Filtros : "ENSINO SUPERIOR" "Universidade Nova de Lisboa (NOVA)" Removidos: "Clínica Cirúrgica" "Sueco" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Technological Forecasting and Social Change. Unidade: ECA

    Subjects: DESCOBERTA DE CONHECIMENTO, ENSINO SUPERIOR

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAMPOS, Sílvia Regina Machado de e HENRIQUES, Roberto e YANAZE, Mitsuru Higuchi. Knowledge discovery through higher education census data. Technological Forecasting and Social Change, v. 149, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2019.119742. Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Campos, S. R. M. de, Henriques, R., & Yanaze, M. H. (2019). Knowledge discovery through higher education census data. Technological Forecasting and Social Change, 149. doi:10.1016/j.techfore.2019.119742
    • NLM

      Campos SRM de, Henriques R, Yanaze MH. Knowledge discovery through higher education census data [Internet]. Technological Forecasting and Social Change. 2019 ; 149[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2019.119742
    • Vancouver

      Campos SRM de, Henriques R, Yanaze MH. Knowledge discovery through higher education census data [Internet]. Technological Forecasting and Social Change. 2019 ; 149[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2019.119742
  • Source: Marketing Intelligence & Planning. Unidade: ECA

    Subjects: ENSINO SUPERIOR, ADMINISTRAÇÃO DA EDUCAÇÃO, MARKETING EDUCACIONAL

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ENDO, Ana Claudia Braun e FARIAS, Luiz Alberto de e COELHO, Pedro Simões. Service branding from the perspective of higher education administrators. Marketing Intelligence & Planning, v. 37, n. 4, p. 401-416, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/MIP-06-2018-0237. Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Endo, A. C. B., Farias, L. A. de, & Coelho, P. S. (2019). Service branding from the perspective of higher education administrators. Marketing Intelligence & Planning, 37( 4), 401-416. doi:10.1108/MIP-06-2018-0237
    • NLM

      Endo ACB, Farias LA de, Coelho PS. Service branding from the perspective of higher education administrators [Internet]. Marketing Intelligence & Planning. 2019 ; 37( 4): 401-416.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1108/MIP-06-2018-0237
    • Vancouver

      Endo ACB, Farias LA de, Coelho PS. Service branding from the perspective of higher education administrators [Internet]. Marketing Intelligence & Planning. 2019 ; 37( 4): 401-416.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1108/MIP-06-2018-0237
  • Source: Universal Access in the Information Society. Unidade: ECA

    Subjects: ENSINO SUPERIOR, INSTITUIÇÕES DE ENSINO, CURSO DE GRADUAÇÃO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAMPOS, Sílvia Regina Machado de e HENRIQUES, Roberto e YANAZE, Mitsuru Higuchi. Higher education in Brazil: an exploratory study based on supply and demand conditions. Universal Access in the Information Society, v. 17, p. 711–733, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1007/s10209-017-0537-9. Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Campos, S. R. M. de, Henriques, R., & Yanaze, M. H. (2018). Higher education in Brazil: an exploratory study based on supply and demand conditions. Universal Access in the Information Society, 17, 711–733. doi:10.1007/s10209-017-0537-9
    • NLM

      Campos SRM de, Henriques R, Yanaze MH. Higher education in Brazil: an exploratory study based on supply and demand conditions [Internet]. Universal Access in the Information Society. 2018 ; 17 711–733.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s10209-017-0537-9
    • Vancouver

      Campos SRM de, Henriques R, Yanaze MH. Higher education in Brazil: an exploratory study based on supply and demand conditions [Internet]. Universal Access in the Information Society. 2018 ; 17 711–733.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s10209-017-0537-9
  • Source: Actas. Conference titles: Conferência Ibérica de sistemas y Tecnologías de Información. Unidade: ECA

    Subjects: ENSINO SUPERIOR, CURSO DE GRADUAÇÃO, EDUCAÇÃO A DISTÂNCIA, HUMANIDADES DIGITAIS

    Acesso à fonteAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAMPOS, Sílvia Regina Machado de e HENRIQUES, Roberto e YANAZE, Mitsuru Higuchi. Humanidades digitais, MOOCs e cursos de graduação: uma análise das condições de oferta no Brasil. 2016, Anais.. [Rio Tinto]: Associação Ibérica de Sistemas y Tecnologías de Información, 2016. Disponível em: http://ieeexplore.ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=7521425. Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Campos, S. R. M. de, Henriques, R., & Yanaze, M. H. (2016). Humanidades digitais, MOOCs e cursos de graduação: uma análise das condições de oferta no Brasil. In Actas. [Rio Tinto]: Associação Ibérica de Sistemas y Tecnologías de Información. Recuperado de http://ieeexplore.ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=7521425
    • NLM

      Campos SRM de, Henriques R, Yanaze MH. Humanidades digitais, MOOCs e cursos de graduação: uma análise das condições de oferta no Brasil [Internet]. Actas. 2016 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: http://ieeexplore.ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=7521425
    • Vancouver

      Campos SRM de, Henriques R, Yanaze MH. Humanidades digitais, MOOCs e cursos de graduação: uma análise das condições de oferta no Brasil [Internet]. Actas. 2016 ;[citado 2024 nov. 14 ] Available from: http://ieeexplore.ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=7521425

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024