Fonte: Psicologia: Reflexão e Crítica. Unidades: FOB, HRAC
Assuntos: IMPLANTE DA CÓCLEA, CRIANÇAS
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
NEVES, Anderson Jonas das et al. Improving oral sentence production in children with cochlear implants: effects of equivalence-based instruction and matrix training. Psicologia: Reflexão e Crítica, v. 31, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1186/s41155-018-0095-y. Acesso em: 12 nov. 2024.APA
Neves, A. J. das, Almeida-Verdu, A. C. M., Assis, G. J. A. de, Silva, L. T. do N., & Moret, A. L. M. (2018). Improving oral sentence production in children with cochlear implants: effects of equivalence-based instruction and matrix training. Psicologia: Reflexão e Crítica, 31. doi:10.1186/s41155-018-0095-yNLM
Neves AJ das, Almeida-Verdu ACM, Assis GJA de, Silva LT do N, Moret ALM. Improving oral sentence production in children with cochlear implants: effects of equivalence-based instruction and matrix training [Internet]. Psicologia: Reflexão e Crítica. 2018 ; 31[citado 2024 nov. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1186/s41155-018-0095-yVancouver
Neves AJ das, Almeida-Verdu ACM, Assis GJA de, Silva LT do N, Moret ALM. Improving oral sentence production in children with cochlear implants: effects of equivalence-based instruction and matrix training [Internet]. Psicologia: Reflexão e Crítica. 2018 ; 31[citado 2024 nov. 12 ] Available from: https://doi.org/10.1186/s41155-018-0095-y