Filtros : "BENSEÑOR, ISABELA JUDITH MARTINS" "MARTINS, MILTON DE ARRUDA" Removidos: "Patologia Experimental e Comparada" "Psicologia Experimental" "Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho (UNESP)" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of Internal Medicine. Unidades: FM, HU

    Subjects: DIAGNÓSTICO, HOSPITAIS DE ENSINO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DRAGER, L. F. et al. Impact of clinical experience on quantification of clinical signs at physical examination. Journal of Internal Medicine, v. 254, p. 257-263, 2003Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1046/j.1365-2796.2003.01183.x. Acesso em: 10 jul. 2024.
    • APA

      Drager, L. F., Abe, J. M., Martins, M. A., Lotufo, P. A., & Benseñor, I. J. M. (2003). Impact of clinical experience on quantification of clinical signs at physical examination. Journal of Internal Medicine, 254, 257-263. doi:10.1046/j.1365-2796.2003.01183.x
    • NLM

      Drager LF, Abe JM, Martins MA, Lotufo PA, Benseñor IJM. Impact of clinical experience on quantification of clinical signs at physical examination [Internet]. Journal of Internal Medicine. 2003 ; 254 257-263.[citado 2024 jul. 10 ] Available from: https://doi.org/10.1046/j.1365-2796.2003.01183.x
    • Vancouver

      Drager LF, Abe JM, Martins MA, Lotufo PA, Benseñor IJM. Impact of clinical experience on quantification of clinical signs at physical examination [Internet]. Journal of Internal Medicine. 2003 ; 254 257-263.[citado 2024 jul. 10 ] Available from: https://doi.org/10.1046/j.1365-2796.2003.01183.x
  • Source: Resumos. Conference titles: Approaches to Better Teaching in the Healthcare Profession. Unidade: FM

    Subjects: MEDICINA (EDUCAÇÃO), ÉTICA MÉDICA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TOMIC, E. R. et al. Evaluation of results from ethics questions in the Progress test. 2002, Anais.. Lisboa: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo, 2002. p. 4.53. . Acesso em: 10 jul. 2024.
    • APA

      Tomic, E. R., Benseñor, I. M., Chebabo, R., Tibério, I. F. C., Bellodi, P. L., & Martins, M. A. (2002). Evaluation of results from ethics questions in the Progress test. In Resumos (p. 4.53). Lisboa: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Tomic ER, Benseñor IM, Chebabo R, Tibério IFC, Bellodi PL, Martins MA. Evaluation of results from ethics questions in the Progress test. Resumos. 2002 ; 4.53.[citado 2024 jul. 10 ]
    • Vancouver

      Tomic ER, Benseñor IM, Chebabo R, Tibério IFC, Bellodi PL, Martins MA. Evaluation of results from ethics questions in the Progress test. Resumos. 2002 ; 4.53.[citado 2024 jul. 10 ]
  • Source: Resumos. Conference titles: Approaches to Better Teaching in the Healthcare Profession. Unidade: FM

    Subjects: MEDICINA (EDUCAÇÃO), ÉTICA MÉDICA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BENSEÑOR, I. M. et al. First application of progress test at University of Sao Paulo's Faculty of Medicine. 2002, Anais.. Lisboa: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo, 2002. p. 4.120. . Acesso em: 10 jul. 2024.
    • APA

      Benseñor, I. M., Tomic, E. R., Chebabo, R., Tibério, I. F. C., Bellodi, P. L., & Martins, M. A. (2002). First application of progress test at University of Sao Paulo's Faculty of Medicine. In Resumos (p. 4.120). Lisboa: Faculdade de Medicina, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Benseñor IM, Tomic ER, Chebabo R, Tibério IFC, Bellodi PL, Martins MA. First application of progress test at University of Sao Paulo's Faculty of Medicine. Resumos. 2002 ; 4.120.[citado 2024 jul. 10 ]
    • Vancouver

      Benseñor IM, Tomic ER, Chebabo R, Tibério IFC, Bellodi PL, Martins MA. First application of progress test at University of Sao Paulo's Faculty of Medicine. Resumos. 2002 ; 4.120.[citado 2024 jul. 10 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024