Teachers' grading patterns and student learning: evidence from São Paulo state public schools (2015)
Unidade: FEASubjects: RENDIMENTO ESCOLAR, AVALIAÇÃO DA APRENDIZAGEM, ECONOMETRIA
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
CARNAÚBA, Fernando Amaral. Teachers' grading patterns and student learning: evidence from São Paulo state public schools. 2015. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2015. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12138/tde-22022016-104726/. Acesso em: 04 out. 2024.APA
Carnaúba, F. A. (2015). Teachers' grading patterns and student learning: evidence from São Paulo state public schools (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12138/tde-22022016-104726/NLM
Carnaúba FA. Teachers' grading patterns and student learning: evidence from São Paulo state public schools [Internet]. 2015 ;[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12138/tde-22022016-104726/Vancouver
Carnaúba FA. Teachers' grading patterns and student learning: evidence from São Paulo state public schools [Internet]. 2015 ;[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12138/tde-22022016-104726/