Fonte: Interface - Comunicação, Saúde, Educação. Unidade: FO
Assuntos: PESQUISA, ENSINO SUPERIOR, POLÍTICA EDUCACIONAL
ABNT
BAHIA, Silvia Helena Arias et al. Health teaching as an object of research in academic graduate programs: an analysis of the Pro-Ensino na Saúde. Interface - Comunicação, Saúde, Educação, v. 22, p. 1425-1442, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1807-57622017.0192. Acesso em: 01 out. 2024.APA
Bahia, S. H. A., Haddad, A. E., Batista, N. A., & Batista, S. H. S. da S. (2018). Health teaching as an object of research in academic graduate programs: an analysis of the Pro-Ensino na Saúde. Interface - Comunicação, Saúde, Educação, 22, 1425-1442. doi:10.1590/1807-57622017.0192NLM
Bahia SHA, Haddad AE, Batista NA, Batista SHS da S. Health teaching as an object of research in academic graduate programs: an analysis of the Pro-Ensino na Saúde [Internet]. Interface - Comunicação, Saúde, Educação. 2018 ; 22 1425-1442.[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-57622017.0192Vancouver
Bahia SHA, Haddad AE, Batista NA, Batista SHS da S. Health teaching as an object of research in academic graduate programs: an analysis of the Pro-Ensino na Saúde [Internet]. Interface - Comunicação, Saúde, Educação. 2018 ; 22 1425-1442.[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-57622017.0192