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  • Fonte: Proceedings of the International Conference on Heavy Vehicles, HVTT10. Nome do evento: International Symposium on Heavy Vehicle Transportation Technologie. Unidade: EESC

    Assuntos: VEÍCULOS DE CARGA, RODOVIAS, ESTRADAS RURAIS, CAMINHÕES, DESENHO GEOMÉTRICO

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    • ABNT

      PEREIRA NETO, Waldemiro e WIDMER, Joao Alexandre. Compatibility of long and heavy cargo vehicles with the geometric design standards of Brazilian rural roads and highways. 2008, Anais.. London: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo, 2008. p. 348-357. Disponível em: https://doi.org/10.1002/9781118557464.ch34. Acesso em: 21 jul. 2024.
    • APA

      Pereira Neto, W., & Widmer, J. A. (2008). Compatibility of long and heavy cargo vehicles with the geometric design standards of Brazilian rural roads and highways. In Proceedings of the International Conference on Heavy Vehicles, HVTT10 (p. 348-357). London: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo. doi:10.1002/9781118557464.ch34
    • NLM

      Pereira Neto W, Widmer JA. Compatibility of long and heavy cargo vehicles with the geometric design standards of Brazilian rural roads and highways [Internet]. Proceedings of the International Conference on Heavy Vehicles, HVTT10. 2008 ; 348-357.[citado 2024 jul. 21 ] Available from: https://doi.org/10.1002/9781118557464.ch34
    • Vancouver

      Pereira Neto W, Widmer JA. Compatibility of long and heavy cargo vehicles with the geometric design standards of Brazilian rural roads and highways [Internet]. Proceedings of the International Conference on Heavy Vehicles, HVTT10. 2008 ; 348-357.[citado 2024 jul. 21 ] Available from: https://doi.org/10.1002/9781118557464.ch34
  • Fonte: Actas. Nome do evento: Congreso Chileno de Ingeniería de Transporte. Unidade: EESC

    Assuntos: VEÍCULOS DE CARGA, RODOVIAS, ESTRADAS RURAIS, CAMINHÕES

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    • ABNT

      FONTANA, A. M. et al. Small alteration in stop sign design: evaluations comparing swedish and brazilian samples. 2005, Anais.. Valparaiso: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo, 2005. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/8fe28589-7660-4def-9a68-1bdb02cd04db/sysno3155086%5BTrab%20ev%5D%20Fontana_Small%20alteration%20in%20stop.pdf. Acesso em: 21 jul. 2024.
    • APA

      Fontana, A. M., Hyden, C., Risser, R., Almqvist, S., Ferraz, A. C. P., & Drottenborg, H. (2005). Small alteration in stop sign design: evaluations comparing swedish and brazilian samples. In Actas. Valparaiso: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/8fe28589-7660-4def-9a68-1bdb02cd04db/sysno3155086%5BTrab%20ev%5D%20Fontana_Small%20alteration%20in%20stop.pdf
    • NLM

      Fontana AM, Hyden C, Risser R, Almqvist S, Ferraz ACP, Drottenborg H. Small alteration in stop sign design: evaluations comparing swedish and brazilian samples [Internet]. Actas. 2005 ;[citado 2024 jul. 21 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/8fe28589-7660-4def-9a68-1bdb02cd04db/sysno3155086%5BTrab%20ev%5D%20Fontana_Small%20alteration%20in%20stop.pdf
    • Vancouver

      Fontana AM, Hyden C, Risser R, Almqvist S, Ferraz ACP, Drottenborg H. Small alteration in stop sign design: evaluations comparing swedish and brazilian samples [Internet]. Actas. 2005 ;[citado 2024 jul. 21 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/8fe28589-7660-4def-9a68-1bdb02cd04db/sysno3155086%5BTrab%20ev%5D%20Fontana_Small%20alteration%20in%20stop.pdf
  • Fonte: Proceedings. Nome do evento: International Symposium on Heavy Vehicle Weights and Dimensions - Loads, Roads and the Information Highway. Unidade: EESC

    Assuntos: VEÍCULOS DE CARGA, RODOVIAS, ESTRADAS RURAIS, CAMINHÕES

    PrivadoComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      XEREZ, Rômulo Saraiva e WIDMER, Joao Alexandre. Safer at grade intersections on brazilian rural roads for heavy truck traffic. 2004, Anais.. Johannesburg: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo, 2004. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/5bfe3118-8393-4b2e-9587-5fd1bb52a24d/sysno3154933%5BTrab%20ev%5D%20XEREZ_SAFER%20AT%20GRADE%20INTERSECTIONS.pdf. Acesso em: 21 jul. 2024.
    • APA

      Xerez, R. S., & Widmer, J. A. (2004). Safer at grade intersections on brazilian rural roads for heavy truck traffic. In Proceedings. Johannesburg: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/5bfe3118-8393-4b2e-9587-5fd1bb52a24d/sysno3154933%5BTrab%20ev%5D%20XEREZ_SAFER%20AT%20GRADE%20INTERSECTIONS.pdf
    • NLM

      Xerez RS, Widmer JA. Safer at grade intersections on brazilian rural roads for heavy truck traffic [Internet]. Proceedings. 2004 ;[citado 2024 jul. 21 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/5bfe3118-8393-4b2e-9587-5fd1bb52a24d/sysno3154933%5BTrab%20ev%5D%20XEREZ_SAFER%20AT%20GRADE%20INTERSECTIONS.pdf
    • Vancouver

      Xerez RS, Widmer JA. Safer at grade intersections on brazilian rural roads for heavy truck traffic [Internet]. Proceedings. 2004 ;[citado 2024 jul. 21 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/5bfe3118-8393-4b2e-9587-5fd1bb52a24d/sysno3154933%5BTrab%20ev%5D%20XEREZ_SAFER%20AT%20GRADE%20INTERSECTIONS.pdf

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