Assuntos: ECONOMIA CIRCULAR, INDÚSTRIA TÊXTIL, CONSUMIDOR, MODELO DE NEGÓCIO, COMUNICAÇÃO, MARKETING
ABNT
GOMES, Giovana Monteiro. A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies. 2022. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/. Acesso em: 19 ago. 2024.APA
Gomes, G. M. (2022). A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/NLM
Gomes GM. A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/Vancouver
Gomes GM. A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/