Filtros : "EDUCAÇÃO MÉDICA" "São Paulo Medical Journal" Removido: "FÁRMACOS" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: São Paulo Medical Journal. Unidade: FMRP

    Subjects: APRENDIZAGEM, MOTIVAÇÃO, CURRÍCULO, ESTUDANTES UNIVERSITÁRIOS, EDUCAÇÃO MÉDICA, MEDICINA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DEL-BEN, Cristina Marta et al. Effect of changes to the formal curriculum on medical students’ motivation towards learning: a prospective cohort study. São Paulo Medical Journal, v. 137, n. 2, p. 112-118, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1516-3180.2018.0264090119. Acesso em: 01 out. 2024.
    • APA

      Del-Ben, C. M., Shuhama, R., Costa, M. J., & Troncon, L. E. de A. (2019). Effect of changes to the formal curriculum on medical students’ motivation towards learning: a prospective cohort study. São Paulo Medical Journal, 137( 2), 112-118. doi:10.1590/1516-3180.2018.0264090119
    • NLM

      Del-Ben CM, Shuhama R, Costa MJ, Troncon LE de A. Effect of changes to the formal curriculum on medical students’ motivation towards learning: a prospective cohort study [Internet]. São Paulo Medical Journal. 2019 ; 137( 2): 112-118.[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1516-3180.2018.0264090119
    • Vancouver

      Del-Ben CM, Shuhama R, Costa MJ, Troncon LE de A. Effect of changes to the formal curriculum on medical students’ motivation towards learning: a prospective cohort study [Internet]. São Paulo Medical Journal. 2019 ; 137( 2): 112-118.[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1516-3180.2018.0264090119
  • Source: São Paulo Medical Journal. Unidade: FM

    Subjects: EDUCAÇÃO A DISTÂNCIA, TELEMEDICINA, FERRAMENTAS, EDUCAÇÃO MÉDICA, INSTITUIÇÃO PROGRAMADA, APRENDIZAGEM

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARIANI, Alessandro Wasum e TERRA, Ricardo Mingarini e PÊGO-FERNANDES, Paulo Manuel. E-Learning: from useful to indispensable tool [Editorial]. São Paulo Medical Journal. São Paulo: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1590/S1516-31802012000600001. Acesso em: 01 out. 2024. , 2012
    • APA

      Mariani, A. W., Terra, R. M., & Pêgo-Fernandes, P. M. (2012). E-Learning: from useful to indispensable tool [Editorial]. São Paulo Medical Journal. São Paulo: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo. doi:10.1590/S1516-31802012000600001
    • NLM

      Mariani AW, Terra RM, Pêgo-Fernandes PM. E-Learning: from useful to indispensable tool [Editorial] [Internet]. São Paulo Medical Journal. 2012 ; 130( 6): 357-359.[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S1516-31802012000600001
    • Vancouver

      Mariani AW, Terra RM, Pêgo-Fernandes PM. E-Learning: from useful to indispensable tool [Editorial] [Internet]. São Paulo Medical Journal. 2012 ; 130( 6): 357-359.[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S1516-31802012000600001
  • Source: São Paulo Medical Journal. Unidade: FM

    Subjects: EDUCAÇÃO MÉDICA, TRANSTORNOS RELACIONADOS AO USO DE SUBSTÂNCIAS, ABUSO DE ÁLCOOL, CINEMA (EDUCAÇÃO), FILMES, DROGAS DE ABUSO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CASTALDELLI-MAIA, João Mauricio et al. Using selected scenes from Brazilian films to teach about substance use disorders, within medical education. São Paulo Medical Journal, v. 130, n. 6, p. 380-391, 2012Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/S1516-31802012000600005. Acesso em: 01 out. 2024.
    • APA

      Castaldelli-Maia, J. M., Oliveira, H. P., Andrade, A. G., Lotufo-Neto, F., & Bhugra, D. (2012). Using selected scenes from Brazilian films to teach about substance use disorders, within medical education. São Paulo Medical Journal, 130( 6), 380-391. doi:10.1590/S1516-31802012000600005
    • NLM

