Source: Seminários em Administração. Conference titles: Seminários em Administração - SemeAd. Unidade: ESALQ
Subjects: ANÚNCIOS, ATITUDES, JOGOS, RECEPÇÃO
ABNT
SOUZA, Bruno Almeida Abreu de e SANTOS, Heliani Berlato dos e SPERS, Eduardo Eugenio. A comparison of ad attitude reception between in-game advertisements in western and japanese games. 2024, Anais.. São Paulo, SP: Escola Superior de Agricultura Luiz de Queiroz, Universidade de São Paulo, 2024. Disponível em: https://login.semead.com.br/27semead/anais/arquivos/1107.pdf? Acesso em: 15 maio 2025.APA
Souza, B. A. A. de, Santos, H. B. dos, & Spers, E. E. (2024). A comparison of ad attitude reception between in-game advertisements in western and japanese games. In Seminários em Administração. São Paulo, SP: Escola Superior de Agricultura Luiz de Queiroz, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://login.semead.com.br/27semead/anais/arquivos/1107.pdf?NLM
Souza BAA de, Santos HB dos, Spers EE. A comparison of ad attitude reception between in-game advertisements in western and japanese games [Internet]. Seminários em Administração. 2024 ;[citado 2025 maio 15 ] Available from: https://login.semead.com.br/27semead/anais/arquivos/1107.pdf?Vancouver
Souza BAA de, Santos HB dos, Spers EE. A comparison of ad attitude reception between in-game advertisements in western and japanese games [Internet]. Seminários em Administração. 2024 ;[citado 2025 maio 15 ] Available from: https://login.semead.com.br/27semead/anais/arquivos/1107.pdf?