Subjects: METODOLOGIA E TÉCNICAS DE PROGRAMAÇÃO, APRENDIZAGEM TECNOLÓGICA, COMPETÊNCIA INFORMACIONAL
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
ACHUTTI, Camila Fernandez. Tree bark framework: competences and mindset rearrangements for Digital and Technology Literacy in times of exponential rate of changes. 2017. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2017. Disponível em: https://teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-20230727-113158/. Acesso em: 01 out. 2024.APA
Achutti, C. F. (2017). Tree bark framework: competences and mindset rearrangements for Digital and Technology Literacy in times of exponential rate of changes (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-20230727-113158/NLM
Achutti CF. Tree bark framework: competences and mindset rearrangements for Digital and Technology Literacy in times of exponential rate of changes [Internet]. 2017 ;[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-20230727-113158/Vancouver
Achutti CF. Tree bark framework: competences and mindset rearrangements for Digital and Technology Literacy in times of exponential rate of changes [Internet]. 2017 ;[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-20230727-113158/