      Castaldelli-Maia JM, Oliveira HP, Andrade AG, Lotufo-Neto F, Bhugra D. Using selected scenes from Brazilian films to teach about substance use disorders, within medical education [Internet]. São Paulo Medical Journal. 2012 ; 130( 6): 380-391.[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S1516-31802012000600005
    • Vancouver

      Castaldelli-Maia JM, Oliveira HP, Andrade AG, Lotufo-Neto F, Bhugra D. Using selected scenes from Brazilian films to teach about substance use disorders, within medical education [Internet]. São Paulo Medical Journal. 2012 ; 130( 6): 380-391.[citado 2024 out. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S1516-31802012000600005
  • Source: São Paulo Medical Journal. Unidade: FM

    Subjects: REALIDADE VIRTUAL (SIMULAÇÃO), EDUCAÇÃO MÉDICA, PROCEDIMENTOS CIRÚRGICOS OPERATÓRIOS (EDUCAÇÃO)

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARIANI, Alessandro Wasum e PÊGO-FERNANDES, Paulo Manuel. Medical education: simulation and virtual reality [Editorial]. São Paulo Medical Journal. São Paulo: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo. Disponível em: http://www.scielo.br/pdf/spmj/v129n6/v129n6a01.pdf. Acesso em: 01 out. 2024. , 2011
    • APA

      Mariani, A. W., & Pêgo-Fernandes, P. M. (2011). Medical education: simulation and virtual reality [Editorial]. São Paulo Medical Journal. São Paulo: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo. Recuperado de http://www.scielo.br/pdf/spmj/v129n6/v129n6a01.pdf
    • NLM

      Mariani AW, Pêgo-Fernandes PM. Medical education: simulation and virtual reality [Editorial] [Internet]. São Paulo Medical Journal. 2011 ; 129( 6): 369-370.[citado 2024 out. 01 ] Available from: http://www.scielo.br/pdf/spmj/v129n6/v129n6a01.pdf
    • Vancouver

      Mariani AW, Pêgo-Fernandes PM. Medical education: simulation and virtual reality [Editorial] [Internet]. São Paulo Medical Journal. 2011 ; 129( 6): 369-370.[citado 2024 out. 01 ] Available from: http://www.scielo.br/pdf/spmj/v129n6/v129n6a01.pdf
  • Source: São Paulo Medical Journal. Unidade: FM

    Subjects: VOCAÇÃO MÉDICA, ESCOLHA PROFISSIONAL, EDUCAÇÃO MÉDICA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERNANDES, Paulo Manuel Pego e BIBAS, Benoit Jacques. Medical specialties and the job market..[Editorial]. São Paulo Medical Journal. São Paulo: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo. Disponível em: http://www.scielo.br/pdf/spmj/v129n1/v129n1a01.pdf. Acesso em: 01 out. 2024. , 2011
    • APA

      Fernandes, P. M. P., & Bibas, B. J. (2011). Medical specialties and the job market..[Editorial]. São Paulo Medical Journal. São Paulo: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo. Recuperado de http://www.scielo.br/pdf/spmj/v129n1/v129n1a01.pdf
    • NLM

      Fernandes PMP, Bibas BJ. Medical specialties and the job market..[Editorial] [Internet]. São Paulo Medical Journal. 2011 ; 129( 1): 3-4.[citado 2024 out. 01 ] Available from: http://www.scielo.br/pdf/spmj/v129n1/v129n1a01.pdf
    • Vancouver

      Fernandes PMP, Bibas BJ. Medical specialties and the job market..[Editorial] [Internet]. São Paulo Medical Journal. 2011 ; 129( 1): 3-4.[citado 2024 out. 01 ] Available from: http://www.scielo.br/pdf/spmj/v129n1/v129n1a01.pdf

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024