Scents: influence on purchase behaviour in shops in Brazil (2016)
Fonte: Revista Espacios. Unidade: FEA
Assuntos: VAREJO, SHOPPING CENTERS, LOJAS, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
CARRIJO, Magali Colconi et al. Scents: influence on purchase behaviour in shops in Brazil. Revista Espacios, v. 37, n. 35, 2016Tradução . . Disponível em: http://www.revistaespacios.com/a16v37n35/16373524.html. Acesso em: 03 nov. 2024.APA
Carrijo, M. C., Minciotti, S. A., Mazzon, J. A., & Prearo, L. C. (2016). Scents: influence on purchase behaviour in shops in Brazil. Revista Espacios, 37( 35). Recuperado de http://www.revistaespacios.com/a16v37n35/16373524.htmlNLM
Carrijo MC, Minciotti SA, Mazzon JA, Prearo LC. Scents: influence on purchase behaviour in shops in Brazil [Internet]. Revista Espacios. 2016 ; 37( 35):[citado 2024 nov. 03 ] Available from: http://www.revistaespacios.com/a16v37n35/16373524.htmlVancouver
Carrijo MC, Minciotti SA, Mazzon JA, Prearo LC. Scents: influence on purchase behaviour in shops in Brazil [Internet]. Revista Espacios. 2016 ; 37( 35):[citado 2024 nov. 03 ] Available from: http://www.revistaespacios.com/a16v37n35/16373524.html