Fonte: Journal of Interactive Marketing. Unidades: EACH, FEA
Assuntos: COMUNIDADE VIRTUAL, IDENTIDADE SOCIAL, LIBERDADE DE EXPRESSÃO
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
ALMEIDA, Stefânia Ordovás de et al. The mixed effects of participant diversity and expressive freedom in online peer-to-peer problem solving communities. Journal of Interactive Marketing, v. 28, n. 3, p. 196-209, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.intmar.2014.02.003. Acesso em: 18 nov. 2024.APA
Almeida, S. O. de, Dholakia, U. M., Hernandez, J. M. da C., & Mazzon, J. A. (2014). The mixed effects of participant diversity and expressive freedom in online peer-to-peer problem solving communities. Journal of Interactive Marketing, 28( 3), 196-209. doi:10.1016/j.intmar.2014.02.003NLM
Almeida SO de, Dholakia UM, Hernandez JM da C, Mazzon JA. The mixed effects of participant diversity and expressive freedom in online peer-to-peer problem solving communities [Internet]. Journal of Interactive Marketing. 2014 ; 28( 3): 196-209.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.intmar.2014.02.003Vancouver
Almeida SO de, Dholakia UM, Hernandez JM da C, Mazzon JA. The mixed effects of participant diversity and expressive freedom in online peer-to-peer problem solving communities [Internet]. Journal of Interactive Marketing. 2014 ; 28( 3): 196-209.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.intmar.2014.02.003