Development of receptive-auditory vocabulary from pre-school to eigth grade in Rio de Janeiro (1997)
Source: Resumos. Conference titles: Congresso Interamericano de Psicologia. Unidade: IP
Subjects: CRIANCA (SOCIOLOGIA), PSICOLOGIA, TESTES PSICOLÓGICOS, PERCEPÇÃO (PSICOLOGIA)
ABNT
NUNES, L R O P et al. Development of receptive-auditory vocabulary from pre-school to eigth grade in Rio de Janeiro. 1997, Anais.. São Paulo: Sociedade Interamericana de Psicologia, 1997. . Acesso em: 15 nov. 2024.APA
Nunes, L. R. O. P., Capovilla, F. C., Nunes, D., Nogueira, D., Bernat, A. B., Araujo, I., & Capovilla, A. G. S. (1997). Development of receptive-auditory vocabulary from pre-school to eigth grade in Rio de Janeiro. In Resumos. São Paulo: Sociedade Interamericana de Psicologia.NLM
Nunes LROP, Capovilla FC, Nunes D, Nogueira D, Bernat AB, Araujo I, Capovilla AGS. Development of receptive-auditory vocabulary from pre-school to eigth grade in Rio de Janeiro. Resumos. 1997 ;[citado 2024 nov. 15 ]Vancouver
Nunes LROP, Capovilla FC, Nunes D, Nogueira D, Bernat AB, Araujo I, Capovilla AGS. Development of receptive-auditory vocabulary from pre-school to eigth grade in Rio de Janeiro. Resumos. 1997 ;[citado 2024 nov. 15 ]