modeling tool. Transportation Research Board, ( 1645), 24-31. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/f3d3a444-4d49-46d3-bf9b-bf313459e621/Strambi-1998-Trip_generation.pdf
    • NLM

      Strambi O, Bilt K-A van de. Trip generation modeling using CHAID, a criterion-based segmentation modeling tool [Internet]. Transportation Research Board. 1998 ;( 1645): 24-31.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/f3d3a444-4d49-46d3-bf9b-bf313459e621/Strambi-1998-Trip_generation.pdf
    • Vancouver

      Strambi O, Bilt K-A van de. Trip generation modeling using CHAID, a criterion-based segmentation modeling tool [Internet]. Transportation Research Board. 1998 ;( 1645): 24-31.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/f3d3a444-4d49-46d3-bf9b-bf313459e621/Strambi-1998-Trip_generation.pdf
  • Source: Actas. Conference titles: Congreso Panamericano de Ingenieria de Transito y Transporte. Unidade: EP

    Subjects: LEGISLAÇÃO DE TRANSPORTES (POLÍTICA), ENGENHARIA DE TRANSPORTES

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      STRAMBI, Orlando e BILT, Karin-Anne van de. Tendências sócio-demográficas das mulheres e suas implicações para a análise da demanda e a elaboração de políticas de transportes. 1998, Anais.. Madrid: Universidad de Cantabria, 1998. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/beed1ba1-adee-418c-8134-c32383c40a0d/Strambi-1998-tendencias.pdf. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Strambi, O., & Bilt, K. -A. van de. (1998). Tendências sócio-demográficas das mulheres e suas implicações para a análise da demanda e a elaboração de políticas de transportes. In Actas. Madrid: Universidad de Cantabria. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/beed1ba1-adee-418c-8134-c32383c40a0d/Strambi-1998-tendencias.pdf
    • NLM

      Strambi O, Bilt K-A van de. Tendências sócio-demográficas das mulheres e suas implicações para a análise da demanda e a elaboração de políticas de transportes [Internet]. Actas. 1998 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/beed1ba1-adee-418c-8134-c32383c40a0d/Strambi-1998-tendencias.pdf
    • Vancouver

      Strambi O, Bilt K-A van de. Tendências sócio-demográficas das mulheres e suas implicações para a análise da demanda e a elaboração de políticas de transportes [Internet]. Actas. 1998 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/beed1ba1-adee-418c-8134-c32383c40a0d/Strambi-1998-tendencias.pdf
  • Source: Proceedings. Conference titles: International Conference on Urban Transport and the Environment for the 21st Century. Unidades: EP, FM

    Subjects: ENGENHARIA DE TRÁFEGO, MEIO AMBIENTE URBANO

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MIRAGLIA, S G E K et al. Analysis of the impact of fuel comsuption on mortality rates in São Paulo. 1997, Anais.. Southampton: Computational Mechanics, 1997. Disponível em: https://doi.org/10.2495/UT970401. Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Miraglia, S. G. E. K., Conceição, G. M. S., Saldiva, P. H. N., & Strambi, O. (1997). Analysis of the impact of fuel comsuption on mortality rates in São Paulo. In Proceedings. Southampton: Computational Mechanics. doi:10.2495/UT970401
    • NLM

      Miraglia SGEK, Conceição GMS, Saldiva PHN, Strambi O. Analysis of the impact of fuel comsuption on mortality rates in São Paulo [Internet]. Proceedings. 1997 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.2495/UT970401
    • Vancouver

      Miraglia SGEK, Conceição GMS, Saldiva PHN, Strambi O. Analysis of the impact of fuel comsuption on mortality rates in São Paulo [Internet]. Proceedings. 1997 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.2495/UT970401
  • Source: Codatu Vii: Actes. Conference titles: Conference sur Transports, Urbains et Developpement Integre. Unidades: EP, FAU

    Subjects: PLANEJAMENTO DE TRANSPORTES, ENGENHARIA DE TRÁFEGO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      STRAMBI, Orlando e MEYER, Regina Maria Prosperi e CUSTODIO, P S. Unrestraining traffic in central areas: the case of metropolitan sao paulo. 1996, Anais.. Paris: Codatu, 1996. . Acesso em: 04 nov. 2024.
    • APA

      Strambi, O., Meyer, R. M. P., & Custodio, P. S. (1996). Unrestraining traffic in central areas: the case of metropolitan sao paulo. In Codatu Vii: Actes. Paris: Codatu.
    • NLM

      Strambi O, Meyer RMP, Custodio PS. Unrestraining traffic in central areas: the case of metropolitan sao paulo. Codatu Vii: Actes. 1996 ;[citado 2024 nov. 04 ]
    • Vancouver

      Strambi O, Meyer RMP, Custodio PS. Unrestraining traffic in central areas: the case of metropolitan sao paulo. Codatu Vii: Actes. 1996 ;[citado 2024 nov. 04 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024