Source: Organizações Rurais & Agroindustriais. Unidade: FEA
Subjects: VALOR (ADMINISTRAÇÃO), REDES COMPLEXAS, COLETIVISMO, VINHO
ABNT
SCHMIDT, Carla Maria e SAES, Maria Sylvia Macchione e MONTEIRO, Guilherme Fowler de Ávila. Value creation and value appropriation in networks: an empirical analysis of the role of geographical indication in the wine industry in Vale dos Vinhedos, RS, Brazil. Organizações Rurais & Agroindustriais, v. 16, n. 3, p. 343-362, 2014Tradução . . Disponível em: http://revista.dae.ufla.br/index.php/ora/article/view/851/452. Acesso em: 29 set. 2024.APA
Schmidt, C. M., Saes, M. S. M., & Monteiro, G. F. de Á. (2014). Value creation and value appropriation in networks: an empirical analysis of the role of geographical indication in the wine industry in Vale dos Vinhedos, RS, Brazil. Organizações Rurais & Agroindustriais, 16( 3), 343-362. Recuperado de http://revista.dae.ufla.br/index.php/ora/article/view/851/452NLM
Schmidt CM, Saes MSM, Monteiro GF de Á. Value creation and value appropriation in networks: an empirical analysis of the role of geographical indication in the wine industry in Vale dos Vinhedos, RS, Brazil [Internet]. Organizações Rurais & Agroindustriais. 2014 ; 16( 3): 343-362.[citado 2024 set. 29 ] Available from: http://revista.dae.ufla.br/index.php/ora/article/view/851/452Vancouver
Schmidt CM, Saes MSM, Monteiro GF de Á. Value creation and value appropriation in networks: an empirical analysis of the role of geographical indication in the wine industry in Vale dos Vinhedos, RS, Brazil [Internet]. Organizações Rurais & Agroindustriais. 2014 ; 16( 3): 343-362.[citado 2024 set. 29 ] Available from: http://revista.dae.ufla.br/index.php/ora/article/view/851/452