Filtros : "Fonseca, B J" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Conference titles: Congresso e Exposicao Internacionais de Tecnologia da Mobilidade. Unidade: EESC

    Assunto: ENGENHARIA AUTOMOBILÍSTICA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FONSECA, B J et al. Study of the braking performance of heavy trucks using the static equilibrium or centre if gravity range technique. 1995, Anais.. Sao Paulo: Sae Brasil, 1995. . Acesso em: 05 out. 2024.
    • APA

      Fonseca, B. J., Fernandes, D. L. G., Adas, C. A., & Canale, A. C. (1995). Study of the braking performance of heavy trucks using the static equilibrium or centre if gravity range technique. In . Sao Paulo: Sae Brasil.
    • NLM

      Fonseca BJ, Fernandes DLG, Adas CA, Canale AC. Study of the braking performance of heavy trucks using the static equilibrium or centre if gravity range technique. 1995 ;[citado 2024 out. 05 ]
    • Vancouver

      Fonseca BJ, Fernandes DLG, Adas CA, Canale AC. Study of the braking performance of heavy trucks using the static equilibrium or centre if gravity range technique. 1995 ;[citado 2024 out. 05 ]
  • Conference titles: Congresso e Exposição Internacionais de Tecnologia da Mobilidade. Unidade: EESC

    Assunto: ENGENHARIA AUTOMOBILÍSTICA

    Versão PublicadaHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ADAS, C A et al. Study of the influence of the brake force distribution on the directional stability of heavy vehicles during the brailing process. 1995, Anais.. Sao Paulo: Sae Brasil, 1995. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9bb01dca-ab2f-40f8-8d41-2323cca60016/prod_000012_sysno_900446%20%281%29.pdf. Acesso em: 05 out. 2024.
    • APA

      Adas, C. A., Fonseca, B. J., Fernandes, D. L. G., & Canale, A. C. (1995). Study of the influence of the brake force distribution on the directional stability of heavy vehicles during the brailing process. In . Sao Paulo: Sae Brasil. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/9bb01dca-ab2f-40f8-8d41-2323cca60016/prod_000012_sysno_900446%20%281%29.pdf
    • NLM

      Adas CA, Fonseca BJ, Fernandes DLG, Canale AC. Study of the influence of the brake force distribution on the directional stability of heavy vehicles during the brailing process [Internet]. 1995 ;[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9bb01dca-ab2f-40f8-8d41-2323cca60016/prod_000012_sysno_900446%20%281%29.pdf
    • Vancouver

      Adas CA, Fonseca BJ, Fernandes DLG, Canale AC. Study of the influence of the brake force distribution on the directional stability of heavy vehicles during the brailing process [Internet]. 1995 ;[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9bb01dca-ab2f-40f8-8d41-2323cca60016/prod_000012_sysno_900446%20%281%29.pdf
  • Source: Anais. Conference titles: Congresso Brasileiro de Engenharia Mecanica. Unidade: EESC

    Assunto: ENGENHARIA AUTOMOBILÍSTICA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERNANDES, D L G et al. Descricao de um sistema computacional para o estudo do desempenho na freagem de veiculos pesados. 1995, Anais.. Rio de Janeiro: Abcm, 1995. . Acesso em: 05 out. 2024.
    • APA

      Fernandes, D. L. G., Canale, A. C., Adas, C. A., & Fonseca, B. J. (1995). Descricao de um sistema computacional para o estudo do desempenho na freagem de veiculos pesados. In Anais. Rio de Janeiro: Abcm.
    • NLM

      Fernandes DLG, Canale AC, Adas CA, Fonseca BJ. Descricao de um sistema computacional para o estudo do desempenho na freagem de veiculos pesados. Anais. 1995 ;[citado 2024 out. 05 ]
    • Vancouver

      Fernandes DLG, Canale AC, Adas CA, Fonseca BJ. Descricao de um sistema computacional para o estudo do desempenho na freagem de veiculos pesados. Anais. 1995 ;[citado 2024 out. 05 ]
  • Conference titles: Congresso e Exposição Internacionais de Tecnologia da Mobilidade. Unidade: EESC

    Assunto: ENGENHARIA AUTOMOBILÍSTICA

    Versão PublicadaHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CANALE, Antonio Carlos et al. Description of a computer system for the study of brake performance of heavy trucks. 1995, Anais.. São Paulo: Sae Brasil, 1995. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a12ebd1f-b85f-4639-add4-bb2fbe61f716/PROD_001392_SYSNO_900455.pdf. Acesso em: 05 out. 2024.
    • APA

      Canale, A. C., Fonseca, B. J., Adas, C. A., & Fernandes, D. L. G. (1995). Description of a computer system for the study of brake performance of heavy trucks. In . São Paulo: Sae Brasil. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/a12ebd1f-b85f-4639-add4-bb2fbe61f716/PROD_001392_SYSNO_900455.pdf
    • NLM

      Canale AC, Fonseca BJ, Adas CA, Fernandes DLG. Description of a computer system for the study of brake performance of heavy trucks [Internet]. 1995 ;[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a12ebd1f-b85f-4639-add4-bb2fbe61f716/PROD_001392_SYSNO_900455.pdf
    • Vancouver

      Canale AC, Fonseca BJ, Adas CA, Fernandes DLG. Description of a computer system for the study of brake performance of heavy trucks [Internet]. 1995 ;[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a12ebd1f-b85f-4639-add4-bb2fbe61f716/PROD_001392_SYSNO_900455.pdf

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024