Filtros : "CURSO DE ESPECIALIZAÇÃO" "Chile" Removido: "REINHARD, NICOLAU" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Value creation through innovation : Latin America's unavoidable challenge. Conference titles: BALAS 2011. Unidade: FEA

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO ESTRATÉGICA, CURSO DE ESPECIALIZAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BRESSAN, Flávio e TOLEDO, Geraldo Luciano. The strategic thinking competence and the marketing MBA professional preferred mental model: an introductory study. 2011, Anais.. Santiago, Chile: Business Association of Latin American Studies, 2011. Disponível em: http://negocios.uchile.cl/images/documents/p491220.pdf. Acesso em: 02 nov. 2024.
    • APA

      Bressan, F., & Toledo, G. L. (2011). The strategic thinking competence and the marketing MBA professional preferred mental model: an introductory study. In Value creation through innovation : Latin America's unavoidable challenge. Santiago, Chile: Business Association of Latin American Studies. Recuperado de http://negocios.uchile.cl/images/documents/p491220.pdf
    • NLM

      Bressan F, Toledo GL. The strategic thinking competence and the marketing MBA professional preferred mental model: an introductory study [Internet]. Value creation through innovation : Latin America's unavoidable challenge. 2011 ;[citado 2024 nov. 02 ] Available from: http://negocios.uchile.cl/images/documents/p491220.pdf
    • Vancouver

      Bressan F, Toledo GL. The strategic thinking competence and the marketing MBA professional preferred mental model: an introductory study [Internet]. Value creation through innovation : Latin America's unavoidable challenge. 2011 ;[citado 2024 nov. 02 ] Available from: http://negocios.uchile.cl/images/documents/p491220.pdf
  • Source: Value creation through innovation : Latin America's unavoidable challenge. Conference titles: BALAS 2011. Unidade: FEA

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO ESTRATÉGICA, CURSO DE ESPECIALIZAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BRESSAN, Flávio e TOLEDO, Geraldo Luciano. Are we preparing our MBAs for executive strategic demands?: an introductory study. 2011, Anais.. Santiago, Chile: Business Association of Latin American Studies, 2011. Disponível em: http://negocios.uchile.cl/images/documents/p491144.pdf. Acesso em: 02 nov. 2024.
    • APA

      Bressan, F., & Toledo, G. L. (2011). Are we preparing our MBAs for executive strategic demands?: an introductory study. In Value creation through innovation : Latin America's unavoidable challenge. Santiago, Chile: Business Association of Latin American Studies. Recuperado de http://negocios.uchile.cl/images/documents/p491144.pdf
    • NLM

      Bressan F, Toledo GL. Are we preparing our MBAs for executive strategic demands?: an introductory study [Internet]. Value creation through innovation : Latin America's unavoidable challenge. 2011 ;[citado 2024 nov. 02 ] Available from: http://negocios.uchile.cl/images/documents/p491144.pdf
    • Vancouver

      Bressan F, Toledo GL. Are we preparing our MBAs for executive strategic demands?: an introductory study [Internet]. Value creation through innovation : Latin America's unavoidable challenge. 2011 ;[citado 2024 nov. 02 ] Available from: http://negocios.uchile.cl/images/documents/p491144.pdf
  • Source: Innovacion y gerencia : el nuevo gerente para este milenio. Conference titles: Asamblea Anual del Consejo Latinoamericano de Escuelas de Administración - CLADEA. Unidade: FEA

    Assunto: CURSO DE ESPECIALIZAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BACELLAR, Fátima Cristina Trindade e IKEDA, Ana Akemi. O que querem nossos alunos?: compreendendo expectativas de executivos em cursos de MBA. 2005, Anais.. Santiago de Chile: CLADEA, 2005. . Acesso em: 02 nov. 2024.
    • APA

      Bacellar, F. C. T., & Ikeda, A. A. (2005). O que querem nossos alunos?: compreendendo expectativas de executivos em cursos de MBA. In Innovacion y gerencia : el nuevo gerente para este milenio. Santiago de Chile: CLADEA.
    • NLM

      Bacellar FCT, Ikeda AA. O que querem nossos alunos?: compreendendo expectativas de executivos em cursos de MBA. Innovacion y gerencia : el nuevo gerente para este milenio. 2005 ;[citado 2024 nov. 02 ]
    • Vancouver

      Bacellar FCT, Ikeda AA. O que querem nossos alunos?: compreendendo expectativas de executivos em cursos de MBA. Innovacion y gerencia : el nuevo gerente para este milenio. 2005 ;[citado 2024 nov. 02 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024