Source: Book of abstracts. Conference titles: World Congress of Semiotics. Unidade: ECA
Subjects: SEMIÓTICA, MARCAS, LUXO, MODA, GROTESCO, PLATAFORMA DIGITAL
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
PEREZ, Clotilde e ORLANDINI, Rafael. Signs of the grotesque in fashion: the materiality of the body in the immateriality of digital media. 2022, Anais.. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132740.pdf. Acesso em: 07 nov. 2024.APA
Perez, C., & Orlandini, R. (2022). Signs of the grotesque in fashion: the materiality of the body in the immateriality of digital media. In Book of abstracts. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132740.pdfNLM
Perez C, Orlandini R. Signs of the grotesque in fashion: the materiality of the body in the immateriality of digital media [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132740.pdfVancouver
Perez C, Orlandini R. Signs of the grotesque in fashion: the materiality of the body in the immateriality of digital media [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132740.pdf