Subjects: VOO (ENGENHARIA AERONÁUTICA), SIMULADORES DE VOO, AERONAVES, INTERAÇÃO HOMEM-MÁQUINA
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
MACEDO, João Paulo Costa Antunes de. A comparison between qualitative pilots' opinion and quantitative flight data on potential loss of control in flight conditions. 2021. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2021. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18161/tde-08022022-160017/. Acesso em: 04 nov. 2024.APA
Macedo, J. P. C. A. de. (2021). A comparison between qualitative pilots' opinion and quantitative flight data on potential loss of control in flight conditions (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18161/tde-08022022-160017/NLM
Macedo JPCA de. A comparison between qualitative pilots' opinion and quantitative flight data on potential loss of control in flight conditions [Internet]. 2021 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18161/tde-08022022-160017/Vancouver
Macedo JPCA de. A comparison between qualitative pilots' opinion and quantitative flight data on potential loss of control in flight conditions [Internet]. 2021 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18161/tde-08022022-160017/