Filtros : "Social computing" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Unidade: IME

    Subjects: JOGOS DE COMPUTADOR, APRENDIZADO COMPUTACIONAL

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BARGUIL, João Marcos de Mattos. Assessment of bias in a crowdsourcing accessibility system using serious games. 2023. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2023. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-02012024-175653/. Acesso em: 31 out. 2024.
    • APA

      Barguil, J. M. de M. (2023). Assessment of bias in a crowdsourcing accessibility system using serious games (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-02012024-175653/
    • NLM

      Barguil JM de M. Assessment of bias in a crowdsourcing accessibility system using serious games [Internet]. 2023 ;[citado 2024 out. 31 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-02012024-175653/
    • Vancouver

      Barguil JM de M. Assessment of bias in a crowdsourcing accessibility system using serious games [Internet]. 2023 ;[citado 2024 out. 31 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-02012024-175653/

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024