Source: Ciência e Educação. Unidade: IQ
Subjects: QUÍMICA, ENSINO, ALFABETIZAÇÃO, FORMAÇÃO DE PROFESSORES
ABNT
ROSA, Lívia Maria Ribeiro e SUART, Rita de Cássia e MARCONDES, Maria Eunice Ribeiro. Teaching and analysis of a chemistry didactic sequence: contributions for reflective pre-service teacher training. Ciência e Educação, v. 23, n. 1, p. 51-70, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1516-731320170010004. Acesso em: 28 set. 2024.APA
Rosa, L. M. R., Suart, R. de C., & Marcondes, M. E. R. (2017). Teaching and analysis of a chemistry didactic sequence: contributions for reflective pre-service teacher training. Ciência e Educação, 23( 1), 51-70. doi:10.1590/1516-731320170010004NLM
Rosa LMR, Suart R de C, Marcondes MER. Teaching and analysis of a chemistry didactic sequence: contributions for reflective pre-service teacher training [Internet]. Ciência e Educação. 2017 ; 23( 1): 51-70.[citado 2024 set. 28 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1516-731320170010004Vancouver
Rosa LMR, Suart R de C, Marcondes MER. Teaching and analysis of a chemistry didactic sequence: contributions for reflective pre-service teacher training [Internet]. Ciência e Educação. 2017 ; 23( 1): 51-70.[citado 2024 set. 28 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1516-731320170010004