Source: Gestão & Produção. Unidade: EP
Subjects: CANAIS DE DISTRIBUIÇÃO, PRODUTOS AGRÍCOLAS ORGÂNICOS, MARKETING DE INCENTIVO, AGRONEGÓCIO, VAREJO
ABNT
SCALCO, Andréa Rossi e PIGATTO, Giuliana Aparecida Santini e PIÃO, Roberta de Castro Souza. Commercialization channels of organic products in Brazil: analysis at the first level of the production chain. Gestão & Produção, v. 24, n. 4, p. 777-789, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/0104-530x2189-16. Acesso em: 27 set. 2024.APA
Scalco, A. R., Pigatto, G. A. S., & Pião, R. de C. S. (2017). Commercialization channels of organic products in Brazil: analysis at the first level of the production chain. Gestão & Produção, 24( 4), 777-789. doi:10.1590/0104-530x2189-16NLM
Scalco AR, Pigatto GAS, Pião R de CS. Commercialization channels of organic products in Brazil: analysis at the first level of the production chain [Internet]. Gestão & Produção. 2017 ; 24( 4): 777-789.[citado 2024 set. 27 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0104-530x2189-16Vancouver
Scalco AR, Pigatto GAS, Pião R de CS. Commercialization channels of organic products in Brazil: analysis at the first level of the production chain [Internet]. Gestão & Produção. 2017 ; 24( 4): 777-789.[citado 2024 set. 27 ] Available from: https://doi.org/10.1590/0104-530x2189-16