The meaning of a brand?: an archetypal approach (2018)
Source: REGE - Revista de Gestão. Unidade: FEA
Subjects: MARCAS, MARKETING, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR
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ABNT
XARA-BRASIL, Duarte Miguel e HAMZA, Kavita Miadaira e MARQUINA, Percy. The meaning of a brand?: an archetypal approach. REGE - Revista de Gestão, v. 25, n. 2, p. 142-159, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/REGE-02-2018-0029. Acesso em: 08 nov. 2024.APA
Xara-Brasil, D. M., Hamza, K. M., & Marquina, P. (2018). The meaning of a brand?: an archetypal approach. REGE - Revista de Gestão, 25( 2), 142-159. doi:10.1108/REGE-02-2018-0029NLM
Xara-Brasil DM, Hamza KM, Marquina P. The meaning of a brand?: an archetypal approach [Internet]. REGE - Revista de Gestão. 2018 ; 25( 2): 142-159.[citado 2024 nov. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1108/REGE-02-2018-0029Vancouver
Xara-Brasil DM, Hamza KM, Marquina P. The meaning of a brand?: an archetypal approach [Internet]. REGE - Revista de Gestão. 2018 ; 25( 2): 142-159.[citado 2024 nov. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1108/REGE-02-2018-0029