Source: Turismo: visão e ação. Unidade: EACH
Assunto: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR
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ABNT
OLIVEIRA, Josefa Laize Soares et al. Adaptation of scenarios in the tourism market: a multidisciplinary approach to the emotions of users of online experiences on the Airbnb platform. Turismo: visão e ação, v. 24, n. 3, p. 414-429, 2022Tradução . . Disponível em: https://periodicos.univali.br/index.php/rtva/article/view/18873. Acesso em: 16 out. 2024.APA
Oliveira, J. L. S., Cagnacci, R. R., Rossi, G. B., & Panosso Netto, A. (2022). Adaptation of scenarios in the tourism market: a multidisciplinary approach to the emotions of users of online experiences on the Airbnb platform. Turismo: visão e ação, 24( 3), 414-429. Recuperado de https://periodicos.univali.br/index.php/rtva/article/view/18873NLM
Oliveira JLS, Cagnacci RR, Rossi GB, Panosso Netto A. Adaptation of scenarios in the tourism market: a multidisciplinary approach to the emotions of users of online experiences on the Airbnb platform [Internet]. Turismo: visão e ação. 2022 ; 24( 3): 414-429.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://periodicos.univali.br/index.php/rtva/article/view/18873Vancouver
Oliveira JLS, Cagnacci RR, Rossi GB, Panosso Netto A. Adaptation of scenarios in the tourism market: a multidisciplinary approach to the emotions of users of online experiences on the Airbnb platform [Internet]. Turismo: visão e ação. 2022 ; 24( 3): 414-429.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://periodicos.univali.br/index.php/rtva/article/view/18873