Modeling customer preferences: an empirical study of the automobile market in Brazil (2006)
Fonte: International Journal of Management. Unidade: FEA
Assuntos: PREÇO AO CONSUMIDOR, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, INDÚSTRIA AUTOMOBILÍSTICA
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
FÁVERO, Luiz Paulo Lopes et al. Modeling customer preferences: an empirical study of the automobile market in Brazil. International Journal of Management, v. 23, n. 2, p. 312-320, 2006Tradução . . Acesso em: 01 out. 2024.APA
Fávero, L. P. L., Angelo, C. F. de, Kos, A. J., & Eunni, R. V. (2006). Modeling customer preferences: an empirical study of the automobile market in Brazil. International Journal of Management, 23( 2), 312-320.NLM
Fávero LPL, Angelo CF de, Kos AJ, Eunni RV. Modeling customer preferences: an empirical study of the automobile market in Brazil. International Journal of Management. 2006 ; 23( 2): 312-320.[citado 2024 out. 01 ]Vancouver
Fávero LPL, Angelo CF de, Kos AJ, Eunni RV. Modeling customer preferences: an empirical study of the automobile market in Brazil. International Journal of Management. 2006 ; 23( 2): 312-320.[citado 2024 out. 01 ]