Filtros : "Formação de Grupos" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Unidade: ICMC

    Subjects: JOGOS EDUCATIVOS, WEB SEMÂNTICA, MODELOS DE APRENDIZAGEM, COMUNIDADE VIRTUAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BORGES, Simone de Sousa; ISOTANI, Seiji. Gamification design in computer-supported collaborative learning: towards an approach for tailoring influence principles to player roles. 2017.Universidade de São Paulo, São Carlos, 2017. Disponível em: < http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-30012018-165553/ >.
    • APA

      Borges, S. de S., & Isotani, S. (2017). Gamification design in computer-supported collaborative learning: towards an approach for tailoring influence principles to player roles. Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-30012018-165553/
    • NLM

      Borges S de S, Isotani S. Gamification design in computer-supported collaborative learning: towards an approach for tailoring influence principles to player roles [Internet]. 2017 ;Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-30012018-165553/
    • Vancouver

      Borges S de S, Isotani S. Gamification design in computer-supported collaborative learning: towards an approach for tailoring influence principles to player roles [Internet]. 2017 ;Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-30012018-165553/

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2020