Hedonic analysis of cell phones sold with post-paid service plans in Brazil (2012)
Source: RAE - Revista de Administração de Empresas. Unidade: FEARP
Subjects: TELEFONIA CELULAR, TELECOMUNICAÇÕES, PREÇOS HEDÔNICOS
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
SANTI, Rodrigo de e LUCINDA, Cláudio Ribeiro de. Hedonic analysis of cell phones sold with post-paid service plans in Brazil. RAE - Revista de Administração de Empresas, v. 52, n. 4, p. 435-447, 2012Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/S0034-75902012000400006. Acesso em: 18 nov. 2024.APA
Santi, R. de, & Lucinda, C. R. de. (2012). Hedonic analysis of cell phones sold with post-paid service plans in Brazil. RAE - Revista de Administração de Empresas, 52( 4), 435-447. doi:10.1590/S0034-75902012000400006NLM
Santi R de, Lucinda CR de. Hedonic analysis of cell phones sold with post-paid service plans in Brazil [Internet]. RAE - Revista de Administração de Empresas. 2012 ; 52( 4): 435-447.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0034-75902012000400006Vancouver
Santi R de, Lucinda CR de. Hedonic analysis of cell phones sold with post-paid service plans in Brazil [Internet]. RAE - Revista de Administração de Empresas. 2012 ; 52( 4): 435-447.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0034-75902012000400006