Orchestrating and Adapting of Dungeon Levels, Locked-door Missions, and Enemies (2022)
Unidade: ICMCSubjects: JOGOS DE COMPUTADOR, MODELOS MATEMÁTICOS, ALGORITMOS GENÉTICOS, MATEMÁTICA DA COMPUTAÇÃO, COMPUTAÇÃO EVOLUTIVA
ABNT
VIANA, Breno Mauricio de Freitas. Orchestrating and Adapting of Dungeon Levels, Locked-door Missions, and Enemies. 2022. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-19072022-164759/. Acesso em: 09 nov. 2024.APA
Viana, B. M. de F. (2022). Orchestrating and Adapting of Dungeon Levels, Locked-door Missions, and Enemies (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-19072022-164759/NLM
Viana BM de F. Orchestrating and Adapting of Dungeon Levels, Locked-door Missions, and Enemies [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 09 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-19072022-164759/Vancouver
Viana BM de F. Orchestrating and Adapting of Dungeon Levels, Locked-door Missions, and Enemies [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 09 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-19072022-164759/