Sector brand development in Brazil: prospects and challenges (2015)
Source: Revista Brasileira de Gestão e Desenvolvimento Regional. Unidade: FEARP
Subjects: MARCAS (DESENVOLVIMENTO), ENERGIA EÓLICA, MARKETING AMBIENTAL
ABNT
CAPELLARO, Angélica Ferreira e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia. Sector brand development in Brazil: prospects and challenges. Revista Brasileira de Gestão e Desenvolvimento Regional, v. 11, n. 3, p. 353-375, 2015Tradução . . Disponível em: http://www.rbgdr.net/revista/index.php/rbgdr/article/view/1978. Acesso em: 02 out. 2024.APA
Capellaro, A. F., & Giraldi, J. de M. E. (2015). Sector brand development in Brazil: prospects and challenges. Revista Brasileira de Gestão e Desenvolvimento Regional, 11( 3), 353-375. Recuperado de http://www.rbgdr.net/revista/index.php/rbgdr/article/view/1978NLM
Capellaro AF, Giraldi J de ME. Sector brand development in Brazil: prospects and challenges [Internet]. Revista Brasileira de Gestão e Desenvolvimento Regional. 2015 ; 11( 3): 353-375.[citado 2024 out. 02 ] Available from: http://www.rbgdr.net/revista/index.php/rbgdr/article/view/1978Vancouver
Capellaro AF, Giraldi J de ME. Sector brand development in Brazil: prospects and challenges [Internet]. Revista Brasileira de Gestão e Desenvolvimento Regional. 2015 ; 11( 3): 353-375.[citado 2024 out. 02 ] Available from: http://www.rbgdr.net/revista/index.php/rbgdr/article/view/1978