Signs and meanings of the sacralization of consumption (2022)
Fonte: Book of abstracts. Nome do evento: World Congress of Semiotics. Unidade: ECA
Assuntos: SEMIÓTICA, CONSUMO, SIMBOLISMO RELIGIOSO
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
SCHMIDT, Roberto e PEREZ, Clotilde. Signs and meanings of the sacralization of consumption. 2022, Anais.. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf. Acesso em: 06 out. 2024.APA
Schmidt, R., & Perez, C. (2022). Signs and meanings of the sacralization of consumption. In Book of abstracts. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdfNLM
Schmidt R, Perez C. Signs and meanings of the sacralization of consumption [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 out. 06 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdfVancouver
Schmidt R, Perez C. Signs and meanings of the sacralization of consumption [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 out. 06 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf