Filtros : "MAZZON, JOSE AFONSO" "Peru" Removidos: "Cerro Tololo Inter-American Observatory, National Optical Astronomy Observatory, Casilla 603, La Serena, Chile" "IP-PSC" "Reuniao Anual da Sociedade Brasileira de Bioquimica e Biologia Molecular" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of Business. Unidade: FEA

    Subjects: TEORIA DE RESPOSTA AO ITEM, SATISFAÇÃO DO CONSUMIDOR

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HERNANI-MERINO, Martin Nelson et al. Recovery satisfaction construct and construct-related: assessment measurement from item response theory. Journal of Business, v. 11, n. 1, p. 2-13, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.21678/jb.2019.1137. Acesso em: 29 jun. 2024.
    • APA

      Hernani-Merino, M. N., Isabella, G., Tarazona Vargas, E. G., & Mazzon, J. A. (2019). Recovery satisfaction construct and construct-related: assessment measurement from item response theory. Journal of Business, 11( 1), 2-13. doi:10.21678/jb.2019.1137
    • NLM

      Hernani-Merino MN, Isabella G, Tarazona Vargas EG, Mazzon JA. Recovery satisfaction construct and construct-related: assessment measurement from item response theory [Internet]. Journal of Business. 2019 ; 11( 1): 2-13.[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://doi.org/10.21678/jb.2019.1137
    • Vancouver

      Hernani-Merino MN, Isabella G, Tarazona Vargas EG, Mazzon JA. Recovery satisfaction construct and construct-related: assessment measurement from item response theory [Internet]. Journal of Business. 2019 ; 11( 1): 2-13.[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://doi.org/10.21678/jb.2019.1137
  • Source: COMUNI@CCIÓN : Revista de Investigación en Comunicación y Desarrollo. Unidades: EACH, FEA

    Subjects: COMUNICAÇÃO EM MARKETING, ANÚNCIO DE REVISTA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ANDRADE, Josmar e HEMZO, Miguel Angelo e MAZZON, José Afonso. Quatro décadas persuadindo leitores: uma aplicação do ELM no estudo do uso de rotas centrais e periféricas en anúncios impressos de Veja. COMUNI@CCIÓN : Revista de Investigación en Comunicación y Desarrollo, v. 2, n. 2, 2011Tradução . . Disponível em: http://dialnet.unirioja.es/servlet/fichero_articulo?codigo=3801076&orden=0. Acesso em: 29 jun. 2024.
    • APA

      Andrade, J., Hemzo, M. A., & Mazzon, J. A. (2011). Quatro décadas persuadindo leitores: uma aplicação do ELM no estudo do uso de rotas centrais e periféricas en anúncios impressos de Veja. COMUNI@CCIÓN : Revista de Investigación en Comunicación y Desarrollo, 2( 2). Recuperado de http://dialnet.unirioja.es/servlet/fichero_articulo?codigo=3801076&orden=0
    • NLM

      Andrade J, Hemzo MA, Mazzon JA. Quatro décadas persuadindo leitores: uma aplicação do ELM no estudo do uso de rotas centrais e periféricas en anúncios impressos de Veja [Internet]. COMUNI@CCIÓN : Revista de Investigación en Comunicación y Desarrollo. 2011 ; 2( 2):[citado 2024 jun. 29 ] Available from: http://dialnet.unirioja.es/servlet/fichero_articulo?codigo=3801076&orden=0
    • Vancouver

      Andrade J, Hemzo MA, Mazzon JA. Quatro décadas persuadindo leitores: uma aplicação do ELM no estudo do uso de rotas centrais e periféricas en anúncios impressos de Veja [Internet]. COMUNI@CCIÓN : Revista de Investigación en Comunicación y Desarrollo. 2011 ; 2( 2):[citado 2024 jun. 29 ] Available from: http://dialnet.unirioja.es/servlet/fichero_articulo?codigo=3801076&orden=0
  • Source: Key factors on Latin America's long-term development. Conference titles: BALAS 2006. Unidade: FEA

    Subjects: ANÚNCIOS, PROPAGANDA, MARKETING ESTRATÉGICO, ESTRATÉGIA DA COMUNICAÇÃO, MARCAS COMERCIAIS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ANDRADE, Josmar e MAZZON, José Afonso e MOURA, Maria Ursulina de. From "clean more" to "make dirty more". Theme and execution evolution in the Omo TV commercials for the Brazilian market: 1960/2003. 2006, Anais.. Lima: Business Association of Latin American Studies, 2006. . Acesso em: 29 jun. 2024.
    • APA

      Andrade, J., Mazzon, J. A., & Moura, M. U. de. (2006). From "clean more" to "make dirty more". Theme and execution evolution in the Omo TV commercials for the Brazilian market: 1960/2003. In Key factors on Latin America's long-term development. Lima: Business Association of Latin American Studies.
    • NLM

      Andrade J, Mazzon JA, Moura MU de. From "clean more" to "make dirty more". Theme and execution evolution in the Omo TV commercials for the Brazilian market: 1960/2003. Key factors on Latin America's long-term development. 2006 ;[citado 2024 jun. 29 ]
    • Vancouver

      Andrade J, Mazzon JA, Moura MU de. From "clean more" to "make dirty more". Theme and execution evolution in the Omo TV commercials for the Brazilian market: 1960/2003. Key factors on Latin America's long-term development. 2006 ;[citado 2024 jun. 29 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024